Die donkere jas en die lichte broek, zou dit dan dezelfde kerel kunnen zijn maar dan met petje af?quote:
Leuk, bij wie ga je claimen? Mr. Anon?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Al die mensen die ten onrechte als dader zijn aangemerkt op het internet.Dat wordt een flinke schadeclaim.
Die foto's waren van best goede kwaliteit. Als ze daar op stonden had de FBI wel betere foto's gepubliceerd lijkt me.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef artm het volgende:
Iedereen zit nu de reddit/4chan foto's te bekijken in de hoop de daders te vinden.
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:quote:
Het hele internet faalt nu zo'n beetje.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
4chan en reddit falen beide
Idd en al die fokkers die het nog zaten te verdedigen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het hele internet faalt nu zo'n beetje.
En zoals hierboven al vermeldt blijven alle serieuze nieuwszenders ver weg van niet officieel vrijgegeven foto's.
TNYP kan nog wel eens failliet gaan aan de huidige stunts.
Misschien hispanic roots beide?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:
[ afbeelding ]
Of licht getint. Wat de keuze voor de dader ongeveer beperkt tot 20% van de bevolking.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo op sommige foto's. Volgens mij is die tweede ook blank:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |