Het maakt hem ook weinig meer uit nu hij zijn hand kwijt is. Hij gaat net zo lief dood. Dus ja, waarom het niet proberen dan?quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dom dat hij het weer probeert, en volgens mij krijgt onze grote vriendin gevoelens voor Jaime? Of in ieder geval medelijden.
Pun intended?quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gewoon meer jatten of bedelen. Misschien dat die Illyrio haar wel nog meer uit de brand helpt.
Dat kunnen ze toch uit Astapor meenemen?quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, hoe gaat dany 8000 man en die draken voeden dan door de woestijn?
Ze zitten inmiddels niet meer in de woestijn maar aan de Slaver's Bay dus kustlijn. Ze moeten westwaarts dus zullen lijkt mij met schepen langs de kust/eilanden varen. Waar ze die schepen gaan halen is mij een raadsel maar ze zullen er vast de iron price voor betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, hoe gaat dany 8000 man en die draken voeden dan door de woestijn?
Voor 8000 man?quote:Op maandag 22 april 2013 15:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch uit Astapor meenemen?
Oh bedankt, dacht dat ze nog in de woestijn zaten. Ik denk dat dany inderdaad nu wel afrekent met iedereen die in haar weg staat. Behalve kinderen dan.quote:Op maandag 22 april 2013 15:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ze zitten inmiddels niet meer in de woestijn maar aan de Slaver's Bay dus kustlijn. Ze moeten westwaarts dus zullen lijkt mij met schepen langs de kust/eilanden varen. Waar ze die schepen gaan halen is mij een raadsel maar ze zullen er vast de iron price voor betalen.
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?quote:Op maandag 22 april 2013 15:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oh bedankt, dacht dat ze nog in de woestijn zaten. Ik denk dat dany inderdaad nu wel afrekent met iedereen die in haar weg staat. Behalve kinderen dan.
Ik neem aan dat ze in Astapor het ook voor elkaar kregen om die 8000 man te voeden. En met 8000 Unsullied + 100 Dothraki heb je genoeg mensen om het te vervoeren.quote:
En de intro blijkbaar.quote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?
Oja, hoe kwam ze ook alweer aan die boot?quote:Op maandag 22 april 2013 15:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt heel dat stuk met die boot gemist dus?
Zelfde dude als de drakeneieren. En zelfde dude die haar in contact bracht met Khal Drogo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oja, hoe kwam ze ook alweer aan die boot?
.......quote:Op maandag 22 april 2013 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zelfde dude als de drakeneieren. En zelfde dude die haar in contact bracht met Khal Drogo.
Dat dusquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
.......
Dat schip heeft ze gekocht met het goud van Daxos heur....
Die had toch een lege kluis?quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
.......
Weet het weerquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
.......
Maar geen leeg huis.quote:
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Funzel het volgende:
Vond je dan echt de rest van de ep matig?
Het is inmiddels wel duidelijk dat Robb niet z'n vader is. Het is jammer dat hij Arya en Sansa nog niet terug heeft. Anders had hij kunnen zeggen "Ik blijf lekker in het Noorden, zie maar eens langs de Neck te komen om mijn koningschap af te pakken".quote:Op maandag 22 april 2013 16:28 schreef Domingesto het volgende:
'Cool girls don't look at fires' kwam gelijk bij me op na het zien van ep. 4 en The Lonely Island meuk.
Ik was eerst lid van Camp Robb, maar zit nu ernstig te twijfelen. Die Noorderlingen met hun verdeeldheid. 't Loopt niet echt soepel daar. Doe mij maar dan een echte Queen à la Daenerys.
Kun je nog niet kennen nee. Hij is wel vaker genoemd, Ned stuurde hem er in S01 op uit om The Mountain te vangen, maar nu zie je hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op maandag 22 april 2013 16:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Inderdaad, vond alles goed. Arya spreekt zich goed uit, moest ik die nieuwe van the Brotherhood trouwens kennen? Nee toch?
En ook benieuwd naar wat Sansa gaat doen, met Littlefinger mee of vertrouwt ze margaery en trouwt ze met Loras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |