quote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Oh ja, daar kende ik 'm vanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik hoop op een ontmoeting tussen Mance Ryder en Edmure Tully.
Brutus, gij ook..?
Zou wel mooi zijn als de DVD's die optie haddenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...
Haha, ik drukte nét op dit topic om er naar op zoek te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindtquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Tanin het volgende:
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguous
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Ja want het is ook echt Ned's kind. Het is al vanaf minuut 1 al zo damn obvious.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Rare sekte? Wat is er zo raar aan dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.
Ze mogen niet aan sex doen he?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Rare sekte? Wat is er zo raar aan dan.
En die zwarte kleding met dat leer...quote:
A true friend stabs you in the front - Oscar Wildequote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Ned is daar wel vaker sprake vanquote:ook al gaat dat niet half zo goed als geplant.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Serieus_Persoon op 17-04-2013 21:39:55 ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Uuhm waarom? Dat ie niet op Ned lijkt wil niet zeggen dat ie niet zijn zoon is... Verder kon ik het iig nergens uit afleiden...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt Ned's kind. Het is al vanaf minuut 1 al zo damn obvious.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, inderdaad. Ned zou Snow over zijn moeder vertellen en leek oprecht van Snow te houden.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Uuhm waarom? Dat ie niet op Ned lijkt wil niet zeggen dat ie niet zijn zoon is... Verder kon ik het iig nergens uit afleiden...
Theon Greyjoy has removed Deliverance from his favorite moviesquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Het personage Ned Stark is niet begrepenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, inderdaad. Ned zou Snow over zijn moeder vertellen en leek oprecht van Snow te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ff googlen op die film want de titel zei me niks en nu snap ik de "grap".quote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Theon Greyjoy has removed Deliverance from his favorite movies![]()
Squeal like a pig, boy, squeal like a pig.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen op die film want de titel zei me niks en nu snap ik de "grap".
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:07 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Klinkt heel aardig inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef Khaleesi het volgende:
Goeie soul meets GoT mashup voor in de late uurtjes.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef RipMcPants het volgende:
Die lange, ongemakkelijke stilte als Tyrion de small council binnenkomt
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan hier echt eeuwig naar kijken.
[ afbeelding ]
Mjah, ik vind het wel indrukwekkend hoe een meid, die ongepast betast wordt door d'r broer, uitgehuwd wordt aan een barbaar wiens taal ze niet spreekt, wiens man sterft voor d'r ogen, waarna bijna iedereen z'n vertrouwen in haar opzegt, etc. uitgroeit tot een sterke, kortdate vrouw.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.
En dat 'ie daarna met die stoel begint te schuiven en kabaal te maken, heerlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef RipMcPants het volgende:
Die lange, ongemakkelijke stilte als Tyrion de small council binnenkomt
Ik had het niet eens over haar uiterlijk, want dan waren er betere gifs geweest om te posten.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.
Ik was altijd groot fan maar dat is wat getemperd dit seizoen. Met die groeispurt van haar is het schattige er wel af en dan doe je ineens mee met de big boys. Ik beschouw haar niet echt meer als kind nu, zelfde als met Bran. Ben benieuwd of ze nog wat bazige dingen gaat doen de komende eps.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Funzel het volgende:
Vind Arya eigenlijk niet zo heel bijzonder om eerlijk te zijn.
Ze doet het anders zeer goed als je naar het karakter in het boek kijkt. Zelfde als Catelyn en Joffrey.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef Tanin het volgende:
Emilia is niet de beste actrice in de cast, maar ook verre van de slechtste, en ik kan me ook geen voor een serie betaalbare actrice bedenken die haar rol beter zou neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |