quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Handige geformuleerde vraag over een serie met een character met de naam Snow. Maar ik neem aan dat dit een vraag richting snowbells was?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jon Snow op dit forum zit.
Door zijn gebrek aan interpunctie zou je die vraag kunnen interpreteren als 'Is Jon Snow leuk in deze aflevering'.quote:
Touchéquote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Door zijn gebrek aan interpunctie zou je die vraag kunnen interpreteren als 'Is Jon Snow leuk in deze aflevering'.
Dank je dat beantwoordt mijn vraag afdoende.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Net klaar met kijken, godverdomme. Wát een afleveringmet open mond het einde zitten kijken
quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je dat beantwoordt mijn vraag afdoende.
Okee nu ff kijken dan tot later Snowbeertje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Serieus. Beste aflevering van het seizoen. tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Eén van de weinige die zich nou geen zorgen hoeft te makenquote:
Die zijn inderdaad nu dood, dikke gang bang zal het er wel wordenquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
wel terecht dat die ouwe mormont en die andere rukker nu dood is
De draken zijn nog zo goed als nutteloos en het leger is sterk maar relatief klein en ze heeft geen schepen om ze te vervoeren.quote:Op maandag 22 april 2013 18:47 schreef Rickazio het volgende:
3 draken en een dik leger, serie al beslist? dit was wel duidelijk te verwachten btw, niet helemaal in style van GoT
Nog even wachten tot de grote legers van Stark en Lannisters elkaar de pan in hakken en dan toeslaan met een vloot met 3 grote draken en een nog groter legerquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
De draken zijn nog zo goed als nutteloos en het leger is sterk maar relatief klein en ze heeft geen schepen om ze te vervoeren.
Dat is ongetwijfeld het plan!quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de grote legers van Stark en Lannisters elkaar de pan in hakken en dan toeslaan met een vloot met 3 grote draken en een nog groter leger
Wie? Dany en Jorah?quote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Rickazio het volgende:
Ben benieuwd waar ze naartoe gaan, kingslanding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |