abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 april 2013 @ 22:19:21 #1
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125418675
Graag 2x nadenken voordat je reageert!

[Upd] Bomaanslag op Marathon in Boston
Vorige updates te lezen in bron.

quote:
Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."

Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
quote:
Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.

Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.

WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.

Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
bron


quote:
Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.

Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.

Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje

Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.

Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day

De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.

De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.


De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.

Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.

De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.

quote:
Explosions rock Boston Marathon

Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.

Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.

The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.

Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.

bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Speech van Obama:
quote:
Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.

The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.

We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.

I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.

I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.

I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.

Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.

We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.

Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.

You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.

Thank you very much.
Live streams
http://www.keloland.com/custompages/cbslive/
http://www.nbcnews.com/video/nbcnews.com/51546697/
http://www.bloomberg.com/tv/

Video's en andere links
http://www.boston.com/vid(...)&bctid=2303076923001
Google Person Finder



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_125419142
I stand with Boston :')

Haal aub die meuk weg :{w
pi_125419179
kan gebeuren
pi_125419308
Ook het verhaal van de "onontplofte bommen" mag ook wel verdwijnen uit de OP. Was ook nonsense.
pi_125419421
Persconferentie is uitgesteld.
pi_125419525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:26 schreef Santello het volgende:
I stand with Boston :')

Haal aub die meuk weg :{w
Want, jij hoort bij de terroristen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_125419636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Want, jij hoort bij de terroristen?
Wat voor onzin kraam jij nou weer uit? :Z
  Moderator woensdag 17 april 2013 @ 22:32:58 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125419715
volgende TS kan het weghalen als hij/zij dat wil

opgelost
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125419792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
volgende TS kan het weghalen als hij/zij dat wil

opgelost
slotje
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator woensdag 17 april 2013 @ 22:34:51 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125419846
nee geen slotje

wel ontopic hoop ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 april 2013 @ 22:38:39 #11
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125420127
Times Square zou worden ontruimd vanwege een verdacht pakketje volgens berichten op Twitter.
pi_125420521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef YazooW het volgende:
Times Square zou worden ontruimd vanwege een verdacht pakketje volgens berichten op Twitter.
tsja... twitter...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 17 april 2013 @ 22:45:32 #13
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125420593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

tsja... twitter...
Daarom zet ik er ook netjes bij waar het bericht vandaan komt :P
pi_125421147


Nog een door terroristen vermoorde zoon van Boston.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator woensdag 17 april 2013 @ 22:55:01 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125421204
doe ff niet zo irritant allemaal }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Games woensdag 17 april 2013 @ 22:55:07 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125421211
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 17-04-2013 22:55:46 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_125421331
In plaats van (dom gezeik over) domme plaatjes, wat interessanters:

- Wat is het motief van de aanslag geweest? Zoveel mogelijk doden? Mislukt. Zoveel mogelijk gewonden? Gelukt.
- Welke mogelijke daders zijn er? Wie hebben belang bij terrorisme op Amerikaans grondgebied? De afgelopen jaren zijn de meeste bommen van islamisten geweest, maar er zijn ook genoeg gestoorde eenlingen in de VS. Bioscoopschutters en kleuterknallers niet uitgezonderd.
- Die foto's van 4chan. Interessant. Die 2 met hun zandkleurige broeken lijken me special forces of beveiliging. Hoeveel beveiliging was er eigenlijk? Op de foto's is niet zoveel te zien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 22:57:04 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421336
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

De lijdensweg van die man. Godsamme.
Zeg dat -O- 2 kinderen verloren..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 22:57:44 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:28 schreef Fides het volgende:
Ook het verhaal van de "onontplofte bommen" mag ook wel verdwijnen uit de OP. Was ook nonsense.
Het aantal speculaties is echt ziek :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 22:59:38 #20
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125421539
Klein samenvattinkje, iemand?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:00:13 #21
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125421578
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klein samenvattinkje, iemand?
Marathon
Bom
Boem
Dood & gewond
Dader in het oog
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:00:15 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421582
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klein samenvattinkje, iemand?
Achterlijk veel speculaties en weinig feiten ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125421592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Wat interessanters...

Dingen die al lang bekend zijn + die elke simpele kan bedenken. Poe poe, wat interessant. :')
Zelfde vraag aan jou; wat doe je hier als je het toch allemaal niet interessant vindt?

Wie zit erachter? Wat was het doel van de aanslag? Waarom wordt ie niet opge-eist?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:00:47 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421610
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat doe je in dit topic anders dan op anderen zeiken, vraag ik me af.

Jij vindt het geen interessante zaak? Ga dan elders spelen. FOK! is groot genoeg.
Man, hou op met dat domme gespeculeer.. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:01:14 #25
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125421648
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef El_Matador het volgende:
In plaats van (dom gezeik over) domme plaatjes, wat interessanters:

- Wat is het motief van de aanslag geweest? Zoveel mogelijk doden? Mislukt. Zoveel mogelijk gewonden? Gelukt.
- Welke mogelijke daders zijn er? Wie hebben belang bij terrorisme op Amerikaans grondgebied? De afgelopen jaren zijn de meeste bommen van islamisten geweest, maar er zijn ook genoeg gestoorde eenlingen in de VS. Bioscoopschutters en kleuterknallers niet uitgezonderd.
- Die foto's van 4chan. Interessant. Die 2 met hun zandkleurige broeken lijken me special forces of beveiliging. Hoeveel beveiliging was er eigenlijk? Op de foto's is niet zoveel te zien.
Je laatste punt is op zich wel interessant.


Zelfde meneer liep net na de explosie ook rond met een "Radiation Detector"
Beter zet je je geluid ff uit bij dit filmpje.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:01:15 #26
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125421650
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Achterlijk veel speculaties en weinig feiten ;)
Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:01:37 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421669
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zelfde vraag aan jou; wat doe je hier als je het toch allemaal niet interessant vindt?

Wie zit erachter? Wat was het doel van de aanslag? Waarom wordt ie niet opge-eist?
Dat wordt onderzocht.. Stom speculeren helpt niet..

Doet me denken aan complotgekkies :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125421670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Man, hou op met dat domme gespeculeer.. -O-
Dom? Speculeren is het hele doel van dit topic. Waarom zou je daarmee ophouden? Dat maakt het juist interessant.

Of vind jij plaatjes posten interessanter? Mag hoor, maar waarom zit je dan in NWS?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:02:01 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421705
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef YazooW het volgende:

[..]

Je laatste punt is op zich wel interessant.
[ afbeelding ]

Zelfde meneer liep net na de explosie ook rond met een "Radiation Detector"
Beter zet je je geluid ff uit bij dit filmpje.
Kom op zeg -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:02:37 #30
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125421741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom op zeg -O-
que?
  woensdag 17 april 2013 @ 23:03:05 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421778
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?
Nee. Was eerst een man met een donkere huid, nu weer met een blanke huid, en ook wordt gezegd dat niemand is opgepakt.

Veel speculaties, weinig feiten vat het écht aardig samen ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125421790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat wordt onderzocht.. Stom speculeren helpt niet..

Doet me denken aan complotgekkies :X
Jij blijft zitten afwachten tot het volledige verhaal aan je opgediend wordt? Wat heb jij tegen speculeren (dat stom mag je weghalen)? Complotgekkies zitten in BNW.

De tering wat is FOK! hard achteruit gehold de laatste maanden. Dit soort onderwerpen waren vroeger nog interessant, nu is het een vrijplaats voor mongolen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125421852
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?
Nee, nog niet. Al hebben ze een verdachte op het oog.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:04:27 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421870
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dom? Speculeren is het hele doel van dit topic. Waarom zou je daarmee ophouden? Dat maakt het juist interessant.

Of vind jij plaatjes posten interessanter? Mag hoor, maar waarom zit je dan in NWS?
Ik vind de plaatjes te debiel voor woorden (heksenjacht) + het oeverloze "gezoek" naar zgn "afwijkend gedrag" ook bull..

Lijkt gvd de site van Martin Vrijland wel..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Games woensdag 17 april 2013 @ 23:04:27 #35
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125421872
quote:
SENSE OF RELIEF

Rich Havens, the finish area coordinator at the Boston Marathon who also witnessed Monday's blasts, said he was relieved officials had identified a suspect.

"When the police said we are turning every rock, they really meant it," Havens said. "There is a sense of relief that the amazing work they are doing - breaking through bits and pieces - is actually turning things up. And that they've gotten to this point in a matter of two days."

Bomb scene pictures produced by the Boston Joint Terrorism Task Force and released on Tuesday show the remains of an explosive device including twisted pieces of a metal container, wires, a battery and what appears to be a small circuit board.

One picture shows a few inches of charred wire attached to a small box, and another depicts a half-inch nail and a zipper head stained with blood. Another shows a Tenergy-brand battery attached to black and red wires through a broken plastic cap. Several photos show a twisted metal lid with bolts.








Van Reuters.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:04:52 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421903
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef YazooW het volgende:

[..]

que?
Zal ik het in het Spaans zeggen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125421937
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef YazooW het volgende:

[..]

Je laatste punt is op zich wel interessant.
[ afbeelding ]

Zelfde meneer liep net na de explosie ook rond met een "Radiation Detector"
Beter zet je je geluid ff uit bij dit filmpje.
Dank. Dit is interessante info.

Blackwater aanwezig lijkt me wel logisch. Maar zouden zij de bom plaatsen? Dan ga je richting BNW...

Die man die wegrent in de video lijkt me verdacht. Niet omdat je wegrent bij een bomaanslag, maar de manier waarop en richting.

Die man die gehurkt met die rugzak zit NA de bomaanslag lijkt verdacht, maar is ook wel logisch. Als je je spullen wil beschermen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:05:31 #38
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125421946
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zal ik het in het Spaans zeggen?
Vanwaar die reactie, wat was er mis met mijn post?
  woensdag 17 april 2013 @ 23:05:48 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125421970
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij blijft zitten afwachten tot het volledige verhaal aan je opgediend wordt? Wat heb jij tegen speculeren (dat stom mag je weghalen)? Complotgekkies zitten in BNW.

De tering wat is FOK! hard achteruit gehold de laatste maanden. Dit soort onderwerpen waren vroeger nog interessant, nu is het een vrijplaats voor mongolen.
Sensatiezoekende mongolen idd..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:06:02 #40
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_125421983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef my2cents het volgende:
[ afbeelding ]
:?
Ooit van het verwijderen van achtergronden bij de tekst gehoord?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_125422057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind de plaatjes te debiel voor woorden (heksenjacht)
Heksenjacht zonder rieken? Wat is er mis met plaatjes analyseren??

quote:
+ het oeverloze "gezoek" naar zgn "afwijkend gedrag" ook bull..
Dat soort "gezeik" en "bull" -wat heb jij in godsnaam tegen anderen dat je zo moeilijk doet in een topic dat je blijkbaar niet eens interesseert- zijn juist de kenmerken van speurwerk. Mede dankzij mobiele camera's en internet ook beschikbaar voor de doorsnee FOK!ker. Laat mensen die dat interessant vinden dat gewoon lekker doen. Genoeg andere topics om te lopen bashen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:07:36 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef YazooW het volgende:

[..]

Vanwaar die reactie, wat was er mis met mijn post?
Ik wordt een beetje ziek van al het gespeculeer, en de beschuldigende vingers... Er is zo véél gezegd dat voor geen meter klopt, dat ik het ff zat begin te raken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125422116
Allemaal stoppen met posten, jongens ;(
pi_125422132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sensatiezoekende mongolen idd..
De sensatie lijkt me allang aanwezig met zoveel gewonden. Maar het staat jou vrij weg te blijven, met je zwaar overtrokken reacties. :W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:08:22 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422133
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heksenjacht zonder rieken? Wat is er mis met plaatjes analyseren??

[..]

Dat soort "gezeik" en "bull" -wat heb jij in godsnaam tegen anderen dat je zo moeilijk doet in een topic dat je blijkbaar niet eens interesseert- zijn juist de kenmerken van speurwerk. Mede dankzij mobiele camera's en internet ook beschikbaar voor de doorsnee FOK!ker. Laat mensen die dat interessant vinden dat gewoon lekker doen. Genoeg andere topics om te lopen bashen.
Naar mij mening dient speurwerk niet gedaan te worden door wat onbenullen op internet..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:09:13 #46
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125422190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wordt een beetje ziek van al het gespeculeer, en de beschuldigende vingers... Er is zo véél gezegd dat voor geen meter klopt, dat ik het ff zat begin te raken..
Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.
pi_125422218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Naar mij mening dient speurwerk niet gedaan te worden door wat onbenullen op internet..
Niet als vervanging van de politie/CIA/FBI/DEA/Whatever nee. Is dat het geval?

Bepalen wat anderen wel of niet "dienen te doen of laten" riekt naar fascisme. Als je het zat bent speculaties te lezen, ga je toch een kattenmand breien ofzo. Donder dan gewoon op. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125422267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.
En daarvoor dank. Dat zijn constructieve posts. Een achterlijke Whiskers negeren we maar beter.

Heb jij ideeen over deze toch wel erg vreemde aanslag? Extreem veel gewonden, haast geen doden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:11:08 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.
Mijn excuses als ik overtrokken reageerde.

Maar ik meen een trend waar te nemen waar ik van walg: "internetrechtspraak".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125422392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mijn excuses als ik overtrokken reageerde.

Maar ik meen een trend waar te nemen waar ik van walg: "internetrechtspraak".
Volledig mee eens
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 23:13:00 #51
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125422419
Er komt een persconferentie aan in ieder geval.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:13:03 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422422
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet als vervanging van de politie/CIA/FBI/DEA/Whatever nee. Is dat het geval?

Bepalen wat anderen wel of niet "dienen te doen of laten" riekt naar fascisme. Als je het zat bent speculaties te lezen, ga je toch een kattenmand breien ofzo. Donder dan gewoon op. :')
Joh, dan vind je me een fascist.. Ik vind mensen verdacht maken (of zelfs als dader aanwijzen) door de goegemeente op internet en met name zonder enige grond gewoon doodeng!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:13:09 #53
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_125422426
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En daarvoor dank. Dat zijn constructieve posts. Een achterlijke Whiskers negeren we maar beter.

Heb jij ideeen over deze toch wel erg vreemde aanslag? Extreem veel gewonden, haast geen doden?
Ik zou niet willen zeggen dat het een vreemde aanslag is. Wat wel vreemd is is dat meteen special forces ter plekke zijn met een geigermeter, aan de andere kant zou het best zo kunnen zijn dat dat de normaalste zaak is in de VS bij grote evenementen.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:13:40 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422460
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Volledig mee eens
Dank.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125422547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef porsche1 het volgende:
Er komt een persconferentie aan in ieder geval.
die is afgelast
pi_125422638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Xan21 het volgende:

[..]

die is afgelast
Later vanavond (Amerikaanse tijd) komt er wel een, al is de exacte tijd nog onbekend.
pi_125422648
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Xan21 het volgende:

[..]

die is afgelast
Uitgesteld zei men op Amerikaanse tv
pi_125422760
En waarom altijd opzoek naar het meest onwaarschijnlijke (mysterieuze inside jobs) ipv een gek die een simpele bom plaatst?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 23:19:00 #59
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125422776
Uitgesteld ja, niet afgelast.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_125422852
Ja mensen samenzweringen zijn nooit waar, dat weet toch iedereen
pi_125422855
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef henkde_j het volgende:
En waarom altijd opzoek naar het meest onwaarschijnlijke (mysterieuze inside jobs) ipv een gek die een simpele bom plaatst?
Laat ik het zo stellen: bedenk eventjes hoe dom de gemiddelde mens is en dan is de helft van alle mensen nog dommer :')
pi_125422880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Joh, dan vind je me een fascist.. Ik vind mensen verdacht maken (of zelfs als dader aanwijzen) door de goegemeente op internet en met name zonder enige grond gewoon doodeng!
Mensen worden verdacht gemaakt? Een aantal foto's wordt naast elkaar gelegd. Lijkt me niks mis mee.

Maar jij ziet de treinen alweer rijden zeker. Slik nog een potje Prozac dan, want FOK! is errug braaf vergeleken met wat je allemaal op het internet vindt. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125422917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: bedenk eventjes hoe dom de gemiddelde mens is en dan is de helft van alle mensen nog dommer :')
Ben je dom ofzo? Zowel het minder slimme deel als het slimmere deel zijn dus niet de helft. Dat is dus iets minder dan 50% :)
  woensdag 17 april 2013 @ 23:21:57 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125422930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef henkde_j het volgende:
En waarom altijd opzoek naar het meest onwaarschijnlijke (mysterieuze inside jobs) ipv een gek die een simpele bom plaatst?
Ach iemand op de FP zat vandaag al weer te fulmineren op moslims (zonder dat we ook nog maar IETS weten. Toen ik Breivik aanhaalde (veel krachtiger bommen + opjagen een doodschieten van meer dan 70 onschuldige jongeren/kinderen, werd mij (serieus!!) gevraagd of ik nou écht dat dat Breivik achter de bommen in Boston zat... *facepalm* -O- -O- -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125422967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik zou niet willen zeggen dat het een vreemde aanslag is. Wat wel vreemd is is dat meteen special forces ter plekke zijn met een geigermeter, aan de andere kant zou het best zo kunnen zijn dat dat de normaalste zaak is in de VS bij grote evenementen.
Het lijkt me dat dat soort zaken wel verscherpt zijn de laatste tijd, zeker na de kopjes die Noord-Korea begint te geven.

Ik vind de aanslag wel vreemd eerlijk gezegd. Zoveel gewonden, "maar" 3 doden en geen opeising van verantwoordelijkheid. Heb jij eerder zo'n aanslag op een grote groep onschuldigen (terrorisme) gezien?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125422988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:21 schreef cl00n het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo? Zowel het minder slimme deel als het slimmere deel zijn dus niet de helft. Dat is dus iets minder dan 50% :)
Ongeveer dan :') zeikerd
  woensdag 17 april 2013 @ 23:23:26 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125423008
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen worden verdacht gemaakt? Een aantal foto's wordt naast elkaar gelegd. Lijkt me niks mis mee.

Maar jij ziet de treinen alweer rijden zeker. Slik nog een potje Prozac dan, want FOK! is errug braaf vergeleken met wat je allemaal op het internet vindt. :*
Lazer een eind op lul. Mij uitmaken voor fascist en labiele Prozac-slikker omdat ik het niet met je eens ben??

Get a grip.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125423014
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ach iemand op de FP zat vandaag al weer te fulmineren op moslims (zonder dat we ook nog maar IETS weten. Toen ik Breivik aanhaalde (veel krachtiger bommen + opjagen een doodschieten van meer dan 70 onschuldige jongeren/kinderen, werd mij (serieus!!) gevraagd of ik nou écht dat dat Breivik achter de bommen in Boston zat... *facepalm* -O- -O- -O-
Jij haalt observatie/speculatie en conclusie/veroordeling door elkaar. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125423030
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ongeveer dan :') zeikerd
Headshot! :*
pi_125423034
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dat soort zaken wel verscherpt zijn de laatste tijd, zeker na de kopjes die Noord-Korea begint te geven.

Ik vind de aanslag wel vreemd eerlijk gezegd. Zoveel gewonden, "maar" 3 doden en geen opeising van verantwoordelijkheid. Heb jij eerder zo'n aanslag op een grote groep onschuldigen (terrorisme) gezien?
Atlanta Olympic Bombing was hetzelfde idee. Paar doden, honderden gewonden.

Rudolph eiste niks op, kwam pas een jaar later in beeld en werd pas vele jaren later opgepakt.
  woensdag 17 april 2013 @ 23:23:59 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125423036
quote:
12s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij haalt observatie/speculatie en conclusie/veroordeling door elkaar. :*
Nee hoor.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125423042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lazer een eind op lul. Mij uitmaken voor fascist en labiele Prozac-slikker omdat ik het niet met je eens ben??

Get a grip.
Ontopic of out-of-topic please.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125423057
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef cl00n het volgende:

[..]

Headshot! :*
Ja hè
pi_125423075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Fides het volgende:

[..]

Atlanta Olympic Bombing was hetzelfde idee. Paar doden, honderden gewonden.
Ah, die ken ik -gelukkig- niet. Is de verantwoordelijkheid daarvan opge-eist?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125423094
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dat soort zaken wel verscherpt zijn de laatste tijd, zeker na de kopjes die Noord-Korea begint te geven.

Ik vind de aanslag wel vreemd eerlijk gezegd. Zoveel gewonden, "maar" 3 doden en geen opeising van verantwoordelijkheid. Heb jij eerder zo'n aanslag op een grote groep onschuldigen (terrorisme) gezien?
Niets vreemds aan. Er lopen gewoon gekken rond. Er zijn wel eerder bommen tot ontploffing gebracht zonder directe opeising
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_125423122
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, die ken ik -gelukkig- niet. Is de verantwoordelijkheid daarvan opge-eist?
http://en.wikipedia.org/w(...)#Eric_Robert_Rudolph
  woensdag 17 april 2013 @ 23:26:51 #77
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_125423184
Oh god, El_matador, jou heb ik niet gemist :+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_125423306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef Fides het volgende:

[..]

Atlanta Olympic Bombing was hetzelfde idee. Paar doden, honderden gewonden.

Rudolph eiste niks op, kwam pas een jaar later in beeld en werd pas vele jaren later opgepakt.
Oklahoma bombing werd toch ook niet direct opgeëist?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 23:29:54 #79
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_125423354
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Oklahoma bombing werd toch ook niet direct opgeëist?
Die hadden ze binnen anderhalf uur te pakken volgens mij
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_125423524
quote:
Zag je edit te laat, gracias voor de info.

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 17 april 2013 @ 23:33:35 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125423561
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zag je edit te laat, gracias voor de info.

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
Ja, stel nog wat vragen die iedereen kan bedenken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125423700
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zag je edit te laat, gracias voor de info.

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
De tijd zal het uitwijzen. Geduld
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 17 april 2013 @ 23:42:50 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125424004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef henkde_j het volgende:

[..]

De tijd zal het uitwijzen. Geduld
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 17 april 2013 @ 23:57:07 #84
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125424659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef henkde_j het volgende:

[..]

De tijd zal het uitwijzen. Geduld
Mooi gezegd.
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 17 april 2013 @ 23:57:48 #85
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125424693
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zag je edit te laat, gracias voor de info.

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
Ik denk in ieder geval dat de dader ergens niet blij mee was.
!!! Go 49-ers !!!
pi_125425060
Weinig mediatraining gehad volgens mij, die gouverneur.
pi_125425242
Samenvatting van alle foto's en door leken geinterpreteerde aanwijzingen:

http://www.infowars.com/boston-bombing-culprits-found/
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125425540
Gezellig hier :)
  donderdag 18 april 2013 @ 00:24:02 #89
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125425741
[Updated at 6:09 p.m. ET] "Every hour we're closer" to finding the person or people responsible for Monday's twin bomb blasts at the finish line of the Boston Marathon, Massachusetts Gov. Deval Patrick told CNN's Wolf Blitzer on Wednesday.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 18 april 2013 @ 00:58:55 #90
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125426991
Dat is hetzelfde als zeggen dat ze nog geen flikker opschieten.

Maar ben niet echt bang dat ze de dader(s) niet vinden. Het opsporingsapparaat in de VS is gewoon té groot om langdurig binnen landsgrenzen ongemerkt te blijven, helemaal nu er 6000 FBI en 40000 agenten op zitten, laat staan alles van HLS, CIA, NSA en wat voor afkortingen al niet meer aan het jagen zijn.
pi_125427285
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik denk in ieder geval dat de dader ergens niet blij mee was.
Een snelwandelaar met een haat jegens renners?
pi_125428490
Is een overgelopen Zuid Koreaan al genoemd?
pi_125429136
quote:
6s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Samenvatting van alle foto's en door leken geinterpreteerde aanwijzingen:

http://www.infowars.com/boston-bombing-culprits-found/
quote:
Anonymous says:
April 18, 2013 at 12:37 am
According to a recent reddit post, the blue track suit and white hat guys are a runner and his coach. The Egyptian looking blue jacket fellow has been found on Facebook and says he is turning himself in and the other guy is his coach. I saw some normal other photos of him. So, dead end with those guys.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 18 april 2013 @ 08:01:28 #94
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_125429161
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 07:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

[..]

bron?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_125429407
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 07:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

[..]

Bron? maar goed nieuws. Het verdachtenlijstje wordt kleiner.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 18 april 2013 @ 08:48:42 #96
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125429707
quote:
11s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bron? maar goed nieuws. Het verdachtenlijstje wordt kleiner.
Jouw verdachtenlijstje.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_125429738
quote:
3s.gif Op donderdag 18 april 2013 08:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jouw verdachtenlijstje.
Ons aller.

Ik vond die twee sowieso al niet verdacht. Die hele fotoserie is leuk gedaan maar ik zie er niet direct verdachten in. De 2 beveiligingsmannetjes zijn opvallend, maar lijken me ook geen daders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_125430254
ja laten we dagen lang janken over 3 doden in Bosten terwijl Amerika al jaren lang onschuldige burgers vermoord.

HYPOCRIET :r
pi_125430352
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef PSV1990- het volgende:
ja laten we dagen lang janken over 3 doden in Bosten terwijl Amerika al jaren lang onschuldige burgers vermoord.

HYPOCRIET :r
goh, die mening hadden we nog niet gehoord in dit topic :o
pi_125430386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

goh, die mening hadden we nog niet gehoord in dit topic :o
Dan hoor je em nu :)

arme amerikanen :'(
pi_125430409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:24 schreef computergirl het volgende:

[..]

goh, die mening hadden we nog niet gehoord in dit topic :o
Dat maakt het niet minder waar natuurlijk :P

Persoonlijk boeit het me overigens allemaal geen donder, het hoort blijkbaar bij de wereld tegenwoordig.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_125430603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef PSV1990- het volgende:
ja laten we dagen lang janken over 3 doden in Bosten terwijl Amerika al jaren lang onschuldige burgers vermoord.

HYPOCRIET :r
Ja, die 3 jarige jongen, dat Chinese studentje en die lerares (of wat was ze?), echte vuile moordenaars die hun loon hebben gekregen!

:')
pi_125430623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:19 schreef PSV1990- het volgende:
ja laten we dagen lang janken over 3 doden in Bosten terwijl Amerika al jaren lang onschuldige burgers vermoord.

HYPOCRIET :r
ja het is wat allemaal he... tut tut tut zeg...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_125430641
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:34 schreef Fides het volgende:

[..]

Ja, die 3 jarige jongen, dat Chinese studentje en die lerares (of wat was ze?), echte vuile moordenaars die hun loon hebben gekregen!

:')
zielig voor die mensen en nabestananden natuurlijk.

maar je moet niet vergeten hoeveel kinderen Amerika heeft vermoord de laatste 20 jaar, als je uitdeeld moet je ook incasseren
pi_125430644
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zag je edit te laat, gracias voor de info.

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
religieuze haat jegens marathonlopers.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_125430665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

zielig voor die mensen en nabestananden natuurlijk.

maar je moet niet vergeten hoeveel kinderen Amerika heeft vermoord de laatste 20 jaar, als je uitdeeld moet je ook incasseren
en als je ontvangt moet je ook kunnen incasseren, kijk maar naar PSV.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_125430738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en als je ontvangt moet je ook kunnen incasseren, kijk maar naar PSV.
:'(
  Moderator donderdag 18 april 2013 @ 10:04:19 #108
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_125431395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en als je ontvangt moet je ook kunnen incasseren, kijk maar naar PSV.
:D
pi_125431449
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:D
Waaom heb je een PSV supporter in je avatar :)

10
pi_125432184
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en als je ontvangt moet je ook kunnen incasseren, kijk maar naar PSV.
Die kunnen binnenkort wel een leuke incasso tegemoet zien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125433508
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:

Het doelwit van de andere aanslagen waren een abortuskliniek en een lesboclub. Dan is er nog een motief. Welk motief speelt er in Boston?
Toen er nog sprake van was dat ook een bibliotheek in Boston doelwit was leek het me duidelijk dat het om binnenlands rechts ging, maar nu dat niet zo blijkt te zijn heb ik ook geen idee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125434260
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Toen er nog sprake van was dat ook een bibliotheek in Boston doelwit was leek het me duidelijk dat het om binnenlands rechts ging, maar nu dat niet zo blijkt te zijn heb ik ook geen idee.
angst aanjagen en dodelijke slachtoffers maken is toch de essentie van een terroristische aanslag?
pi_125434485
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

angst aanjagen en dodelijke slachtoffers maken is toch de essentie van een terroristische aanslag?
Maar die worden dan meestal weer snel geclaimd, en dat is nog steeds niet het geval.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_125434609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar die worden dan meestal weer snel geclaimd, en dat is nog steeds niet het geval.
Kan het me niet meer herinneren: zijn aanslagen van WTC en later London dan ooit geclaimd?
  donderdag 18 april 2013 @ 11:47:07 #115
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125434718
Misschien dat de dader(s) nog meer plannen hebben, en met de aanslag opeisen trekken ze alleen maar het onderzoek de goede kant op.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 18 april 2013 @ 11:52:47 #116
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_125434909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Toen er nog sprake van was dat ook een bibliotheek in Boston doelwit was leek het me duidelijk dat het om binnenlands rechts ging
:') _O- _O- :')

Wat een komiek ben jij toch :') _O- :r
pi_125437344
quote:
meen je dat?
omdat er blijkbaar ergens in de buurt van finish 'stay calm' geroepen zou zijn voor de explosie is het bewijs voor ...... Dat off duty navy seals het gedaan hebben?????
pi_125437432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

meen je dat?
omdat er blijkbaar ergens in de buurt van finish 'stay calm' geroepen zou zijn voor de explosie is het bewijs voor ...... Dat off duty navy seals het gedaan hebben?????
En die 'detonators' waarmee ze liepen :'). Dan gaan ze ook echt midden op straat lopen met die dingen.
pi_125437636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

meen je dat?
omdat er blijkbaar ergens in de buurt van finish 'stay calm' geroepen zou zijn voor de explosie is het bewijs voor ...... Dat off duty navy seals het gedaan hebben?????
Hij brengt het logisch ja. Zoals elke andere demagoog.
pi_125437846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kan het me niet meer herinneren: zijn aanslagen van WTC en later London dan ooit geclaimd?
Als USA dit in scene zou zetten zouden ze ook echt wel makkelijk een eigen home made video maken met 3 bebaarde Arabieren die de aanslagen opeisen hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_125437967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

En die 'detonators' waarmee ze liepen :'). Dan gaan ze ook echt midden op straat lopen met die dingen.
je zou ze ook een stuk kleiner verwachten dan formaat baksteen
  donderdag 18 april 2013 @ 13:29:45 #124
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125437970
quote:
Een bult speculaties zonder ook maar één stuk hard bewijs.
Het leven is een toverbal.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:37:25 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125438233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Kan het me niet meer herinneren: zijn aanslagen van WTC en later London dan ooit geclaimd?
wtc werd niet snel opgeeist. 3 jaar na dat pas!

of het uberhaupt waar is hier onder.. ( bedoel er zijn nogal discussie over de persoon bin Laden de filmpjes en de aanval waarbij hij om het leven kwam)

Bin Laden werd door velen, met name door de regering van de Verenigde Staten en andere westerse landen, verantwoordelijk gehouden voor de terroristische aanslagen op 11 september 2001 op het World Trade Center en het Pentagon in de Verenigde Staten, waarbij bijna 3000 Amerikanen omkwamen. Bin Laden deed zelf ook voortdurend suggestieve uitspraken die wezen in de richting van zijn betrokkenheid of verantwoordelijkheid: in een videoboodschap pochte Bin Laden dat het resultaat van de aanslagen van 11 september 2001 zelfs zijn "optimistische" verwachtingen overtrof. Op 29 oktober 2004, vier dagen voor de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten, verscheen opnieuw een videoboodschap van Bin Laden, waarin hij nadrukkelijk de aanslagen opeiste.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 april 2013 @ 13:42:08 #126
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125438398
Wordt het niet een keer tijd voor een persconferentie, het loopt een beetje uit de hand met alle speculaties. Er komen steeds hele kleine stukjes informatie binnen, lijkt me handiger om dit in één keer naar buiten te brengen en een einde te maken aan al die speculaties. Veel onschuldige mensen worden worden nu aangewezen als verdachte en hun facebookaccounts worden zelfs geplaatst.
Het leven is een toverbal.
pi_125438425
quote:
Waarschijnlijk het achterlijkste wat tot nu toe voorbij is gekomen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator donderdag 18 april 2013 @ 13:43:00 #128
8781 crew  Frutsel
pi_125438429
quote:
'Boston bommen zijn een boodschap'

Volgens de Egyptische geestelijke Sheik Murgan Salem al Gohary zijn de bommen in Boston een boodschap geweest aan de Westerse wereld. En Frankrijk 'zou wel eens de volgende kunnen zijn'.

De explosies die maandag dood en verderf zaaiden tijdens de marathon in Boston zijn niet door Al-Qaida gedaan, meent de Egyptenaar te weten. "Ik ben geen lid geweest van de organisatie maar ken de leden goed. 'Boston' was te amateuristisch uitgevoerd; Al-Qaida heeft hogere standaarden en betere technieken", zei hij woensdag in een interview met het Egyptische Al-Tahir tv.

Al-Gohary zegt dat de bommen komen van de mujahideen, ofwel islamitische strijders. "Het was een waarschuwing aan het adres van de Verenigde Staten en het Westen, met name Frankrijk, vanwege de strijd tegen de islam. Ze willen zeggen: we zijn nog steeds levend, we zijn niet dood. We kunnen jullie op elk moment en waar we willen bereiken".

De daders van de aanslag zouden volgens de geestelijke vol haat zitten vanwege 'het beleid en de arrogantie van Amerika en Europa'. Volgens Al Gohary leidt Frankrijk nu de oorlog tegen de islam en de moslims. "Ze zullen de bittere vergelding proeven voor hun daden". Hij doelt op de inmenging van de Fransen in Mali. Het is geen dreigement, aldus de jihadleider, maar een waarschuwing wat er met hen zou kunnen gebeuren. "Ze zullen worden geconfronteed met catastrofes en zullen uiteindelijk worden vernietigd. Amerika is al ingestort, kijk naar hun enorme staatsschuld. De armoede verspreidt zich daar".

In Boston vielen maandag bij een aanslag drie doden en meer dan 150 gewonden. De autoriteiten in Boston hebben twee verdachten op het oog. Het gaat om twee mannen die op video's te zien zijn en zich verdacht gedragen
  donderdag 18 april 2013 @ 13:53:08 #129
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_125438760
quote:
Trauma surgeon ran marathon, went straight to MGH

BOSTON (CNN) -- Dr. David King has his own remarkable story - not only has he been saving lives at Massachusetts General Hospital - he was at the marathon finish line shortly before the bombs went off.

“When I walked into the emergency and I saw the first casualties there I felt like I could have been back in Afghanistan... it looked exactly the same,” said Dr. King, a trauma surgeon.

Dr. David King - an Army reservist and MGH trauma surgeon - thought he had seen the worst serving in Iraq and Afghanistan, until the injuries he saw Monday.

But Doctor King wasn't even on duty Monday. He was running the marathon.

He had finished - and was heading home with his family when he got a text about the bombing.

With tired muscles - he went right to MGH.

“Within about 90 seconds of arriving, I was taking the first patient into surgery,” said Dr. King.
_O_
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:57:10 #130
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_125438920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Alsof die dikke varkens zuigende lul weet hoe het in elkaar steekt. :')
Wat een onnozelaar.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  donderdag 18 april 2013 @ 14:17:49 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125439729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het is een waarschuwing voor Frankrijk, daarom plegen we een aanslag in de VS. Uhu. :')
  Forum Admin donderdag 18 april 2013 @ 14:37:22 #132
232445 crew  Specularium
pi_125440399
Die geestelijke heeft geen reet te doen en voelt zich buitengesloten.

Misschien kan hij meedoen aan het volgende seizoen 'Sterren Springen'.
Daar zitten veel lotgenoten.
pi_125447148
NY post weer lekker bezig. Plaatsen op hun voorpagina een gigantische afbeelding:



Blijken dus helemaal niet de jongens te zijn die ze zoeken :') Hoeveel blunders in een paar dagen tijd al voor de NY Post? Alles voor die ratings hè :')
pi_125447274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Al-Qaida heeft hogere standaarden en betere technieken", zei hij woensdag in een interview met het Egyptische Al-Tahir tv.
[..]

Zoals een bom in een schoen, en jaren later al geavanceerd naar de onderbroek :')
pi_125447314
De Amerikaanse telegraaf. :)
  donderdag 18 april 2013 @ 17:42:47 #136
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125447472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:42 schreef waht het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het achterlijkste wat tot nu toe voorbij is gekomen.
Je bent kennelijk nog niet in het BNW topic geweest.
pi_125447535
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:42 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je bent kennelijk nog niet in het BNW topic geweest.
Correct.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:45:53 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125447587
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_125447640
quote:
Tja, als iemand (zijnde bondgenoot van de VS) ervaring heeft met deze ongein zijn het de Israelis wel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_125447744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:47 schreef waht het volgende:

[..]

Tja, als iemand (zijnde bondgenoot van de VS) ervaring heeft met deze ongein zijn het de Israelis wel.
Wat voor ons een logische keuze is, is voor BNW aanleiding voor tientallen "OPENYOUREYES!" posts.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:51:04 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125447752
Ach, als je decennia lang de Mossad en al die kornuiten financieel weet te onderhouden mag je er best eens gebruik van maken zou je zeggen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:51:09 #142
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125447753
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:44 schreef waht het volgende:

[..]

Correct.
Die zitten inmiddels al in de acteurs-fase.
  Moderator donderdag 18 april 2013 @ 17:53:39 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_125447823
hey als jullie het topic in BNW zo interessant vinden dan heb ik liever dat jullie daar gaan zitten ipv hier het topic vol te baggeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_125449034
Beelden van de daders dus mogelijk vandaag vrijgegeven

AD.nl
  donderdag 18 april 2013 @ 18:36:04 #145
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125449061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 18:34 schreef FredVleespet het volgende:
Beelden van de daders dus mogelijk vandaag vrijgegeven

AD.nl
Ben benieuwd of ze nu eens daadwerkelijke verdachten vrijgeven en niet gewoon random foto's van omstanders (zoals hun SBS kliek doet daar).
pi_125449140
Aangezien het buitenlands beleid van de VS in de laatste 40 jaar, er zijn duizendtal groeperingen en honderdduizendtal individu's die een motief hebben voor deze aanslagen.

Misschien moet toekomstige preventie in die kader gezocht worden. Alleen maar een suggestie. Wie ben ik?
  donderdag 18 april 2013 @ 18:44:10 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_125449275
Ken ik je van tv?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 april 2013 @ 18:57:59 #148
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_125449672
M/V?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_125449828
Heb je een snor?
  donderdag 18 april 2013 @ 19:03:37 #150
58789 Snakey
-||||--------||||-
  donderdag 18 april 2013 @ 19:11:29 #151
322645 Voorschrift
See if I care
pi_125450135
Badum-tssjjjj.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_125450296
quote:
Stel dat het al een "inside job" zou zijn... Zouden ze het dan zo opzichtig doen denk je?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_125450351
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Stel dat het al een "inside job" zou zijn... Zouden ze het dan zo opzichtig doen denk je?
Ze laten ook echt AL-TIJD genoeg clues achter zodat BNW-ers weer lekker verder kunnen hobby-en.
  donderdag 18 april 2013 @ 19:23:31 #154
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_125450658



facebook.com/salah.barhoum

Dus deze gasten waren eerst verdachte; maar zijn nu weer vrijgelaten?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mattt op 18-04-2013 19:33:36 ]
And there are still no americans in Bagdad !!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 19:39:03 #155
163650 Greys
pi_125451271
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:23 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

facebook.com/salah.barhoum

Dus deze gasten waren eerst verdachte; maar zijn nu weer vrijgelaten?
Die zijn volgens mij niet vrijgelaten, want nooit opgepakt voor zover ik het begrijp.
Er werd alleen eerst gezegd door weetikveelwie dat dát de 'verdachten' waren die 'gezocht' werden, nu wordt er gezegd dat dat helemaal niet degenen zijn die ze zoeken. Zoiets, geloof ik.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 april 2013 @ 19:40:21 #156
322645 Voorschrift
See if I care
pi_125451308
De enige 2 Midden-Oosterse mannen in die horde van duizenden mensen zijn ook meteen opgepakt, nice.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 18 april 2013 @ 19:55:35 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_125452017
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
De enige 2 Midden-Oosterse mannen in die horde van duizenden mensen zijn ook meteen opgepakt, nice.
Er is toch helemaal niemand opgepakt?

En de NYP is een sensationele kutkrant.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 20:02:33 #158
163650 Greys
pi_125452319
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
De enige 2 Midden-Oosterse mannen in die horde van duizenden mensen zijn ook meteen opgepakt, nice.
Ze zijn niet opgepakt, er werd gezègd dat ze gezocht werden.
En zelfs dat (b)lijkt niet zo te zijn :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 april 2013 @ 20:08:41 #159
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_125452565


Nog een potentiële dader.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_125452583
Is pas18x langsgekomen
  donderdag 18 april 2013 @ 20:09:38 #161
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_125452599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:09 schreef FredVleespet het volgende:
Is pas18x langsgekomen
Oh, zo ver heb ik niet terug gelezen.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_125453797
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een potentiële dader.
:')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_125454272
Snelkookpan is niet meteen high-tech bommateriaal. Dader is een amateur, alvast geen McVeigh of iemand die ervaring met explosieven heeft.
pi_125454516
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Stel dat het al een "inside job" zou zijn... Zouden ze het dan zo opzichtig doen denk je?
De sherlocks ontdekken een doodshoofd op een pet en zijn er meteen van overtuigd dat deze gasten midden in een covert op zitten :X
Dat zouden wel de laatsten zijn die zo opvallend rond gingen lopen als ze zulke bedoelingen hadden.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:51:10 #165
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125454605
En? Hebben jullie hem al? _O-
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 18 april 2013 @ 20:52:55 #166
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_125454722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef meth1745 het volgende:
Snelkookpan is niet meteen high-tech bommateriaal. Dader is een amateur, alvast geen McVeigh of iemand die ervaring met explosieven heeft.
Een amateur zou juist sneller een gangbare bom knutselen, lijkt me. Het gebruik van een snelkookpan is behoorlijk 'out-of-the-box' en lijkt mij juist eerder op iemand met ervaring te wijzen.

Ik heb de eerste dagen niet erg meegekregen, maar ik meende dat er aanvankelijk sprake was van een derde bom die onklaar was gemaakt. Daar hoor ik nu niets meer over. Is daar wel meer info over?
Life is what you make it.
pi_125454852
Er bleek geen 3e bom te zijn is in de persco. medegedeeld.
  donderdag 18 april 2013 @ 20:56:26 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_125454951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef sittingtuck het volgende:

[..]

De sherlocks ontdekken een doodshoofd op een pet en zijn er meteen van overtuigd dat deze gasten midden in een covert op zitten :X
Dat zouden wel de laatsten zijn die zo opvallend rond gingen lopen als ze zulke bedoelingen hadden.
Een anon heeft er natuurlijk weer iets van kunnen painten:

quote:
CRAFT was there. A private military company....it definetly wasn't them.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 18 april 2013 @ 21:10:02 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_125455682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Een anon heeft er natuurlijk weer iets van kunnen painten:

[..]

[ afbeelding ]
Apart is het wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_125455945
Die gasten kunnen toch net zo goed ingehuurde topbeveiligers / observanten zijn? Lijkt me zelfs de meest aannemelijke verklaring voor hun gear en voorkomen.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:18:33 #171
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_125456193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef sittingtuck het volgende:
Die gasten kunnen toch net zo goed ingehuurde topbeveiligers / observanten zijn? Lijkt me zelfs de meest aannemelijke verklaring voor hun gear en voorkomen.
Probeert men leuke conspiracy-theorieën te verzinnen, ga jij het verzieken met je logische verklaringen. :r |:(
  donderdag 18 april 2013 @ 21:19:45 #172
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125456273
'possible detonator'

Alsof je met zo'n ding in je handen gaat lopen direct na de aanslag.
  donderdag 18 april 2013 @ 21:20:12 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_125456301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef sittingtuck het volgende:
Die gasten kunnen toch net zo goed ingehuurde topbeveiligers / observanten zijn? Lijkt me zelfs de meest aannemelijke verklaring voor hun gear en voorkomen.
Voor een marathon? Wat valt er te beveiligen? En hoe ga je 42 kilometer beveiligen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_125456332
Leuke krant die New York Post zeg.

Teen: I Am Not the Boston Marathon Bomber

quote:
By SHAHRIAR RAHMANZADEH, JENNIFER LEONG, SANTINA LEUCI and RHONDA SCHWARTZ
April 18, 2013
The teenage boy authorities once investigated as possibly being connected to the Boston Marathon bombing told ABC News today he was shocked to see his face pop up on television and all over social media.

Salah Barhoun, 17, said he went to the police yesterday to clear his name after he found himself tagged in pictures online. He had just gone to watch the race, he said, but soon after the explosions, he was singled out by internet sleuths as looking suspicious. Federal authorities passed around images of Barhoun, attempting to learn more information about him, sources told ABC News.

Today The New York Post ran a story featuring a picture of Barhoun and another man circled in red, but said it was unclear if they were the same as two potential suspects spotted by law enforcement Wednesday.

ABC News producers found Barhoun through social media and spoke to him today at his home. He said he had actually wanted to run the race and when he couldn't, decided to watch.

Barhoun's younger brother, who declined to be identified, said that it made his mother "sick and upset" that her son had been connected to the tragedy.

"It made her think he had done something wrong," the younger brother said. "My brother is not the bomber."
http://abcnews.go.com/Blo(...)8990057#.UXBHBLV7LwF
pi_125456455
Is Craft een soort Blackwater?
pi_125456921
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Voor een marathon? Wat valt er te beveiligen? En hoe ga je 42 kilometer beveiligen?
Als je zo redeneert kan de politie ook wel wegblijven natuurlijk.
A) Is het een nogal grootschalig evenement: ik las iets over 500.000 bezoekers?
B) Finishplaats lijkt me een plek waar evt vips zich ophouden.
C) Het is bekend dat er ook rondes gedaan zijn met bomhonden.

D) Zouden ze natuurlijk ook bij de privébeveiliging kunnen horen van een hoge ome of captain of industry die gewoon sportief is aangelegd en meeliep / in het publiek stond?

[ Bericht 5% gewijzigd door sittingtuck op 18-04-2013 21:35:40 ]
pi_125457441
quote:
Voor een simpele ziel misschien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_125457534
quote:
5s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
Is Craft een soort Blackwater?
Daar lijkt het op, al had ik er tot voor dit nog nooit van gehoord.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_125457698
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een potentiële dader.
Deze foto is idd al heel veel voorbij gekomen, maar zo'n morsig onvrrzorgd type match wel goed met mijn idee van een einzelganger die aanslagen pleegt vanuit haat tegen federal government.
pi_125457947
quote:
2s.gif Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Een amateur zou juist sneller een gangbare bom knutselen, lijkt me. Het gebruik van een snelkookpan is behoorlijk 'out-of-the-box' en lijkt mij juist eerder op iemand met ervaring te wijzen.

Snelkookpan geeft aan dat hij geen high explosives of geen betrouwbare detonator ter beschikking had. Een pijpbom of variant erop kan iedereen maken. Stevig omhulsel, snel brandend kruit of mengsel en een ontsteker. Met high explosives dient een omhulsel enkel als schrapnel. Een lading ter grootte van een snelkookpan zou heel wat meer slachtoffers maken.
Vb van kracht van high explosive:

(een echte liefhebber, meeste mensen kiezen voor ETN als veilig alternatief voor nitroglycerine, deze knaap combineert ze...)
pi_125457998
Ziek al die mensen die foto's gaan posten van mensen waarvan zij vinden dat die zich verdacht gedragen. Als het aan het internet lag was de heft van de aanwezigen, inclusief de helft van de agenten, schuldig aan de aanslag. Iedereen met een afwijkend uiterlijk, en in het bijzonder Moslim of militair uiterlijk is bij voorbaat al verdacht op internet.
pi_125458488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:47 schreef Pharmacist het volgende:
Ziek al die mensen die foto's gaan posten van mensen waarvan zij vinden dat die zich verdacht gedragen. Als het aan het internet lag was de heft van de aanwezigen, inclusief de helft van de agenten, schuldig aan de aanslag. Iedereen met een afwijkend uiterlijk, en in het bijzonder Moslim of militair uiterlijk is bij voorbaat al verdacht op internet.
En toch zit de FBI ook naar diezelfde foto's te gluren hoor. Gebaseerd op het verleden is de kans dat de dader een lief blond meisje in een roze jurk vrij klein
pi_125458587
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef computergirl het volgende:
En toch zit de FBI ook naar diezelfde foto's te gluren hoor. Gebaseerd op het verleden is de kans dat de dader een lief blond meisje in een roze jurk vrij klein
Natuurlijk. De FBI circuleert foto's echter niet online. Die zijn discreet. En dat is nog al een verschil niet?

Ik zou niet echt blij worden als ik op vele sites en youtube filmpjes kom, met dikke pijlen erbij.
pi_125458847
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

En toch zit de FBI ook naar diezelfde foto's te gluren hoor. Gebaseerd op het verleden is de kans dat de dader een lief blond meisje in een roze jurk vrij klein
Een focus op mensen met een Arabisch uiterlijk is statistisch gezien ook niet slim.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games donderdag 18 april 2013 @ 22:03:59 #185
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125458943


Het waren gefrustreerde gabbers.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:25:05 #186
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_125460118


"Earlier Wednesday, two sources with knowledge of the investigation identified a man as a possible suspect in the attack but did not name him.

Seen on a video, the man wore a white baseball cap. One of the sources added that the cap was on backward and the man was also wearing a light-colored hooded sweatshirt and a black jacket."


New suspect!
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 18 april 2013 @ 22:30:41 #187
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_125460391
Je telt tegenwoordig niet meer mee als je volgens het Internet geen suspect bent :')
pi_125460493
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
Een focus op mensen met een Arabisch uiterlijk is statistisch gezien ook niet slim.
Ben benieuwd waar je dat vandaan haalt. Als je naar recente terreuraanvallen in de USA kijkt, Zijn onze Arabische vrienden zeker wel vertegenwoordigd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_the_United_States

Vergeet niet dat Moslims 0.6% van de USA bevolking zijn (voor Arabieren zo snel geen data gevonden). Lijkt mij dat ze dus oververtegenwoordigd zijn in aanslagen. Desalniettemin is de kans nog steeds niet heel groot dat Arabieren/Moslims achter deze aanslag zitten als je naar de recente geschiedenis kijkt.
pi_125460755
Die mensen worden finaal afgemaakt op social media trwijl het speculatie is.
  donderdag 18 april 2013 @ 22:38:48 #190
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_125460812
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Moslims 0.6% van de USA bevolking zijn (voor Arabieren zo snel geen data gevonden). Lijkt mij dat ze dus oververtegenwoordigd zijn in aanslagen.
Geef eens een voorbeeld van door Amerikaanse moslims gepleegde aanslagen? Behalve 2 of 3 die plaatsvonden buiten de VS ken ik er namelijk geen. En 9/11 werd niet uitgevoerd door Amerikaanse moslims.
pi_125460953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef beantherio het volgende:
Geef eens een voorbeeld van door Amerikaanse moslims gepleegde aanslagen? Behalve 2 of 3 die plaatsvonden buiten de VS ken ik er namelijk geen. En 9/11 werd niet uitgevoerd door Amerikaanse moslims.
Het ging over mensen met een Arabisch uiterlijk. Anyway, uit mijn bron, vanaf 2000 (daarvoor zijn er ook al wat)

- 2000: 2000 New York terror attack Three young men of Arab descent hurled crude Molotov cocktails at a synagogue in The Bronx, New York to "strike a blow in the Middle East conflict between Israel and Palestine".[30]
- 2002 July 4: 2002 Los Angeles Airport shooting Hesham Mohamed Hadayet, a 41-year-old Egyptian national, kills two Israelis and wounds four others at the El Al ticket counter at Los Angeles International Airport.[40] The FBI concluded this was terrorism, though they did not find evidence linking Hadayet to a terrorist group.[41]
- October 2002 Beltway sniper attacks: During three weeks in October 2002, John Allen Muhammad and Lee Boyd Malvo killed 10 people and critically injured 3 others in Washington D.C, Baltimore, and Virginia. The pair were also suspected of earlier shootings in Maryland, Alabama, Arizona, Georgia, Louisiana, and Washington state.[42] No motivation was given at the trial, but evidence presented showed an affinity to the cause of the Islamic jihad.
- 2006 March 5: Mohammed Reza Taheri-azar injured 6 when he drove an SUV into a group of pedestrians at UNC-Chapel Hill to "avenge the deaths or murders of Muslims around the world".[43]
- 2006 July 28: Seattle Jewish Federation shooting, Naveed Afzal Haq, an American citizen of Pakistani descent, kills one woman and shoots five others at the Jewish Federation building in Seattle. During the shooting, Haq told a 911 dispatcher that he was angry with American foreign policy in the Middle East.[44]
- 2009 June 1: Arkansas recruiting office shooting: Abdulhakim Mujahid Muhammad shot and killed one military recruiter and seriously wounded another at a Little Rock, Arkansas Army/Navy Career Center in an act of Islamic terrorism. Muhammad, a convert to Islam, had vised Yemen for 16 months, where he spent time in prison and became radicalized. Muhammad, said he was part of Al-Qaeda in the Arabian Peninsula and upset over U.S. killing of Muslims in Iraq and Afghanistan.[60]
- 2009 November 5: Fort Hood Shooting: Nidal Malik Hasan, a US Army Major serving as a Psychiatrist, opens fire at Fort Hood, Texas, killing 13 and wounding 29.

Anyway, ik begrijp zeker wel dat dit niet de meerderheid van de aanslagen is. Maar laten we niet doen alsof dit geen significant deel is.
pi_125461163
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

"Earlier Wednesday, two sources with knowledge of the investigation identified a man as a possible suspect in the attack but did not name him.

Seen on a video, the man wore a white baseball cap. One of the sources added that the cap was on backward and the man was also wearing a light-colored hooded sweatshirt and a black jacket."


New suspect!
Een man met zijn armen over elkaar gelijk als dader bestempelen?
Bovendien, waarom zou de dader zelf vlak bij de bom gaan staan... Dat is gewoon een domme aanname.
pi_125461185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar je dat vandaan haalt. Als je naar recente terreuraanvallen in de USA kijkt, Zijn onze Arabische vrienden zeker wel vertegenwoordigd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism_in_the_United_States

Vergeet niet dat Moslims 0.6% van de USA bevolking zijn (voor Arabieren zo snel geen data gevonden). Lijkt mij dat ze dus oververtegenwoordigd zijn in aanslagen. Desalniettemin is de kans nog steeds niet heel groot dat Arabieren/Moslims achter deze aanslag zitten als je naar de recente geschiedenis kijkt.
Maar daar gaat het nu juist om. Wellicht is de kans dat iemand met een Arabisch uiterlijk een aanslag pleegt in de VS wat hoger. Het percentage mensen met een Arabisch uiterlijk is echter dusdanig klein dat deze grotere kans volledig wegvalt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125461232


pam pam pammmmmmm
  Donald Duck held donderdag 18 april 2013 @ 22:49:54 #195
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125461337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Jordony het volgende:

[..]

Een man met zijn armen over elkaar gelijk als dader bestempelen?
Bovendien, waarom zou de dader zelf vlak bij de bom gaan staan... Dat is gewoon een domme aanname.
Het zijn niet alleen die armen he. Hij heeft ook zijn petje achterstevoren op. Die twee dingen gecombineerd laten uiteraard wat alarmbellen afgaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_125461435
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Monolith het volgende:
Maar daar gaat het nu juist om. Wellicht is de kans dat iemand met een Arabisch uiterlijk een aanslag pleegt in de VS wat hoger. Het percentage mensen met een Arabisch uiterlijk is echter dusdanig klein dat deze grotere kans volledig wegvalt.
Mijn initiale post was mbt dat mensen zomaar met hun gezicht op allerlei websites worden gepost. Dat verdient niemand die onschuldig is.

Als jij vervolgens zegt dat een focus op mensen met een Arabisch uiterlijk statistisch niet slim is, ben ik benieuwd naar je onderbouwing. Volgens mij klopt dat nml totaal niet. Van de aanslagen in de USA vanaf 2000 op Wikipedia, waarvan de dader bekend is, is zeker 20% (en dat is een heel voorzichtige schatting) gepleegd door Moslims. Moslims, die 0.6% van de populatie uitmaken. Helaas is er geen breakdown voor mensen met Arabisch uiterlijk, want ik begrijp Moslims =/= mensen met Arabisch uiterlijk.

Anyway, ik wil niet zeggen dat dit door Moslims is gedaan. Die kans is wsl vergelijkbaar met de recente geschiedenis, laten we zeggen ~20%.
pi_125461863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen die armen he. Hij heeft ook zijn petje achterstevoren op. Die twee dingen gecombineerd laten uiteraard wat alarmbellen afgaan.
Maar waarom zou je überhaupt als bommenlegger tussen het publiek gaan staan? Ja misschien de moslim extremisten die zichzelf opblazen. Waarom niet een blok verder gaan staan, op veilige afstand. Alleen manier van kleden is geen reden om deze man als verdachte aan te wijzen. De man, 3 mensen links onder hem, heeft ook armen over elkaar en draagt een pet. Enige verschil is dat die gast hem 'normaal' draagt.
pi_125462004
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

"Earlier Wednesday, two sources with knowledge of the investigation identified a man as a possible suspect in the attack but did not name him.

Seen on a video, the man wore a white baseball cap. One of the sources added that the cap was on backward and the man was also wearing a light-colored hooded sweatshirt and a black jacket."


New suspect!
Alleen heeft hij geen light-colored hooded sweatshirt and a black jacket aan maar gewoon een zwart shirt...
pi_125462038
http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon

FBI maakt waarschijnlijk verdachten bekend.
pi_125462157
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Jordony het volgende:

[..]

Een man met zijn armen over elkaar gelijk als dader bestempelen?
Bovendien, waarom zou de dader zelf vlak bij de bom gaan staan... Dat is gewoon een domme aanname.
Het is ook nog eens een foto van anderhalf uur voor de aanslag (op de originele foto is de finish klok te zien en die staat op 2:35 aanslag was op 4:09), waarom zou je anderhalf uur lang met een bom daar gaan staan.
pi_125462594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Het is ook nog eens een foto van anderhalf uur voor de aanslag (op de originele foto is de finish klok te zien en die staat op 2:35 aanslag was op 4:09), waarom zou je anderhalf uur lang met een bom daar gaan staan.
Volgens mij zijn dit al genoeg argumenten om de speculatie rondom deze man te stoppen.
pi_125462962
FBI nieuwsconferentie: met foto's van 2 mannen
pi_125463145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]

pam pam pammmmmmm
Thats the son of a bitch who did it!
pi_125463231
Wat een chaos daar :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 23:28:54 #207
163650 Greys
pi_125463282
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125463300
pi_125463320
quote:
zie niks. :(
pi_125463322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt :@
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
pi_125463339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt :@
Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.
pi_125463362
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 23:31:39 #214
163650 Greys
pi_125463367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
Ah oke, dank!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Jordony het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.
Ja dat zou dan ook op tape moeten staan lijkt me.
Oh maar wacht eens, even terugzoeken in die hele 4chan hoos. Daar zat toch een gast in een portiekje op zijn hurken, had die ook niet een witte pet achterstevoren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125463370
Die dude met pet moet redelijk eenvoudig te identificeren zijn.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:31:59 #216
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_125463380
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Data opslag
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_125463509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
  Forum Admin donderdag 18 april 2013 @ 23:36:17 #218
232445 crew  Specularium
pi_125463545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Jordony het volgende:

[..]

Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:37:04 #219
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125463577
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:

Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.
pi_125463578
Hoe is het met die 2 Egyptenaren afgelopen? Die hebben zichzelf aangegeven?
pi_125463599
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.
Technisch gezien is het geen enkel probleem nee.
  Forum Admin donderdag 18 april 2013 @ 23:37:50 #222
232445 crew  Specularium
pi_125463615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.
Je quote degene die ik quote.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:38:43 #223
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125463655
quote:
9s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je quote degene die ik quote.
Wow vet raar echt wtffffffff
  Forum Admin donderdag 18 april 2013 @ 23:39:14 #224
232445 crew  Specularium
pi_125463671
Er is iets raars met die quotefunctie de laatste tijd.
pi_125463676
Degene met de pet op heeft een neus die je niet kan missen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  donderdag 18 april 2013 @ 23:39:53 #226
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125463691
FBI site overbelast, iemand een mirror?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125463694
Er verdwijnen ook posts, echt raar.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:40:20 #228
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125463710
Dat zullen dan wel nietszeggende posts zijn direct verwijderd door de poster of door de mods.
pi_125463734
Ah, zou dat het zijn :D
  donderdag 18 april 2013 @ 23:41:45 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125463787
Zal mij benieuwen hoe snel deze gasten gepakt zullen worden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 23:43:58 #232
163650 Greys
pi_125463887
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef EddyAlbena het volgende:

Die donkere jas en die lichte broek, zou dit dan dezelfde kerel kunnen zijn maar dan met petje af?
Of nee, die jas klopt niet he?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125463908
schoenen kloppen niet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2013 @ 23:44:36 #234
163650 Greys
pi_125463919
Nee, ook andere schoenen.
Ik ben een Sherlock van niks :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 april 2013 @ 23:45:52 #235
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125464033
Al die mensen die ten onrechte als dader zijn aangemerkt op het internet. :') Dat wordt een flinke schadeclaim.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:48:00 #237
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125464064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Al die mensen die ten onrechte als dader zijn aangemerkt op het internet. :') Dat wordt een flinke schadeclaim.
Leuk, bij wie ga je claimen? Mr. Anon? :') Alleen NYP heeft er iets over gepubliceerd.
pi_125464111
PenW toont ook allemaal foto's
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  donderdag 18 april 2013 @ 23:51:37 #239
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125464209
Die twee nerds zouden zo FOK!-users kunnen zijn. :X
pi_125464227
Iedereen zit nu de reddit/4chan foto's te bekijken in de hoop de daders te vinden. :P
  donderdag 18 april 2013 @ 23:53:22 #241
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125464293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef artm het volgende:
Iedereen zit nu de reddit/4chan foto's te bekijken in de hoop de daders te vinden. :P
Die foto's waren van best goede kwaliteit. Als ze daar op stonden had de FBI wel betere foto's gepubliceerd lijkt me.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125464307
Een donkere en een blanke dus.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_125464336
4chan en reddit falen beide :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 18 april 2013 @ 23:55:51 #244
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125464397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Een donkere en een blanke dus.
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:56:06 #245
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125464408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
4chan en reddit falen beide :')
Het hele internet faalt nu zo'n beetje.
En zoals hierboven al vermeldt blijven alle serieuze nieuwszenders ver weg van niet officieel vrijgegeven foto's.

TNYP kan nog wel eens failliet gaan aan de huidige stunts.
pi_125464462
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het hele internet faalt nu zo'n beetje.
En zoals hierboven al vermeldt blijven alle serieuze nieuwszenders ver weg van niet officieel vrijgegeven foto's.

TNYP kan nog wel eens failliet gaan aan de huidige stunts.
Idd en al die fokkers die het nog zaten te verdedigen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_125464465
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:

[ afbeelding ]
Misschien hispanic roots beide?
pi_125464486
Grote kans dat de FBI nu al de namen heeft, familie/vrienden moet ze toch kunnen herkennen met deze foto's.
pi_125464505
Ja lijkt me wel.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:58:47 #250
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125464535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:

[ afbeelding ]
Of licht getint. Wat de keuze voor de dader ongeveer beperkt tot 20% van de bevolking.
  donderdag 18 april 2013 @ 23:59:09 #251
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125464548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef artm het volgende:

[..]

Misschien hispanic roots beide?
Die eerste kerel is zo bleek als het maar kan :D

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125464582
Gast zal het wel hebben gedaan omdat hij vroeger gepest is door zijn neus.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:00:20 #253
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125464611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Grote kans dat de FBI nu al de namen heeft, familie/vrienden moet ze toch kunnen herkennen met deze foto's.
Kunnen herkennen en willen herkennen zijn 2 verschillende dingen he. Kan mij best voorstellen dat je niet te koop loopt met dit soort familie, helemaal in de VS waar er slechts een heel dun laagje beschaafd vernis over de samenleving ligt die erg snel kan omslaan in publieke lynchpartijen.
pi_125464672
High res pics



[ Bericht 24% gewijzigd door Misty_eyes op 19-04-2013 00:15:30 ]
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:01:38 #255
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125464673
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef MouzurX het volgende:
Gast zal het wel hebben gedaan omdat hij vroeger gepest is door zijn neus.
En nadat hij zijn neus voor straf leeggeblazen heeft blaast hij nu maar de halve straat weg?

Dan heeft hij zo voor de neus langs een hoop mensen bij de neus genomen.
Ik ruik onraad.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:02:02 #256
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125464695
Eeeeen reddit heeft al een foto gevonden waar nr 1 waarschijnlijk op staat:

http://www.reddit.com/r/f(...)_a_photo_of_suspect/
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:03:19 #257
388308 superbly
always hot
pi_125464758
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 19-04-2013 04:14:40 ]
pi_125464903
High Res my Es
pi_125465000
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's :')
  Donald Duck held vrijdag 19 april 2013 @ 00:09:36 #260
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125465008
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef Xan21 het volgende:
High Res my Es
Hogere resolutie versies worden later verwacht. De FBI heeft de hulp ingeschakeld van de makers van de CSI series om de beelden te verbeteren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:10:36 #261
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125465045
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's :')
Loopt bij mij zelfs continu vast.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:10:40 #262
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125465048
Is het echt nodig om 60-megapixel foto's die alsnog onscherp zijn in het topic te knallen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_125465100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is het echt nodig om 60-megapixel foto's die alsnog onscherp zijn in het topic te knallen?
Kennelijk.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:13:25 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465141
Wat is er precies zo verdacht aan beide heren?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125465150
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's :')
Inderdaad. Net een nieuwe pc gekocht. Trekt het niet :')
  Forum Admin vrijdag 19 april 2013 @ 00:14:06 #266
232445 crew  Specularium
pi_125465169
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
pi_125465231
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
Is goed joh.
pi_125465259
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_125465299
http://imgur.com/a/vP0GZ
Daar zijn alle afbeeldingen van de 'daders' te vinden
pi_125465416
Laat maar ik faal :')
pi_125465440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er precies zo verdacht aan beide heren?
U kidding? _O-
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:22:43 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:21 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

U kidding? _O-
Nee. Dus graag uitleg.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125465506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Dus graag uitleg.
Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn? :')
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:24:28 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn? :')
Ik vroeg om uitleg. Niet om vragen. De FBI acht ze verdacht. Ik wil graag weten waarom.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 00:25:04 #275
163650 Greys
pi_125465552
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn? :')
Nou da's niet zo'n rare vraag toch? :)
Ik vroeg me een paar blz's geleden hetzelfde af waarom DEZE ineens verdacht zijn en niet die andere gasten met rugzakken. En toen kreeg ik een heel normaal antwoord:

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
Dat dus kennelijk, Whiskers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125465559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vroeg om uitleg. Niet om vragen.
Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:25:29 #277
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125465566
Wat zit je nou stom te doen misty?
Is gewoon een valide vraag die gesteld wordt: waarom zijn deze twee verdacht?

Maar om een antwoord te geven: dat heeft de fbi niet gezegd en iemand hier zei eerder dat die gast met die pet gezien was terwijl hij zijn tas neerzette ofzo.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:26:21 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou da's niet zo'n rare vraag toch? :)
Ik vroeg me een paar blz's geleden hetzelfde af waarom DEZE ineens verdacht zijn en niet die andere gasten met rugzakken. En toen kreeg ik een heel normaal antwoord:

[..]

Dat dus kennelijk, Whiskers!
Dank je Greys :*

Weet je het toevallig ook van de andere man?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 00:26:29 #279
163650 Greys
pi_125465596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.
Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezien :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125465617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezien :P
Ja oké, niet iedereen volgt dit op de voet kennelijk. Sorry hoor.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:27:15 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.
Mijn vraag is dus JUIST waarom de FBI ze verdacht vindt ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 00:27:43 #282
163650 Greys
pi_125465629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank je Greys :*

Weet je het toevallig ook van de andere man?
Nope, ik weet niet eens of dat van die ene wel waar is ;)
Maar als ze hem zoiets echt hebben zien doen dan hebben ze op andere beelden vast gemerkt of gezien dat die twee bij elkaar horen. Op de bewegende beelden/video lopen ze ook pal achter elkaar langs een beveiligingscamera. Dus dan is daarom de ander ook verdacht denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:27:47 #283
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125465632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank je Greys :*

Weet je het toevallig ook van de andere man?
Is duidelijk dat die man erbij hoort.

En hoe ze lopen is natuurlijk ook een beetje verdacht, wel bij elkaar maar niet te dichtbij.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 april 2013 @ 00:29:00 #284
163650 Greys
pi_125465658
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Ja oké, niet iedereen volgt dit op de voet kennelijk. Sorry hoor.
Soms kan dat ook gewoon niet omdat je op je werk zit bv.
Ik had dus precies hetzelfde gemist, waaróm uitgerekend deze twee en niet een paar van die andere 4chan pics ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:29:22 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit je nou stom te doen misty?
Is gewoon een valide vraag die gesteld wordt: waarom zijn deze twee verdacht?

Maar om een antwoord te geven: dat heeft de fbi niet gezegd en iemand hier zei eerder dat die gast met die pet gezien was terwijl hij zijn tas neerzette ofzo.
Dank je.

Ik vind het vrij interessant omdat wel meer mensen hun rugzak afgedaan zullen hebben in de drukte, of omdat die na een paar uur dragen zwaar werd. Er zullen ook tig mensen zijn geweest die even hun blik afgewend hebben van de finish etc.

Allebei niet perse verdacht gedrag. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar het "waarom".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:29:22 #286
192683 AMDB
Visionair.
pi_125465673
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Of licht getint. Wat de keuze voor de dader ongeveer beperkt tot 20% van de bevolking.
Ah ja, want dergelijke deductie passen ze toe. Nu is nog maar 20% van de bevolking verdacht. Beetje 'Wie is het?' spelen, maar dan met echte mensen en echte consequenties.
pi_125465687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit je nou stom te doen misty?
Is gewoon een valide vraag die gesteld wordt: waarom zijn deze twee verdacht?

Maar om een antwoord te geven: dat heeft de fbi niet gezegd en iemand hier zei eerder dat die gast met die pet gezien was terwijl hij zijn tas neerzette ofzo.
Dat heeft de FBI wel gezegd en wel tijdens de persconferentie, ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten vlak voor de explosie en bij het onderzoek naar deze man kwam de tweede man met de donkere pet in beeld.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:30:13 #288
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125465701
Ooggetuigen, nog nooit een veroordeling op geweest.

Blijft altijd gevaarlijk.

''We zoeken een zeer groot uitgevallen klein persoon, met licht blonde maar donkere haren van licht blanke komaf met een negroide tin''.
pi_125465719
Hopelijk vreten ze niet nog iets uit voordat ze gepakt worden
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:31:16 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezien :P
Dat klopt. Het volgens van het nieuws en de persco's heb ik alleen de eerste uren gedaan. Ik was gewoon benieuwd/nieuwsgferig naar waarom deze twee kennelijk verdacht zijn. Er is nl al zo veel vals gespeculeerd, dat ik nu graag een valide reden wou horen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:31:47 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nope, ik weet niet eens of dat van die ene wel waar is ;)
Maar als ze hem zoiets echt hebben zien doen dan hebben ze op andere beelden vast gemerkt of gezien dat die twee bij elkaar horen. Op de bewegende beelden/video lopen ze ook pal achter elkaar langs een beveiligingscamera. Dus dan is daarom de ander ook verdacht denk ik.
Ok, dank tot zover :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125465752

6m42s

Daarom zijn deze knullen verdacht.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:33:52 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:32 schreef KoningStoma het volgende:

6m42s

Daarom zijn deze knullen verdacht.
Dank je. Ik ga het nu kijken. Ik heb vandaag het debat met Teeven gevolgd, en niet dit nieuws.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:35:10 #294
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125465807
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:31 schreef Xan21 het volgende:
Hopelijk vreten ze niet nog iets uit voordat ze gepakt worden
Vanuit het oogpunt van de FBI zou het wel beter zijn, hoe triest ook voor nabestaanden.

Weten ze sneller welke kant ze op moeten + dat de kans op fouten drastisch toeneemt.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:39:53 #295
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125465891
Nou 4chan zou toch vrij snel de identiteit moeten kunnen uitvogelen van die gasten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:41:35 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465929
Ik vind het nog mager. Maar wellicht hebben ze gewoon gelijk. Ik hoop dat ze de heren vinden en dat er na een (mensenrechten in acht nemend) verhoor meer duidelijkheid is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:42:29 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125465952
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Nou 4chan zou toch vrij snel de identiteit moeten kunnen uitvogelen van die gasten.
Wellicht ben ik de enige. maar ik hou niet zo van dit "internetspeuren" en instellen van "internetrechtbanken".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:43:32 #298
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_125465973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het nog mager. Maar wellicht hebben ze gewoon gelijk. Ik hoop dat ze de heren vinden en dat er na een (mensenrechten in acht nemend) verhoor meer duidelijkheid is.
Die jongens gaan als er niet binnen 5minuten een teken van onschuld is meteen op een vliegtuig voor een rondje Rendition.
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:43:53 #299
181126 MouzurX
Misschien?
pi_125465980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wellicht ben ik de enige. maar ik hou niet zo van dit "internetspeuren" en instellen van "internetrechtbanken".
Ik heb nog geen verhalen gelezen van iemand die op de een of andere manier online is gelinked aan een verkeerd iets en daar last van heeft ondervonden/waarbij het niet later gecorrigeerd is.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_125466010
waarom laten ze de foto waar hij zijn tas neerzet niet zien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')