Het zijn slaven die geen vragen stellen, die zijn uitgebannen (die vragen)quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef Cornelis83 het volgende:
En dan maar hopen dat het leger niet tegen je keert als ze achter die aktie komen.
Dat is toch gewoon gebleken uit de eps? Het zijn gewoon robots...quote:
Nee, dat is het punt van slaven juist, die kun je verkopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Oh, dacht dat ze gewoon super loyaal waren aan hun eerste eigenaren en opdrachten voor hun uitvoert.
Klopt. Ben benieuwd hoe ze die is van plan te voeden. Misschien nog een draak ruilen voor een dagrantsoen voor 8000 man.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Me_Joeder het volgende:
Dat wordt druk op het schip met 8000+ man.
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd hoe ze die is van plan te voeden. Misschien nog een draak ruilen voor een dagrantsoen voor 8000 man.
Khaleesi is een good guy, die gaat echt geen voedsel stelen. Toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgen
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguousquote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Khaleesi is een good guy, die gaat echt geen voedsel stelen. Toch?
Whuuuut?quote:
Als ze slim is pakt ze heel dat leger en brand ze de stad plat.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgen
Die arrogante kwal denkt dat ie slimmer is dan dat ie is, en denkt dat het commando over die draak over gaat op de eigenaar, net als bij de unsullied, vermoed ikquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik snap alleen niet zo wat die rijke slavenhandelaar wil met een draak. Natuurlijk zijn ze extreem zeldzaam maar hoe wil hij ooit een volgroeide draak onder controle houden? Opsluiten lijkt me bijna onmogelijk en orders geven om iets aan te vallen of te verdedigen nog lastiger. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd, hopelijk weet iemand anders het.
hij zal iets moeten... hij heeft net al z'n unsullied en alle trainees verkocht.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:54 schreef Nic1 het volgende:
Of hij wil het weer verkopen, een draak breng veel meer geld op dan Unsullied.
Kut voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef iAvani het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als er in één episode maar 2 verhalen worden gevolgd i.p.v flarden van 10 verschillende verhalen. Dan wordt het meer één geheel.
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...quote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef iAvani het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als er in één episode maar 2 verhalen worden gevolgd i.p.v flarden van 10 verschillende verhalen. Dan wordt het meer één geheel.
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandrequote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...
Haalt heel veel spanning weg natuurlijk. Al die clifhangers hier en daar maken het juist zo leukquote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandre
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/afleveringquote:Op woensdag 17 april 2013 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haalt heel veel spanning weg natuurlijk. Al die clifhangers hier en daar maken het juist zo leuk
Zal het snel saai worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandre
Lol complete onzin, cliffhangers zijn altijd nodig, essentieel onderdeel van iedere serie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/aflevering
Enkel kan het niet anders in game of thrones ondat het boek ook zo geschreven is
Enige reden waaorm ik The Walking Dead nog keek was door de Cliffhangers xDquote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/aflevering
Enkel kan het niet anders in game of thrones ondat het boek ook zo geschreven is
Als iets echt goed is heeft het ook geen mooie CGI / kostuums / sets nodig.. - maar om het daarom weg te laten.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Het zorgt er niet voor dat de serie beter wordt, maar wel dat je uitkijkt naar de volgende aflevering omdat je benieuwd bent wat er gebeurd met karakters die je blijkbaar aantrekken. Als iets goed is is het goed, maar het kan altijd beter natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......quote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Tjepper078 het volgende:
Gvd waarom ben ik deze serie niet eerder gaan kijken!!!
Omy wat ben jij geillll!1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......
And you are far too smart to think that I will succumb to flattery.quote:
SPOILER: hele milde boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
niet helemaal waar. Er zijn nog aanverwanten verspreid in de wereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag meer Targaryens gezien. Maar die zijn nu eenmaal dood, inclusief die Mad King waar iedereen het over heeft. Dat maakt het wel intrigerend.
Maester Aemon FTWquote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
niet helemaal waar. Er zijn nog aanverwanten verspreid in de wereld.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Jivis het volgende:
SPOILER: hele milde boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Waarom?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik hoop op een ontmoeting tussen Mance Ryder en Edmure Tully.
Brutus, gij ook..?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Oh ja, daar kende ik 'm vanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik hoop op een ontmoeting tussen Mance Ryder en Edmure Tully.
Brutus, gij ook..?
Zou wel mooi zijn als de DVD's die optie haddenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...
Haha, ik drukte nét op dit topic om er naar op zoek te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindtquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Tanin het volgende:
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguous
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Ja want het is ook echt Ned's kind. Het is al vanaf minuut 1 al zo damn obvious.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Rare sekte? Wat is er zo raar aan dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |