Zeker welquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Audi R8 is geen supercar imo.
Dat gaat niet samen inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, ik ben nog steeds niet goed. Heb concentratie te weinig door adhd in m'n hoofd ofzo![]()
Maar ja voor plezier wel leuk, sowieso die bal ziek ver slaan is wel leuk maar als ik moet putten sowieso altijd mis
Supercar zijn imo de top of the range sportwagens. Neemt niet weg dat het een enorm vette bak is om in te rijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik 300 reed vond ik dat wel een vrij hoog supercar gehalte hebben anders
Neh dat zijn Hypercars, aventadors enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Supercar zijn imo de top of the range sportwagens. Neemt niet weg dat het een enorm vette bak is om in te rijden natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat doen die 2 banden daar los op de weg?
Het enige wat er leuk aan is is het begin, beetje lomp zo ver mogelijk slaan, maar als het putten moet gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, ik ben nog steeds niet goed. Heb concentratie te weinig door adhd in m'n hoofd ofzo![]()
Maar ja voor plezier wel leuk, sowieso die bal ziek ver slaan is wel leuk maar als ik moet putten sowieso altijd mis
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok Saind.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh dat zijn Hypercars, aventadors enzo
Tja ik snap dat nooit dat mensen een club gaan haten omdat er een rijke gast toevallig geld instopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arrogante spelers als Drogba eerst. Met dat geld van die Abramovich. Echt een poenerig imago. John Terry vind ik ook niks. Altijd kutvoetbal.
Dezelfde auto, andere invalshoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
City was ik fan voordat ze met dat sjeik geld gingen. Ik heb er nu ook een stuk minder sympathie voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja ik snap dat nooit dat mensen een club gaan haten omdat er een rijke gast toevallig geld instopt.
Bij City snap ik het al helemaal niet. Dat is echt een prachtige club.
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige unitedquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:06 schreef inZanity het volgende:
Bij City snap ik het al helemaal niet. Dat is echt een prachtige club.![]()
Je doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed nieuws GGMM. Jan Jaap van der Wal gaat een nieuw satirisch programma maken.
Dan kunnen we eindelijk weer samen lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autos
★★★
Ik heb ook helemaal niks met Unitedquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook mooie fans ja, beter dan dat smerige united
Die is gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed nieuws GGMM. Jan Jaap van der Wal gaat een nieuw satirisch programma maken.
Dan kunnen we eindelijk weer samen lachen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
lelijke auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Beckham heeft wel smaak, zwarte autos
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City was ik fan voordat ze met dat sjeik geld gingen. Ik heb er nu ook een stuk minder sympathie voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |