quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik niet. Ik denk dat je het het beste even in feedback kan vragen, dan zal één van de moderators daar het snel doen.
Ajax zou zoiets nooit doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het uit andere landen halen van kinderen toch net iets kwalijker.
Maar Feyenoord is ook walgelijk inderdaad
Je edit stemt mij tevreden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is ook walgelijk inderdaad
Ik ben het er ook niet mee eens, maar elke club doet dat als ze kunnen. Zie een De Guzman bijvoorbeeld bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Het is zeker niet iets wat alleen door Arsenal gedaan wordt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, maar elke club doet dat als ze kunnen. Zie een De Guzman bijvoorbeeld bij Feyenoord.
Van de kleuters?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil leraar worden. Ik doe het op de improvisatie.
Iedereen doet het. Gaat ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, true. Het is zeker niet iets wat alleen door Arsenal gedaan wordt inderdaad.
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.
Je moest toch ook een keer lesgeven tijdens je stage? Hoe ging het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Dus straks loopt er een generatie rond die denkt dat in de gouden eeuw iedereen heel veel goud had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus straks loopt er een generatie rond die denkt dat in de gouden eeuw iedereen heel veel goud had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |