Ik vind dat nog steeds een baggerversiequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is het brandende Winterfell out of the blue? Het stond toch ook in brand?
Daarnaast is het niet de eerste keer dat ze een lied wat ook uit het boek komt bij de aftiteling afspelen in een versie van een bestaande band.
Dat nummer werd trouwens ook eerst in de aflevering zelf gezongen en dus daarna in de aftiteling gespeeld net zoals de afgelopen ep.
Nee joh, The Nationalquote:Op zondag 21 april 2013 09:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een baggerversie
Dat is ook het enigste slechte aan de showquote:
Volgens mij al 9 of zelfs 8:30...quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef KNAK het volgende:
Ik woon in een gebied waar oost-Amerikaanse tijden gelden; wanneer de nieuwe ep? 12 uur USA tijd?
Per definitie. Series/films kijken terwijl het buiten licht is (met uitzondering van de bios) is wack.quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wacht wel tot morgenavond. Lichten uit en kijken maar!
Die is nep.quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Nagil het volgende:
Volgensmij staat er al eentje in de baai? Maar idd 21 uur EST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Funzel op 22-04-2013 04:07:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door VacaLoca op 22-04-2013 05:32:55 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |