Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die West kan er ook niet veel van denk ik.
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat ze ieder jong spelertje waar dan ook ter wereld die tegen een bal kan trappen voor een appel en een ei weghalen misschien?
Zo lukt het kleinere clubs nooit om eens een keer goed geld te verdienen.
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegenquote:
Momentje!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegen
Ja, nu krijgt ajacied4lf alle credits. Jullie hadden dit van tevoren beter moeten bespreken denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft ik eis mijn naam groter in de OP... Straks belt Cheryl enkel jou op uit dank, terwijl ik heb moeten zwoegen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig op dit toch redelijk gevoelige subforum.
Het is niet moeilijk om hier de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen. Of meningsverschillen over mensen hun idolen.
Bij deze wil ik mij opwerpen als de reddende engel in nood. Mijn contract eisen ben ik bereid per DM te versturen.
Kan jij ervoor zorgen dat ik de OP kan veranderen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu krijgt ajacied4lf alle credits. Jullie hadden dit van tevoren beter moeten bespreken denk ik.
Is gewoon de wet van de sterkste.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet Feyenoord in Nederland ook, maken ook die club kapot?
Klaassen is al weer klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.
Nee, lukt me niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jij ervoor zorgen dat ik de OP kan veranderen?
Mag ik niet. Ik denk dat je het het beste even in feedback kan vragen, dan zal één van de moderators daar het snel doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan jij hem voor mij veranderen?
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..
Die halen ze toch ook weg bij amateurclubs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij leidt Feyenoord tegenwoordig z'n spelers voornamelijk zelf op hoor..
Waarom doet Barney eigenlijk niet mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paar keer op Lakeside gespeeld, nooit de kwartfinale gehaald volgens mij. De andere helft van de Gebroeders West kan het beter.
Die ging bowlen met Fred.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom doet Barney eigenlijk niet mee?
Nee joh, bij inZanity's Feyenoord worden die geboren in De Kuip.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die halen ze toch ook weg bij amateurclubs.
Ik vind het uit andere landen halen van kinderen toch net iets kwalijker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die pikken ze jong op omdat ze goed tegen een bal kunnen trappen. Iets wat je Arsenal nu net verwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |