Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
LR, nog steeds geen reactie op je verzoek zo te zien, waar zijn ze daar mee bezig?
Alleen kopen ze er zoveel dat de meeste bijna nooit serieus aan spelen toekomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?
Ja maar de vraag is inderdaad of ze ook een kans krijgen. Komt ook omdat ze daar teveel in korte termijn denken. Ze willen zo snel mogelijk succes. Met jeugd gaan werken heeft meestal tijd nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
http://www.swanseacity.net/news/article/pablo-signs-345345.aspxquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pablo Hernandez hebben ze toch ook voor 16 miljoen gehaald?
Die is al 27 jaar
Neem Caland mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo denk ik even bij gelredome kijken naar de 14 jarige chimis.
Stompe verloor net van Klaassen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson is nu bezig, staat 4-4 tegen ene palfreyman
Kan ik helpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.
Helemaal gelijk, een risicovolle forum inderdaad. Probeer het eens bij Yvonne zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een sollicitatie de deur uit moet doen. Kennelijk zijn er geen actieve moderators aanwezig, op een toch redelijk gevoelig subforum. Het is niet moeilijk om daar de boel te laten escaleren. Denk aan naaktfoto's van de des betreffende vrouwen.
Klaasen is nu bezig tegen S. West.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stompe verloor net van Klaassen denk ik.
Hebben ze niet. Dat krijgen ze alleen als ze financiële problemen krijgen. Dan moeten ze wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is inderdaad of ze ook een kans krijgen. Komt ook omdat ze daar teveel in korte termijn denken. Ze willen zo snel mogelijk succes. Met jeugd gaan werken heeft meestal tijd nodig.
Willen ze ook niet. Ze verhuren al die spelers aan degradatie kandidaten en Premiership clubs. Als het niets anders kan dan gaan ze naar het buitenland. Binnen 2 jaar hebben ze dan al winst gemaakt op zo'n speler.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen kopen ze er zoveel dat de meeste bijna nooit serieus aan spelen toekomen
OMGOMGOMG!twitter:JBeliebiebs twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 17:13:52OMG IM IN GELREDOME OMGOMG ITS SO BIZZY!!!! OMGOMG! reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
OMGOMGOMG!twitter:JBeliebiebs twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 17:13:52OMG IM IN GELREDOME OMGOMG ITS SO BIZZY!!!! OMGOMG! reageer retweet
Die West kan er ook niet veel van denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is nu bezig tegen S. West.
Was een grapje. Alleen Kapo snapt hem denk ik.quote:
Ze spelen toch uit?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Omdat ze ieder jong spelertje waar dan ook ter wereld die tegen een bal kan trappen voor een appel en een ei weghalen misschien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe maakt zo'n club het voetbal kapot?
Hij woont overigens ook in de buurt indien hij niet in Rotterdam zit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Alleen Kapo snapt hem denk ik.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / [FB] Met een nieuwe FAQ
Wellicht? Om dit Feedback topic draait het in ieder geval.
ajacied4lf z'n versie bedoel je.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
ben ik van mening dat 'onze' versie
dacht misschien nimma man, zo'n feyenoorder hier was wel van nimma maar idk wie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij woont overigens ook in de buurt indien hij niet in Rotterdam zit.
Heb jij nog meegedaan aan #cutforbieber als ware belieber?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |