Volgens mij zijn dit al genoeg argumenten om de speculatie rondom deze man te stoppen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:07 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een foto van anderhalf uur voor de aanslag (op de originele foto is de finish klok te zien en die staat op 2:35 aanslag was op 4:09), waarom zou je anderhalf uur lang met een bom daar gaan staan.
errorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:26 schreef Disorder het volgende:
http://www.fbi.gov/news/u(...)explosions-in-boston
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt
Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
En op welke grond verdenken ze deze twee nu itt al die anderen met een rugtas?
Ik ben het ff kwijt
Ah oke, dank!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ze hebben de man met de witte pet een rugzak neer zien zetten op de plek van de tweede explosie vlak voor de explosie.
Ja dat zou dan ook op tape moeten staan lijkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Dat maken ze schijnbaar niet openbaar. Ze zeggen dat de man met de witte pet de bom zou hebben "geplant" maar ik zie het nergens.
Data opslagquote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef artm het volgende:
Waarom hebben alle beveiligingcamera's eigenlijk zulke crappy kwaliteit? Opsporing verzocht ook altijd, drama..
Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Opslagruimte. 1 dag (24 uur) een vrij goede camera laten draaien neemt al gauw 60 GB is beslag.
Technisch gezien is het geen enkel probleem nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel een probleem zijn met alle terrabytes tegenwoordig.
Je quote degene die ik quote.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan hoef je niet eens 24 uur per dag op te nemen, de meest simpele systemen hebben bewegingsdetectoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |