ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carrollquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.
12 miljoen per jaar volgens mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.
Veel meer nog man, 70 ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Als je daar van de Championship naar Premier gaat dan krijg je automatisch 20/30 miljoen pond
?? van de FA.. Dan begrijp ik al die bedragen wel
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Gaat toch gewoon helemaal nergens meer over. Sowieso gaat het de verkeerde kant op met het voetbal wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carroll
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.quote:
InZanityquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.
Zo'n club maakt echt het voetbal kapot.
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:
Is ook beter, anders krijg je clubs die ineens voor 50 miljoen aan spelers kopen en dan het niet meer kunnen betalen de jaren erna.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Klopt, dus ze moeten wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.
Tsjah, ze weten het daar ook niet zo goed meer. Binnen budget blijven inkopen op alle linies eigenlijk, dan kom je met zulke aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je degradeert gaat de betaling overigens nog wel 2 jaar door dacht ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Je moeder maakt het voetbal ook kapot, niks aan te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat Swansea goed doet is door B spelers te kopen. Hun salarissen zijn weinig en een transfergeld ook. Zij zullen niet snel in de problemen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |