Die eerste kerel is zo bleek als het maar kanquote:
Kunnen herkennen en willen herkennen zijn 2 verschillende dingen he. Kan mij best voorstellen dat je niet te koop loopt met dit soort familie, helemaal in de VS waar er slechts een heel dun laagje beschaafd vernis over de samenleving ligt die erg snel kan omslaan in publieke lynchpartijen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
Grote kans dat de FBI nu al de namen heeft, familie/vrienden moet ze toch kunnen herkennen met deze foto's.
En nadat hij zijn neus voor straf leeggeblazen heeft blaast hij nu maar de halve straat weg?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:59 schreef MouzurX het volgende:
Gast zal het wel hebben gedaan omdat hij vroeger gepest is door zijn neus.
Hogere resolutie versies worden later verwacht. De FBI heeft de hulp ingeschakeld van de makers van de CSI series om de beelden te verbeteren.quote:
Loopt bij mij zelfs continu vast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's
Kennelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Is het echt nodig om 60-megapixel foto's die alsnog onscherp zijn in het topic te knallen?
Inderdaad. Net een nieuwe pc gekocht. Trekt het nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:09 schreef Melleyn het volgende:
Topic gelijk traag door een stel enorme blurry foto's
Is goed joh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even op normaal formaat?
U kidding?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er precies zo verdacht aan beide heren?
Nee. Dus graag uitleg.quote:
Ik vroeg om uitleg. Niet om vragen. De FBI acht ze verdacht. Ik wil graag weten waarom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn?
Nou da's niet zo'n rare vraag toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:23 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de FBI naar ze op zoek zijn?
Dat dus kennelijk, Whiskers!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |