quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Als je er maar van A naar B mee komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autosOh.
Ik heb eigenlijk met geen een topclub in Engeland echt wat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met United
Dit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige united
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik een beetje geld heb koop ik gewoon net als Hank Moody een 911 cabrio'tje.
Nou ik gun ze nog steeds de titel wel. En ik heb vorig jaar ook wel staan te juichen toen ze net aan kampioen werden. Maar ik vind dat hele kopen zonder gedachte erachter helemaal niks. En die Mancini vind ik ook echt een idioot. Al blijven de fans wel baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Vind het echt nog steeds een prachtige club. Dat er een rijke gast geld instopt verandert daar niks aan.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg auto's, hier weer een Celine Dion..
Hij is voor mensen met een hazenlip wat Vincent Bijlo voor blinden is.quote:
Liverpool vind ik wel baas. Maar in hoeverre is dat nog een topclubquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met geen een topclub in Engeland echt wat.
Southampton en West Ham vind ik mooiste clubs van engeland
Geef mij maar Ronald Goedemondt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is voor mensen met een hazenlip wat Vincent Bijlo voor blinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |