In Nederland zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet eens zo duur zo'n Maserati, maar 90.000,-.![]()
![]()
Maakt niet uit. Ik ben wel klaar met dat Barca.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bayern fans in nederland altijd nsb'ers.
en dan ben je voor bayernquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt niet uit. Ik ben wel klaar met dat Barca.
Hoi Vlugge Japiequote:
18?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Nederland zeker?
Hier betaal je ook ongeveer 90k voor:
[ afbeelding ]
In Amerika zijn ze voor 18K
Nederland
Je moet je skills toch onderhouden af en toe.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
Stoer hoor, snel het nieuwe topic openen.
Je was 15 geworden toch?
Geestelijke leeftijd is wat anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
Stoer hoor, snel het nieuwe topic openen.
Je was 15 geworden toch?
Bayern gun ik het wel. Goed team hebben ze. Ik heb ook niet zoveel problemen met Duitsers.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ben je voor bayern
daar hebben ze het bruine hemd nog aan hoor
ik alleen met zuid duitsersquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern gun ik het wel. Goed team hebben ze. Ik heb ook niet zoveel problemen met Duitsers.
Ik zou een Quattroporte nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Koop dan een sportauto die niet als een hoepel door de bocht gaat
Ik vind Bayern ook een schijtclub maar nog altijd 1000 keer beter dan Barcelona.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ben je voor bayern
daar hebben ze het bruine hemd nog aan hoor
Mijn neef heeft een Chevrolet Camaro, maar die woont dan ook in Amerika, kost 'niks' daar. Ben niet zo van een Chevrolet, maar deze isquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Nederland zeker?
Hier betaal je ook ongeveer 90k voor:
[ afbeelding ]
In Amerika zijn ze voor 18K
Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Heb ik niet zoveel op tegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik alleen met zuid duitsers
smerig volk daar
Die onderste is extreem lelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een Quattroporte nemen.
[ afbeelding ]
En als sportauto zou ik een Lamborghini Diablo nemen.
[ afbeelding ]
Voor zo'n 50.000 euro heb je een nette Quattroporte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een Quattroporte nemen.
[ afbeelding ]
En als sportauto zou ik een Lamborghini Diablo nemen.
[ afbeelding ]
Blok?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
18?
Welk blok heb je dan?
En dollar of euro?
Kan jij die kankerobsessie van je eens voor jezelf houden ipv er elke dag 100x op terug te komen en keer op keer keihard te falen omdat Barca een straatlengte voorsprong op Real heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:49 schreef inZanity het volgende:
Barcelona gaat echt keihard pak slaag krijgen van Bayern, twee keer. Heerlijk
In Duitsland vind ik Dortmund vetter, maar gun het Bayern wel om de CL te winnen na die twee verloren CL's laatste jaren. Tegen echte kutclubs als Inter en Chelseaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Bayern ook een schijtclub maar nog altijd 1000 keer beter dan Barcelona.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn neef heeft een Chevrolet Camaro, maar die woont dan ook in Amerika, kost 'niks' daar. Ben niet zo van een Chevrolet, maar deze isen rijdt
Echt pracht auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal mij benieuwen of Man City nu ook meer aan de jeugd gaat doen. Zal wel nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar wordt het nog leuker aangezien Guardiola zijn intrede doet bij Bayern Munchen, PSG wéér gaat investeren. Man City die Mancini er uit flikkert.
Chelsea met Guusquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar wordt het nog leuker aangezien Guardiola zijn intrede doet bij Bayern Munchen, PSG wéér gaat investeren. Man City die Mancini er uit flikkert.
engelse clubs > duitse clubsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Duitsland vind ik Dortmund vetter, maar gun het Bayern wel om de CL te winnen na die twee verloren CL's laatste jaren. Tegen echte kutclubs als Inter en Chelsea
quote:
Dortmund geef ik nu weinig kans, Barcelona en Bayern wordt wel spannend denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engelse clubs > duitse clubs
bijna altijd, kan alleen dortmund wel waarderen
Niet alle Engelse clubs. Chelsea is kut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engelse clubs > duitse clubs
bijna altijd, kan alleen dortmund wel waarderen
Wel even wennen, fucking krachtigquote:
Citroen'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar in werkelijkheid ben ik voor deze aan 't sparen:
[ afbeelding ]
Zelfs voor 1 euro zou ik hem niet willen. Ja, misschien om het door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen zijn er maar weinig auto's die kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Nu ik hem weer zie, is het best een lelijk ding..
[ afbeelding ]
Je hebt geen smaak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zoveel swag he die auto. Echt een klassieker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs voor 1 euro zou ik hem niet willen. Ja, misschien om het door te verkopen.
Deze vind ik echt lelijkquote:
Dit vind ik wel weer een hele mooie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn de wegen ook perfect voor zulke auto'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel even wennen, fucking krachtig![]()
Daarnaast wordt je snelheidsmeter geprojecteerd op de voorruit, ik kon het maar niet zien
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft zoveel swag he die auto. Echt een klassieker.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er maar weinig auto's die kunnen vliegen.
golf jij mattie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.
Werkt primaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Citroen's. Ik heb een vriend die daar helemaal gek van is. Dusdanig dat ik bijna snap hoe het hydraulische vering precies werkt.
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je Messi gepijpt deze week?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij die kankerobsessie van je eens voor jezelf houden ipv er elke dag 100x op terug te komen en keer op keer keihard te falen omdat Barca een straatlengte voorsprong op Real heeft?
Zeker, in Nederland kan je er weinig mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen ook perfect voor zulke auto's
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je MessiHMF gepijpt deze week?
Je hebt zelfs geen golfwagentje nodig. Deze Citroen was één van de eerste met de hydraulische vering. Je merkt zelfs niet dat je van de weg af bent, verstandige keuze dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.
Ooit gedaan, maar nooit meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms mattie is wel lachen hoor met vrienden
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldigquote:
Q7 is mijn favo Audiquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
ik vind 't wel lachen man in zomer.quote:
Ze wouden er eerst geen spoiler op zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder de F40 imo
[ afbeelding ]
Je wil in RonDanja zijn broekje komen met zijn vrouwenauto?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit overtreft een Maserati, godverdomme![]()
vrouwen autoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks van, krijg dat balletje niet verder dan 5 meter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind 't wel lachen man in zomer.
zonnetje erbij, beetje met golfkarretje rijden, beetje wandelen door mooie natuur. paar biertjes naderhand
Airbags inbegrepen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik ze maar zo-zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
haha ik had keer zo'n meerdaagse cursus van zo'n golf pro dus heb wel beetje geleerd toen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan er niks van, krijg dat balletje niet verder dan 5 meter.
schoonvader rijdt a6, vind het best lekker karretje om te rijden hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso vind ik ze maar zo-zo
Vriend van me heeft een A1 en een A6, wel oké maar het viel me beetje tegen voor dat geld. En bij die A1 krijg je bij iedere drempel die je pakt je ruggegraat bijna je lijf uitgekatapulteerd, idioot oncomfortabel dat ding
]Vind Dortmund ook veel mooier. Maar het gaat mij erom dat Barcelona moet verliezen. Gun Real en Dortmund de CL overwinning het meest. Dus laat de winnaar van de halve finale ook maar de finale winnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Duitsland vind ik Dortmund vetter, maar gun het Bayern wel om de CL te winnen na die twee verloren CL's laatste jaren. Tegen echte kutclubs als Inter en Chelsea
Ondanks mijn eerdere supercar stelling vind ik de Audi R8 wel echt mooi.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Emotieloze auto's vind ik dat, Audi's.
Wij hadden dat met onze eerste VW Polo ook, was niet te doen. Brachten we 'm terug naar de garage. Bleek dat ze de transportblokken (voor op vrachtwagentransport) nog niet van tussen de veringen hadden gehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso vind ik ze maar zo-zo
Vriend van me heeft een A1 en een A6, wel oké maar het viel me beetje tegen voor dat geld. En bij die A1 krijg je bij iedere drempel die je pakt je ruggegraat bijna je lijf uitgekatapulteerd, idioot oncomfortabel dat ding
r8 sowieso droomauto van mij als ik later mooie baan hebquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondanks mijn eerdere supercar stelling vind ik de Audi R8 wel echt mooi.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden dat met onze eerste VW Polo ook, was niet te doen. Brachten we 'm terug naar de garage. Bleek dat ze de transportblokken (voor op vrachtwagentransport) nog niet van tussen de veringen hadden gehaald.
Dat zal ik dan ook nodig hebben ja. Misschien als ik gepensioneerd benquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ik had keer zo'n meerdaagse cursus van zo'n golf pro dus heb wel beetje geleerd toen.
Enige supercar waar ik wel eens in gereden hebquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ondanks mijn eerdere supercar stelling vind ik de Audi R8 wel echt mooi.
Ja, zo'n face hadden wij ook toen ze dat vertelden. Lijkt me het eerste wat je eruit haalt als zo'n auto van transport komt, maargoed.quote:
baasquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige supercar waar ik wel eens in gereden heb
Vader van een vriend regelde lease auto's voor z'n werk, kon er een keer een weekend een lenen
Kankernice
Arrogante spelers als Drogba eerst. Met dat geld van die Abramovich. Echt een poenerig imago. John Terry vind ik ook niks. Altijd kutvoetbal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
]Vind Dortmund ook veel mooier. Maar het gaat mij erom dat Barcelona moet verliezen. Gun Real en Dortmund de CL overwinning het meest. Dus laat de winnaar van de halve finale ook maar de finale winnen.
Waarom vind je Chelsea een kutclub? Vind het best een mooie club.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is een auto die al over de kop vliegt nog voordat je een ongeluk hebt?
Gewoon nu kopen. Voor je het weet valt de auto onder klassiekers tegen die tijd en ben je enkel nog meer geld kwijt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
r8 sowieso droomauto van mij als ik later mooie baan heb
De Audi R8 is geen supercar imo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige supercar waar ik wel eens in gereden heb
Vader van een vriend regelde lease auto's voor z'n werk, kon er een keer een weekend een lenen
Kankernice
Ja man, ik ben nog steeds niet goed. Heb concentratie te weinig door adhd in m'n hoofd ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal ik dan ook nodig hebben ja. Misschien als ik gepensioneerd ben![]()
Toen ik 300 reed vond ik dat wel een vrij hoog supercar gehalte hebben andersquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Audi R8 is geen supercar imo.
Dat zou direct verklaren waarom ik de R8 wel waardeer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is een auto die al over de kop vliegt nog voordat je een ongeluk hebt?
Zeker welquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat niet samen inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, ik ben nog steeds niet goed. Heb concentratie te weinig door adhd in m'n hoofd ofzo![]()
Maar ja voor plezier wel leuk, sowieso die bal ziek ver slaan is wel leuk maar als ik moet putten sowieso altijd mis
Supercar zijn imo de top of the range sportwagens. Neemt niet weg dat het een enorm vette bak is om in te rijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik 300 reed vond ik dat wel een vrij hoog supercar gehalte hebben anders
Neh dat zijn Hypercars, aventadors enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Supercar zijn imo de top of the range sportwagens. Neemt niet weg dat het een enorm vette bak is om in te rijden natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doen die 2 banden daar los op de weg?
Het enige wat er leuk aan is is het begin, beetje lomp zo ver mogelijk slaan, maar als het putten moet gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, ik ben nog steeds niet goed. Heb concentratie te weinig door adhd in m'n hoofd ofzo![]()
Maar ja voor plezier wel leuk, sowieso die bal ziek ver slaan is wel leuk maar als ik moet putten sowieso altijd mis
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok Saind.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh dat zijn Hypercars, aventadors enzo
Tja ik snap dat nooit dat mensen een club gaan haten omdat er een rijke gast toevallig geld instopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arrogante spelers als Drogba eerst. Met dat geld van die Abramovich. Echt een poenerig imago. John Terry vind ik ook niks. Altijd kutvoetbal.
Dezelfde auto, andere invalshoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
City was ik fan voordat ze met dat sjeik geld gingen. Ik heb er nu ook een stuk minder sympathie voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja ik snap dat nooit dat mensen een club gaan haten omdat er een rijke gast toevallig geld instopt.
Bij City snap ik het al helemaal niet. Dat is echt een prachtige club.
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige unitedquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
Bij City snap ik het al helemaal niet. Dat is echt een prachtige club.![]()
Je doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed nieuws GGMM. Jan Jaap van der Wal gaat een nieuw satirisch programma maken.
Dan kunnen we eindelijk weer samen lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autos
★★★
Ik heb ook helemaal niks met Unitedquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige united
Die is gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed nieuws GGMM. Jan Jaap van der Wal gaat een nieuw satirisch programma maken.
Dan kunnen we eindelijk weer samen lachen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
lelijke auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autos
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City was ik fan voordat ze met dat sjeik geld gingen. Ik heb er nu ook een stuk minder sympathie voor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je er maar van A naar B mee komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autosOh.
Ik heb eigenlijk met geen een topclub in Engeland echt wat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met United
Dit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige united
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik een beetje geld heb koop ik gewoon net als Hank Moody een 911 cabrio'tje.
Nou ik gun ze nog steeds de titel wel. En ik heb vorig jaar ook wel staan te juichen toen ze net aan kampioen werden. Maar ik vind dat hele kopen zonder gedachte erachter helemaal niks. En die Mancini vind ik ook echt een idioot. Al blijven de fans wel baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Vind het echt nog steeds een prachtige club. Dat er een rijke gast geld instopt verandert daar niks aan.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg auto's, hier weer een Celine Dion..
Hij is voor mensen met een hazenlip wat Vincent Bijlo voor blinden is.quote:
Liverpool vind ik wel baas. Maar in hoeverre is dat nog een topclubquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met geen een topclub in Engeland echt wat.
Southampton en West Ham vind ik mooiste clubs van engeland
Geef mij maar Ronald Goedemondt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is voor mensen met een hazenlip wat Vincent Bijlo voor blinden is.
Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij eens toppers halen?
Choni.quote:
Hey man. Goed met jou?quote:
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.
quote:
Ze hebben zat geld. Maar haalt hij liever Gervinho en Mertesackerquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wekelijks een extra voering in zijn jas aanbrengen tikt ook aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Walcott pakt ook nog 110K per week, zit gewoon op de bank
Vos de Mos.quote:
Entourage nog gechekt?quote:
De Lukoki van Arsenal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Ziekquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooit
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik gun ze nog steeds de titel wel. En ik heb vorig jaar ook wel staan te juichen toen ze net aan kampioen werden. Maar ik vind dat hele kopen zonder gedachte erachter helemaal niks. En die Mancini vind ik ook echt een idioot. Al blijven de fans wel baas.
Ik ben nu alle seizoenen in een keer aan het binnenhalen. Zal nog wel even duren voor ze binnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vos de Mos.
[..]
Entourage nog gechekt?
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Winstgevend ja, in de prijzen niet. Maar nu zullen ze niet meer zo winstgevend zijn, ze hebben geen topspeler meer om te verkopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.
ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carrollquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.
12 miljoen per jaar volgens mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.
Veel meer nog man, 70 ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Als je daar van de Championship naar Premier gaat dan krijg je automatisch 20/30 miljoen pond
?? van de FA.. Dan begrijp ik al die bedragen wel
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Gaat toch gewoon helemaal nergens meer over. Sowieso gaat het de verkeerde kant op met het voetbal wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carroll
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.quote:
InZanityquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.
Zo'n club maakt echt het voetbal kapot.
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:
Is ook beter, anders krijg je clubs die ineens voor 50 miljoen aan spelers kopen en dan het niet meer kunnen betalen de jaren erna.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Klopt, dus ze moeten wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.
Tsjah, ze weten het daar ook niet zo goed meer. Binnen budget blijven inkopen op alle linies eigenlijk, dan kom je met zulke aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je degradeert gaat de betaling overigens nog wel 2 jaar door dacht ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Je moeder maakt het voetbal ook kapot, niks aan te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat Swansea goed doet is door B spelers te kopen. Hun salarissen zijn weinig en een transfergeld ook. Zij zullen niet snel in de problemen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Het was in ieder geval 9 miljoen http://bleacherreport.com(...)y-salary-is-revealedquote:
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.
Ja rijkdom maakt lui.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Ibi, Jantje en Suarez was je al goed op weg geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Voor 70 miljoen kan je alle toppers in Nederland kopen, heb je meteen al in potentie een topploeg en salaris is niet zo hoog.
maarja, west ham promoveert en waardeerd gelijk paar contracten op en haalt caroll voor 4m / jaar enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrijquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.
Maar premier league is niets meer man, championship echt veel leuker in Engeland als toeschouwer.
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me afquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.
Vitesse kan wel een wedstrijd lang geconcentreerd spelen. Ik denk niet dat Roda tot scoren zal komen (helaas)quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Roda JC - Vitesse, ik ga voor een 1-3 zege.
Jij kijkt echt alles he. Dat hou ik niet vol hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrij
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus moeten ze daar maar financiële problemen krijgen. Zoals in Nederland nu, dat ze jeugd moeten gebruiken. In Italië gaan ze nu ook meer met jeugd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.
1-1 lijkt me een mooie uitslagquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja alle topclubs gingen al ruziemaken om een speler van 4. Spoort toch nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12
Anderson is nu bezig, staat 4-4 tegen ene palfreymanquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1-1 lijkt me een mooie uitslag
Van Gerwen
Dat weet ik. Daarom vraag ik me af of ze echt nog een keer wat jeugd laten doorstromen. Of dat het slecht blijft gaan daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?
Pablo Hernandez hebben ze toch ook voor 16 miljoen gehaald?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?
Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
LR, nog steeds geen reactie op je verzoek zo te zien, waar zijn ze daar mee bezig?
Alleen kopen ze er zoveel dat de meeste bijna nooit serieus aan spelen toekomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?
Ja maar de vraag is inderdaad of ze ook een kans krijgen. Komt ook omdat ze daar teveel in korte termijn denken. Ze willen zo snel mogelijk succes. Met jeugd gaan werken heeft meestal tijd nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.swanseacity.net/news/article/pablo-signs-345345.aspxquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pablo Hernandez hebben ze toch ook voor 16 miljoen gehaald?
Die is al 27 jaar
Neem Caland mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo denk ik even bij gelredome kijken naar de 14 jarige chimis.
Stompe verloor net van Klaassen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson is nu bezig, staat 4-4 tegen ene palfreyman
Kan ik helpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.
Helemaal gelijk, een risicovolle forum inderdaad. Probeer het eens bij Yvonne zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.
Klaasen is nu bezig tegen S. West.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stompe verloor net van Klaassen denk ik.
Hebben ze niet. Dat krijgen ze alleen als ze financiële problemen krijgen. Dan moeten ze wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is inderdaad of ze ook een kans krijgen. Komt ook omdat ze daar teveel in korte termijn denken. Ze willen zo snel mogelijk succes. Met jeugd gaan werken heeft meestal tijd nodig.
Willen ze ook niet. Ze verhuren al die spelers aan degradatie kandidaten en Premiership clubs. Als het niets anders kan dan gaan ze naar het buitenland. Binnen 2 jaar hebben ze dan al winst gemaakt op zo'n speler.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen kopen ze er zoveel dat de meeste bijna nooit serieus aan spelen toekomen
OMGOMGOMG!twitter:JBeliebiebs twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 17:13:52OMG IM IN GELREDOME OMGOMG ITS SO BIZZY!!!! OMGOMG! reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
OMGOMGOMG!twitter:JBeliebiebs twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 17:13:52OMG IM IN GELREDOME OMGOMG ITS SO BIZZY!!!! OMGOMG! reageer retweet
Die West kan er ook niet veel van denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is nu bezig tegen S. West.
Was een grapje. Alleen Kapo snapt hem denk ik.quote:
Ze spelen toch uit?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Omdat ze ieder jong spelertje waar dan ook ter wereld die tegen een bal kan trappen voor een appel en een ei weghalen misschien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe maakt zo'n club het voetbal kapot?
Hij woont overigens ook in de buurt indien hij niet in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Alleen Kapo snapt hem denk ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / [FB] Met een nieuwe FAQ
Wellicht? Om dit Feedback topic draait het in ieder geval.
ajacied4lf z'n versie bedoel je.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik van mening dat 'onze' versie
dacht misschien nimma man, zo'n feyenoorder hier was wel van nimma maar idk wie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij woont overigens ook in de buurt indien hij niet in Rotterdam zit.
Heb jij nog meegedaan aan #cutforbieber als ware belieber?quote:
Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die West kan er ook niet veel van denk ik.
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze ieder jong spelertje waar dan ook ter wereld die tegen een bal kan trappen voor een appel en een ei weghalen misschien?
Zo lukt het kleinere clubs nooit om eens een keer goed geld te verdienen.
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegenquote:
Momentje!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegen
Ja, nu krijgt ajacied4lf alle credits. Jullie hadden dit van tevoren beter moeten bespreken denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig op dit toch redelijk gevoelige subforum.
Het is niet moeilijk om hier de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen. Of meningsverschillen over mensen hun idolen.
Bij deze wil ik mij opwerpen als de reddende engel in nood. Mijn contract eisen ben ik bereid per DM te versturen.
Kan jij ervoor zorgen dat ik de OP kan veranderen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu krijgt ajacied4lf alle credits. Jullie hadden dit van tevoren beter moeten bespreken denk ik.
Is gewoon de wet van de sterkste.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?
Klaassen is al weer klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.
Nee, lukt me niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jij ervoor zorgen dat ik de OP kan veranderen?
Mag ik niet. Ik denk dat je het het beste even in feedback kan vragen, dan zal één van de moderators daar het snel doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jij hem voor mij veranderen?
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..
Die halen ze toch ook weg bij amateurclubs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..
Waarom doet Barney eigenlijk niet mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.
Die ging bowlen met Fred.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom doet Barney eigenlijk niet mee?
Nee joh, bij inZanity's Feyenoord worden die geboren in De Kuip.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die halen ze toch ook weg bij amateurclubs.
Ik vind het uit andere landen halen van kinderen toch net iets kwalijker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.
Anderson/Fullwell - Klaasenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik niet. Ik denk dat je het het beste even in feedback kan vragen, dan zal één van de moderators daar het snel doen.
Ajax zou zoiets nooit doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het uit andere landen halen van kinderen toch net iets kwalijker.
Maar Feyenoord is ook walgelijk inderdaad
Je edit stemt mij tevreden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is ook walgelijk inderdaad
Ik ben het er ook niet mee eens, maar elke club doet dat als ze kunnen. Zie een De Guzman bijvoorbeeld bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Het is zeker niet iets wat alleen door Arsenal gedaan wordt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, maar elke club doet dat als ze kunnen. Zie een De Guzman bijvoorbeeld bij Feyenoord.
Van de kleuters?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil leraar worden. Ik doe het op de improvisatie.
Iedereen doet het. Gaat ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Het is zeker niet iets wat alleen door Arsenal gedaan wordt inderdaad.
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.
Je moest toch ook een keer lesgeven tijdens je stage? Hoe ging het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Dus straks loopt er een generatie rond die denkt dat in de gouden eeuw iedereen heel veel goud had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus straks loopt er een generatie rond die denkt dat in de gouden eeuw iedereen heel veel goud had.
Dus om dan te stellen dat Arsenal het voetbal kapot maakt is, wederom, nogal overdreven van inZanity.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Het is zeker niet iets wat alleen door Arsenal gedaan wordt inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |