Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij eens toppers halen?
Choni.quote:
Hey man. Goed met jou?quote:
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.
quote:
Ze hebben zat geld. Maar haalt hij liever Gervinho en Mertesackerquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wekelijks een extra voering in zijn jas aanbrengen tikt ook aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Walcott pakt ook nog 110K per week, zit gewoon op de bank
Vos de Mos.quote:
Entourage nog gechekt?quote:
De Lukoki van Arsenal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Ziekquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooit
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik gun ze nog steeds de titel wel. En ik heb vorig jaar ook wel staan te juichen toen ze net aan kampioen werden. Maar ik vind dat hele kopen zonder gedachte erachter helemaal niks. En die Mancini vind ik ook echt een idioot. Al blijven de fans wel baas.
Ik ben nu alle seizoenen in een keer aan het binnenhalen. Zal nog wel even duren voor ze binnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vos de Mos.
[..]
Entourage nog gechekt?
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Winstgevend ja, in de prijzen niet. Maar nu zullen ze niet meer zo winstgevend zijn, ze hebben geen topspeler meer om te verkopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |