Ja ik ken d'r wel ergens van, die naam vergeet je ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Nah, doet me niet heel veel. Van die andere versie krijg ik kippenvel. Maar goed, beter dan punkversies.quote:
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMOquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken deze mevrouw bijna de rol van Dany had gehad he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenlegerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoofd klopt niet bij mijn beeld van Dany. Dany hoort lief, schattig en onzeker te zijn (in aGoT dan) om vervolgens uit te groeien tot een sterke vrouw. Dat lukt haar goed IMO
Hoax, het zijn eunuchs.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef Kirov het volgende:
[..]
En binnen 2 seizoenen wordt ze uitgewoond door haar slavenleger
Of met die sperenquote:
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Nee maar serieus, zijn er hier mensen bekend met het werk van Tamzin Merchant en zou ze een betere Dany gespeeld hebben dan Emilia???
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Spoilersquote:Op donderdag 18 april 2013 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of met die sperenOf de hoedjes
Arme naïeve knaap, Tyrion heeft de hoeren gewoon van te voren betaald om Pod's zelfvertrouwen op te krikken..quote:
Alleen die kop alquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Khaleesi het volgende:
Dat heufd alleen al...
[ afbeelding ]
Dat had ik pas inderdaad ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Nah, das dan weer mooi kut."
"Oh..."
"Wacht"
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Ken haar als één van de vele vrouwen van de koning in The Tudors. Wat ergerde ik me aan haar acteren.
Sowieso Private Practice.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat je Private Practice zit te herkijken en dat er een jongetje geboren wordt... En dat je denkt:
"Oh..."
"Wacht"
Sorryquote:
Private Practice kijken, laat staan herkijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Oh..."
"Wacht"
Next episodequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Wanneer komen de zombies nou een keer in GoT?
In de pilot.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef drakin het volgende:
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Die zijn toch allang voorbij gekomen? Of bedoel je andere zombies?
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja aan het einde van seizoen 2 was het 'DE DODEN ZIJN TERUGGEKEERD, IEDEREEN GAAT ERAAN HELP HELP' en zijn er al 3 afleveringen voorbij gegaan waar ze nauwelijks in voor komen.
O dan zal het daaraan liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het Is ook wel een teringeind lopen natuurlijk.
Ik was niet heel serieus hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan zal het daaraan liggen.
Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.
Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
IMDB en dergelijke zijn vaak niet accuraat qua castinginformatie. Dat komt meestal na een tijdje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
De huidige verhaallijnen komen ook al te weinig aan bod, misschien hadden ze afleveringen van 1,15 uur moeten maken ipv 45 minuten.
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:19 schreef drakin het volgende:
Ik zie ook niemand gecast voor white walker, dus het zal wel niet komen of pas aan het einde van dit seizoen.
Zal toch wel grotendeels cgi zijn, waarom dan vermelden bij de cast??????quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat zegt niks, was dat vorig jaar wel zo? Toen werd de White Walker door dezelfde man gespeeld die The Mountain speelde.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
De makers verkochten het als een weloverwogen keuze. "Het bizarre moment leende zich niet voor de standaardmuziek die ze normaal gebruikten", zoiets zeiden ze, ze wilden iets totaal anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Trouwens, wat was het excuus voor die kindermuziek achteraf? Niet dat ik normaal het aftitel-lied afluister, maar een gruwelijke semi-middeleeuwse serie opeens afsluiten met die rommel voelt.......fout?
Maar mij leek het meer een nummer wat in de aftiteling van een comedyserie zit, en dat gevoel kreeg ik er dan ook bij (in combinatie met hoe de scene geschoten was, de gorey inkijk in de arm, de onnatuurlijke - ja het zit mij nog steeds ietwat dwars - reactie van Jaime...)quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het liedje niet zo vet, maar ik snap het idee wel.
Het woordje dissonantie komt waarschijnlijk voor in reden. Misschien werkt het beter als je het op TV ziet en er geen misverstand over kan bestaan dat het zo bedoeld is. Meerdere mensen, waaronder ik, dachten dat er iets loos was met het bestand of dat er pop-up-reclame tevoorschijn kwam ofzo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Trouwens, wat was het excuus voor die kindermuziek achteraf? Niet dat ik normaal het aftitel-lied afluister, maar een gruwelijke semi-middeleeuwse serie opeens afsluiten met die rommel voelt.......fout?
Dat nummer haalde me keihard uit mijn game of thrones-highquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
De boel kreeg onbedoeld iets van een goedkope komedie vibe voor mij...
Ik denk niet dat het onbedoeld was. Van de Tully die steeds de crematieboot miste tot Podricks beloning zat deze aflevering vol humor. Je zou er zelfs een zekere sardonische humor in kunnen zien dat Jaime voor het gestraft wordt voor zijn wandaden omdat (terwijl/nadat) hij Brienne probeerde te redden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De boel kreeg onbedoeld iets van een goedkope komedie vibe voor mij...
Dit zie je toch zo vaak in HBO series, het is een trucje dat ze wel vaker uithalen, zodat je even helemaal flabbergasted blijft zitten om te verwerken wat er nou in 's hemelsnaam gebeurde. In Boardwalk heb ik het ook een paar keer gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat nummer haalde me keihard uit mijn game of thrones-highMaar hopelijk is het geen terugkerend fenomeen.
Het hoort erbij, maar over de aftiteling heen, in sommige versies zat het over de laatste minuut, al op het moment dat die hand eraf gehakt werd, DAT hoorde niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zoMaar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd
Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.
Ik had eigenlijk verwacht dat ze sneller nieuwe locaties zouden toevoegen, zoals The Fist of the First Men, of Mance Rayder's camp. Al is het maar voor een aflevering, krijg je een beetje een idee waar het is.quote:Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep...
Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep...Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks.
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Die vage rocknummer op het einde bedoelen jullie? En ik maar denken dat het door de uploader was toegevoegd of zoMaar dat hoorde er dus gewoon bij? raar idd
Dat is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Ik vind het juist wel belangrijk, omdat dat blijft hangen. Het afhakken van Jaime's hand is nu onlosmakelijk verbonden met een vrolijk muziekje. Tja...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het is de aftiteling, lekker belangrijk wat ze daar doen.
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).
Oh, dus toch! Ik had voor hem een iets grotere rol aan het eind van het seizoen in gedachten...quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat die zanger op z'n paard Gary Lightbody van Snow Patrol was.Die stem kwam me al zo bekend voor.
Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het liedje niet zo vet, maar ik snap het idee wel.
Zo zat er na afloop van de eerste aflevering van de serie The Shield ook een soortgelijk schreeuwerig nummer om de impact van het schokkende einde te vergroten.
Als ik die scene van Jaime zie dan zit ik nog steeds gewoon met ongeloof.
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was die ongeloof net zo groot als toen Ned zijn hoofd alsnog eraf ging?
Bij mij was het andersom. Dat van Ned geloofde ik gewoon niet, hij zou op allerlaatste moment "gered" worden of zo, ik stond nog 1 minuut met open mond te kijken na de aftiteling. Dat van Jaime kwam idd onverwacht maar ipv een schok dacht ik alleen maar "gheghe, dag hand".quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
Bloody Mummersquote:Op zaterdag 20 april 2013 07:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was een rockversie van het liedje dat de Brave Companions eerder in de aflevering zongen (The Bear and the Maiden Fair).
Ik zie er anders genoeg van, we zien ze alleen zelf niet. Maar eigenlijk had vrijwel elk stukje ten noorden van the Wall wel met de White Walkers te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan zal het daaraan liggen.
Maar idd ik doelde op het einde van seizoen 2, en niks wijst er nu op dat die verhaallijn opgepikt gaat worden.
Niet dat ik dat heel erg vindt want ik vindt zombies niet bij GoT passen, maar als je ze er dan toch in stopt moet je er wel een keer wat mee doen.
Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Nagil het volgende:
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
Lost had zeker wel iedere aflevering muziek bij het eindequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dexter en Lost hadden dan weer een heel goed nummer aan het eind van de aflevering (in het geval van Lost volgens mij niet bij alle afleveringen)
Droog je tranen Pierrot en laaach!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Fijn, dacht dat ik E03 op mijn netbook gezet had (want 2 uur in de trein zitten), is 'ie verkeerd overgezet. Stotterdestotter.
Nee ik wil GoT kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Droog je tranen Pierrot en laaach!![]()
GoT op een netbook kijken...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik wil GoT kijkenE04 is er ook al bijna
Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.quote:
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter dan GoT niet kijken. Of op een telefoon. Of een tablet.
Dat gaat Tyrion ook doen in het volgende seizoen, wat een baas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.
GoT junkie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:50 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
GoT printscreens maken, uitdraaien, papje van maken en vervolgens met een naald injecteren.
Dit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk nog groter, want Ned was al een paar minuten onvermijdelijk... Dit kwam echt uit de lucht vallen voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Cornelis83 het volgende:
Het feit dat Ned Stark door Sean Bean werd gespeeld was al 1 grote spoiler.
Zie dm (tenminste, ik denk dat dat het geen is wat je zoekt)quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand die mega spoiler nog / heeft iemand daar een linkje van? if so, kun je deze DM'en?
(die speculatie voor het volgende boek oid)
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Khaleesi het volgende:
Wat de beweegreden ook moge zijn, ik hoop dat het geen gewoonte wordt om gimmicks toe te voegen aan de show, dat heeft het tot dusver helemaal niet nodig. Zoiets doe je misschien als de vaste formule wat begint te vervelen, maar zover zijn we nog lang niet.
Het brandende Winterfell in de intro was ook zoiets, totaal out of the blue en zag er wel leuk uit, leuke touch, maar tegelijkertijd hoop je toch ook dat niet voor elke scheet die intro aangepast gaat worden. Straks is er een bruiloft o.i.d. in Kings Landing en hangen er ineens allemaal vlaggetjes aan de torens van de Red Keep...
Maar wss ben ik gewoon een te saaie Miep...Voor mij is de show an sich nog boeiend genoeg zonder al die gimmicks.
Dat eindequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:09 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lost had zeker wel iedere aflevering muziek bij het einde![]()
Lost
Die vond ik wel een heel stuk gepaster.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?
Daarnaast is het niet de eerste keer dat ze een lied wat ook uit het boek komt bij de aftiteling afspelen in een versie van een bestaande band.
Dat nummer werd trouwens ook eerst in de aflevering zelf gezongen en dus daarna in de aftiteling gespeeld net zoals de afgelopen ep.
welke spoiler?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef Curlbrah het volgende:
Weet iemand die mega spoiler nog / heeft iemand daar een linkje van? if so, kun je deze DM'en?
(die speculatie voor het volgende boek oid)
als ik het wist zou ik er wel direct naar vragen neem ik aan.quote:
Ik ken heel veel spoilers.quote:Op zondag 21 april 2013 02:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
als ik het wist zou ik er wel direct naar vragen neem ik aan.
Yep. De GoT intro is een van de weinige intro's die ik elke keer weer leuk vind om naar te kijken/luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:05 schreef Nagil het volgende:
Het brandende Winterfell is toch juist geniaal in de intro, hoe kun je je daar nu aan storen? Dat die intro verandert maakt hem juist zo cool, met dit seizoen Riverrun en Astapor erbij. Verder vond ik het liedje ook erg leuk, gewoon speciaal gemaakt voor de show en binnenkort te horen op de soundtrack. Deed me een beetje denken aan de Sopranos die altijd met geweldige muziek afsloten ipv het saaie gebruikelijke ongeinspireerde riedeltje.
Ja, maar dat klonk niet als Flogging Mollyquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?
Daarnaast is het niet de eerste keer dat ze een lied wat ook uit het boek komt bij de aftiteling afspelen in een versie van een bestaande band.
Dat nummer werd trouwens ook eerst in de aflevering zelf gezongen en dus daarna in de aftiteling gespeeld net zoals de afgelopen ep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |