Volgens mij zijn dit al genoeg argumenten om de speculatie rondom deze man te stoppen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een foto van anderhalf uur voor de aanslag (op de originele foto is de finish klok te zien en die staat op 2:35 aanslag was op 4:09), waarom zou je anderhalf uur lang met een bom daar gaan staan.
errorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:26 schreef Disorder het volgende:
http://www.fbi.gov/news/u(...)explosions-in-boston
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt
Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt
Ah oke, dank!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
Ja dat zou dan ook op tape moeten staan lijkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.
Data opslagquote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
Technisch gezien is het geen enkel probleem nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.
Je quote degene die ik quote.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.
Die donkere jas en die lichte broek, zou dit dan dezelfde kerel kunnen zijn maar dan met petje af?quote:
Leuk, bij wie ga je claimen? Mr. Anon?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Al die mensen die ten onrechte als dader zijn aangemerkt op het internet.Dat wordt een flinke schadeclaim.
Die foto's waren van best goede kwaliteit. Als ze daar op stonden had de FBI wel betere foto's gepubliceerd lijkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef artm het volgende:
Iedereen zit nu de reddit/4chan foto's te bekijken in de hoop de daders te vinden.
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:quote:
Het hele internet faalt nu zo'n beetje.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
4chan en reddit falen beide
Idd en al die fokkers die het nog zaten te verdedigen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het hele internet faalt nu zo'n beetje.
En zoals hierboven al vermeldt blijven alle serieuze nieuwszenders ver weg van niet officieel vrijgegeven foto's.
TNYP kan nog wel eens failliet gaan aan de huidige stunts.
Misschien hispanic roots beide?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:
[ afbeelding ]
Of licht getint. Wat de keuze voor de dader ongeveer beperkt tot 20% van de bevolking.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:
[ afbeelding ]
Die eerste kerel is zo bleek als het maar kanquote:
Kunnen herkennen en willen herkennen zijn 2 verschillende dingen he. Kan mij best voorstellen dat je niet te koop loopt met dit soort familie, helemaal in de VS waar er slechts een heel dun laagje beschaafd vernis over de samenleving ligt die erg snel kan omslaan in publieke lynchpartijen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Grote kans dat de FBI nu al de namen heeft, familie/vrienden moet ze toch kunnen herkennen met deze foto's.
En nadat hij zijn neus voor straf leeggeblazen heeft blaast hij nu maar de halve straat weg?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef MouzurX het volgende:
Gast zal het wel hebben gedaan omdat hij vroeger gepest is door zijn neus.
Hogere resolutie versies worden later verwacht. De FBI heeft de hulp ingeschakeld van de makers van de CSI series om de beelden te verbeteren.quote:
Loopt bij mij zelfs continu vast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's
Kennelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is het echt nodig om 60-megapixel foto's die alsnog onscherp zijn in het topic te knallen?
Inderdaad. Net een nieuwe pc gekocht. Trekt het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's
Is goed joh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
U kidding?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er precies zo verdacht aan beide heren?
Nee. Dus graag uitleg.quote:
Ik vroeg om uitleg. Niet om vragen. De FBI acht ze verdacht. Ik wil graag weten waarom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn?
Nou da's niet zo'n rare vraag toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn?
Dat dus kennelijk, Whiskers!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vroeg om uitleg. Niet om vragen.
Dank je Greysquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's niet zo'n rare vraag toch?
Ik vroeg me een paar blz's geleden hetzelfde af waarom DEZE ineens verdacht zijn en niet die andere gasten met rugzakken. En toen kreeg ik een heel normaal antwoord:
[..]
Dat dus kennelijk, Whiskers!
Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.
Ja oké, niet iedereen volgt dit op de voet kennelijk. Sorry hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezien
Mijn vraag is dus JUIST waarom de FBI ze verdacht vindtquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Omdat ze verdacht worden van het plegen van die aanslagen. Daar zal de FBI wel zijn motieven voor hebben.
Nope, ik weet niet eens of dat van die ene wel waar isquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Greys![]()
Weet je het toevallig ook van de andere man?
Is duidelijk dat die man erbij hoort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Greys![]()
Weet je het toevallig ook van de andere man?
Soms kan dat ook gewoon niet omdat je op je werk zit bv.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Ja oké, niet iedereen volgt dit op de voet kennelijk. Sorry hoor.
Dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit je nou stom te doen misty?
Is gewoon een valide vraag die gesteld wordt: waarom zijn deze twee verdacht?
Maar om een antwoord te geven: dat heeft de fbi niet gezegd en iemand hier zei eerder dat die gast met die pet gezien was terwijl hij zijn tas neerzette ofzo.
Ah ja, want dergelijke deductie passen ze toe. Nu is nog maar 20% van de bevolking verdacht. Beetje 'Wie is het?' spelen, maar dan met echte mensen en echte consequenties.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Of licht getint. Wat de keuze voor de dader ongeveer beperkt tot 20% van de bevolking.
Dat heeft de FBI wel gezegd en wel tijdens de persconferentie, ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten vlak voor de explosie en bij het onderzoek naar deze man kwam de tweede man met de donkere pet in beeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:25 schreef MouzurX het volgende:
Wat zit je nou stom te doen misty?
Is gewoon een valide vraag die gesteld wordt: waarom zijn deze twee verdacht?
Maar om een antwoord te geven: dat heeft de fbi niet gezegd en iemand hier zei eerder dat die gast met die pet gezien was terwijl hij zijn tas neerzette ofzo.
Dat klopt. Het volgens van het nieuws en de persco's heb ik alleen de eerste uren gedaan. Ik was gewoon benieuwd/nieuwsgferig naar waarom deze twee kennelijk verdacht zijn. Er is nl al zo veel vals gespeculeerd, dat ik nu graag een valide reden wou horen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch een heel normale vraag dan? Er is zoveel nieuws en speculaties en gedoe omheen dat je wel eens wat gemist kunt hebben, niet iedereen zit 24/7 alles te volgen en heeft alles gelezen op alle sites en alle eventuele persconferenties gezien
Ok, dank tot zoverquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, ik weet niet eens of dat van die ene wel waar is
Maar als ze hem zoiets echt hebben zien doen dan hebben ze op andere beelden vast gemerkt of gezien dat die twee bij elkaar horen. Op de bewegende beelden/video lopen ze ook pal achter elkaar langs een beveiligingscamera. Dus dan is daarom de ander ook verdacht denk ik.
Dank je. Ik ga het nu kijken. Ik heb vandaag het debat met Teeven gevolgd, en niet dit nieuws.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
6m42s
Daarom zijn deze knullen verdacht.
Vanuit het oogpunt van de FBI zou het wel beter zijn, hoe triest ook voor nabestaanden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:31 schreef Xan21 het volgende:
Hopelijk vreten ze niet nog iets uit voordat ze gepakt worden
Wellicht ben ik de enige. maar ik hou niet zo van dit "internetspeuren" en instellen van "internetrechtbanken".quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Nou 4chan zou toch vrij snel de identiteit moeten kunnen uitvogelen van die gasten.
Die jongens gaan als er niet binnen 5minuten een teken van onschuld is meteen op een vliegtuig voor een rondje Rendition.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het nog mager. Maar wellicht hebben ze gewoon gelijk. Ik hoop dat ze de heren vinden en dat er na een (mensenrechten in acht nemend) verhoor meer duidelijkheid is.
Ik heb nog geen verhalen gelezen van iemand die op de een of andere manier online is gelinked aan een verkeerd iets en daar last van heeft ondervonden/waarbij het niet later gecorrigeerd is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht ben ik de enige. maar ik hou niet zo van dit "internetspeuren" en instellen van "internetrechtbanken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |