Het was in ieder geval 9 miljoen http://bleacherreport.com(...)y-salary-is-revealedquote:
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.
Ja rijkdom maakt lui.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Met Ibi, Jantje en Suarez was je al goed op weg geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Voor 70 miljoen kan je alle toppers in Nederland kopen, heb je meteen al in potentie een topploeg en salaris is niet zo hoog.
maarja, west ham promoveert en waardeerd gelijk paar contracten op en haalt caroll voor 4m / jaar enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrijquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.
Maar premier league is niets meer man, championship echt veel leuker in Engeland als toeschouwer.
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me afquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.
Vitesse kan wel een wedstrijd lang geconcentreerd spelen. Ik denk niet dat Roda tot scoren zal komen (helaas)quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Roda JC - Vitesse, ik ga voor een 1-3 zege.
Jij kijkt echt alles he. Dat hou ik niet vol hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrij
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus moeten ze daar maar financiële problemen krijgen. Zoals in Nederland nu, dat ze jeugd moeten gebruiken. In Italië gaan ze nu ook meer met jeugd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.
1-1 lijkt me een mooie uitslagquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja alle topclubs gingen al ruziemaken om een speler van 4. Spoort toch nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12
Anderson is nu bezig, staat 4-4 tegen ene palfreymanquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1-1 lijkt me een mooie uitslag
Van Gerwen
Dat weet ik. Daarom vraag ik me af of ze echt nog een keer wat jeugd laten doorstromen. Of dat het slecht blijft gaan daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?
Pablo Hernandez hebben ze toch ook voor 16 miljoen gehaald?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |