quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef dumble het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:51 schreef Poemgirl het volgende:
Game of Thrones met boekspoilers #5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kijkt achteruit?quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Dus niemand gaat het hebben over het feit dat Podrick daadwerkelijk die meisjes zo geweldig goed geneukt heeft dat hij zonder te betalen terug naar Tyrion mocht?
Ik vond het al vrij frappant dat het uberhaupt terug ter sprake kwam. Vind het nog steeds een belachelijke toevoeging.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Dus niemand gaat het hebben over het feit dat Podrick daadwerkelijk die meisjes zo geweldig goed geneukt heeft dat hij zonder te betalen terug naar Tyrion mocht?
Tenenkrommend en karaktertechnisch ongeloofwaardig zoals vaker.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef skudkind het volgende:
Het kwam ook niet eens in de buurt van een spoiler.quote:Op maandag 22 april 2013 14:05 schreef Poemgirl het volgende:
Sorry, ik wil niets spoilen. Maar om te zeggen dat ik iets out of character vind is helemaal geen spoiler.
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok, nooit over gezeikt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het kwam ook niet eens in de buurt van een spoiler.
Je moet voor de grap het woordquote:Op maandag 22 april 2013 14:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eens posten. Nog nooit een kerel met autisme en PMS tegelijk gezien buiten dit topic.Beneath the gold, the bitter steel
Dat is lastig als je niet alle boeken heb gelezen of voor het volgende boek niet gespoiled wil worden.quote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef Nic1 het volgende:
Voor vergelijkingen met het boek is een ander topic, dan wordt die ook nog eens gebruikt.
Maak een soortement van limbo/tussentopic voor mensen die wel de boeken gelezen hebben maar ook weer niet allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 14:16 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is lastig als je niet alle boeken heb gelezen of voor het volgende boek niet gespoiled wil worden.
Ik zat wel even met open mond te kijken naar Mormont die neergestoken werd.quote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ik trouwens de enige die echt geen drol meer geeft om wat er met de crows gaat gebeuren? De enige waar je nog een beetje voor zou rooten is Jeor en die is nu ook dood dus..... Sam kan ik echt niet uitstaan en dat wijf met die hazentanden al evenmin.Zo saai boven de wall...
Dat Ned dood zou gaan werd al gespoilt door de acteurkeuze.quote:Op maandag 22 april 2013 14:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ik nou precies verklapt heb wat de series voor mensen verpest. Mij werd ook al gelijk gespoiled dat Ned Stark dood zou gaan, onder andere door fok, nooit over gezeikt.
Ik ook haha!quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ook! haha ik was so excited toen het ging gebeuren
Die scene was inderdaad fantastisch.. eindelijk weer een goede aflevering. Voor de rest boeien die crows me ook niet zoveel alhoewel het wel interessant is om te zien wie de nieuwe Lord Commander wordt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook haha!Hoewel de vele trailers heel de scene zo ongeveer wel verklapt hadden schrok ik er toch ook wel van dat ze ineens Valyrian bleek te kunnen!
Die zag ik niet aankomen...
Daar was de vorige aflevering al wel naar gehint, toen ze met die tolk sprak.quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ook haha!Hoewel de vele trailers heel de scene zo ongeveer wel verklapt hadden schrok ik er toch ook wel van dat ze ineens Valyrian bleek te kunnen!
Die zag ik niet aankomen...
Valar Morghulis bedoel je? Ik had geen idee dat dat Valyrian was, dacht meer iets in de richting van Braavos o.i.d., had geen idee....quote:Op maandag 22 april 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
Daar was de vorige aflevering al wel naar gehint, toen ze met die tolk sprak.
Dat was een ietwat verlate 1-aprilgrap volgens mijquote:Op maandag 22 april 2013 14:40 schreef Tom_88 het volgende:
Errr, de titel van het boekspoilertopic.. wtf? Niet cool als je door de lijst van topics scrollt en je leest dat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |