Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Achterlijk veel speculaties en weinig feiten
Dat wordt onderzocht.. Stom speculeren helpt niet..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfde vraag aan jou; wat doe je hier als je het toch allemaal niet interessant vindt?
Wie zit erachter? Wat was het doel van de aanslag? Waarom wordt ie niet opge-eist?
Dom? Speculeren is het hele doel van dit topic. Waarom zou je daarmee ophouden? Dat maakt het juist interessant.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, hou op met dat domme gespeculeer..
Kom op zegquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je laatste punt is op zich wel interessant.
[ afbeelding ]
Zelfde meneer liep net na de explosie ook rond met een "Radiation Detector"
Beter zet je je geluid ff uit bij dit filmpje.
Nee. Was eerst een man met een donkere huid, nu weer met een blanke huid, en ook wordt gezegd dat niemand is opgepakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?
Jij blijft zitten afwachten tot het volledige verhaal aan je opgediend wordt? Wat heb jij tegen speculeren (dat stom mag je weghalen)? Complotgekkies zitten in BNW.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt onderzocht.. Stom speculeren helpt niet..
Doet me denken aan complotgekkies
Nee, nog niet. Al hebben ze een verdachte op het oog.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wel iemand gepakt las ik? Al iets bekend over hem/haar?
Ik vind de plaatjes te debiel voor woorden (heksenjacht) + het oeverloze "gezoek" naar zgn "afwijkend gedrag" ook bull..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dom? Speculeren is het hele doel van dit topic. Waarom zou je daarmee ophouden? Dat maakt het juist interessant.
Of vind jij plaatjes posten interessanter? Mag hoor, maar waarom zit je dan in NWS?
quote:SENSE OF RELIEF
Rich Havens, the finish area coordinator at the Boston Marathon who also witnessed Monday's blasts, said he was relieved officials had identified a suspect.
"When the police said we are turning every rock, they really meant it," Havens said. "There is a sense of relief that the amazing work they are doing - breaking through bits and pieces - is actually turning things up. And that they've gotten to this point in a matter of two days."
Bomb scene pictures produced by the Boston Joint Terrorism Task Force and released on Tuesday show the remains of an explosive device including twisted pieces of a metal container, wires, a battery and what appears to be a small circuit board.
One picture shows a few inches of charred wire attached to a small box, and another depicts a half-inch nail and a zipper head stained with blood. Another shows a Tenergy-brand battery attached to black and red wires through a broken plastic cap. Several photos show a twisted metal lid with bolts.
Zal ik het in het Spaans zeggen?quote:
Dank. Dit is interessante info.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je laatste punt is op zich wel interessant.
[ afbeelding ]
Zelfde meneer liep net na de explosie ook rond met een "Radiation Detector"
Beter zet je je geluid ff uit bij dit filmpje.
Vanwaar die reactie, wat was er mis met mijn post?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal ik het in het Spaans zeggen?
Sensatiezoekende mongolen idd..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij blijft zitten afwachten tot het volledige verhaal aan je opgediend wordt? Wat heb jij tegen speculeren (dat stom mag je weghalen)? Complotgekkies zitten in BNW.
De tering wat is FOK! hard achteruit gehold de laatste maanden. Dit soort onderwerpen waren vroeger nog interessant, nu is het een vrijplaats voor mongolen.
quote:
Heksenjacht zonder rieken? Wat is er mis met plaatjes analyseren??quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de plaatjes te debiel voor woorden (heksenjacht)
Dat soort "gezeik" en "bull" -wat heb jij in godsnaam tegen anderen dat je zo moeilijk doet in een topic dat je blijkbaar niet eens interesseert- zijn juist de kenmerken van speurwerk. Mede dankzij mobiele camera's en internet ook beschikbaar voor de doorsnee FOK!ker. Laat mensen die dat interessant vinden dat gewoon lekker doen. Genoeg andere topics om te lopen bashen.quote:+ het oeverloze "gezoek" naar zgn "afwijkend gedrag" ook bull..
Ik wordt een beetje ziek van al het gespeculeer, en de beschuldigende vingers... Er is zo véél gezegd dat voor geen meter klopt, dat ik het ff zat begin te raken..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vanwaar die reactie, wat was er mis met mijn post?
De sensatie lijkt me allang aanwezig met zoveel gewonden. Maar het staat jou vrij weg te blijven, met je zwaar overtrokken reacties.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sensatiezoekende mongolen idd..
Naar mij mening dient speurwerk niet gedaan te worden door wat onbenullen op internet..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heksenjacht zonder rieken? Wat is er mis met plaatjes analyseren??
[..]
Dat soort "gezeik" en "bull" -wat heb jij in godsnaam tegen anderen dat je zo moeilijk doet in een topic dat je blijkbaar niet eens interesseert- zijn juist de kenmerken van speurwerk. Mede dankzij mobiele camera's en internet ook beschikbaar voor de doorsnee FOK!ker. Laat mensen die dat interessant vinden dat gewoon lekker doen. Genoeg andere topics om te lopen bashen.
Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wordt een beetje ziek van al het gespeculeer, en de beschuldigende vingers... Er is zo véél gezegd dat voor geen meter klopt, dat ik het ff zat begin te raken..
Niet als vervanging van de politie/CIA/FBI/DEA/Whatever nee. Is dat het geval?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar mij mening dient speurwerk niet gedaan te worden door wat onbenullen op internet..
En daarvoor dank. Dat zijn constructieve posts. Een achterlijke Whiskers negeren we maar beter.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.
Mijn excuses als ik overtrokken reageerde.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand? Ik geef alleen wat meer informatie bij een opmerking van een andere user hier over die 2 personen in die zandkleurige broeken.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 17 april 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn excuses als ik overtrokken reageerde.
Maar ik meen een trend waar te nemen waar ik van walg: "internetrechtspraak".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |