Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij eens toppers halen?
Choni.quote:
Hey man. Goed met jou?quote:
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen geld voor, als ze zijn salaris hebben betaald blijft er weinig over.
quote:
Ze hebben zat geld. Maar haalt hij liever Gervinho en Mertesackerquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wekelijks een extra voering in zijn jas aanbrengen tikt ook aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooitquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Walcott pakt ook nog 110K per week, zit gewoon op de bank
Vos de Mos.quote:
Entourage nog gechekt?quote:
De Lukoki van Arsenal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Ziekquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs die kleine miyaichi pakt daar 2 mil in t jaar pats boem , speelt nooit
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik gun ze nog steeds de titel wel. En ik heb vorig jaar ook wel staan te juichen toen ze net aan kampioen werden. Maar ik vind dat hele kopen zonder gedachte erachter helemaal niks. En die Mancini vind ik ook echt een idioot. Al blijven de fans wel baas.
Ik ben nu alle seizoenen in een keer aan het binnenhalen. Zal nog wel even duren voor ze binnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vos de Mos.
[..]
Entourage nog gechekt?
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel pakt ie 350k in de maand ofzo?
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Arsenal is tenminste een winstgevend(e) bedrijf (club), kun je van de rest van Engeland niet zeggen.
Winstgevend ja, in de prijzen niet. Maar nu zullen ze niet meer zo winstgevend zijn, ze hebben geen topspeler meer om te verkopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zullen de rest van de fans wel erg jaloers op zijn.
ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carrollquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens meer over. Er moet sowieso wel wat veranderen daar in Engeland.
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maargoed, dat geld tegenwoordig voor elke club. Zeker in Engeland. Liverpool is ook een mooie club maar die strooien ook met geld, alleen die kopen dan ook nog eens prutsers. Ik ben er ook totaal geen voorstander van dat clubs er maar op los kopen, maar de fans kunnen er niks aan doen. De fans blijven hetzelfde, en die bepalen in mijn ogen voor 90% de uitstraling van een club.
12 miljoen per jaar volgens mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee veel meer, ik zoek het even op. Laatst las ik het en het verbaasde me hoe hoog het was.
Veel meer nog man, 70 ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Als je daar van de Championship naar Premier gaat dan krijg je automatisch 20/30 miljoen pond
?? van de FA.. Dan begrijp ik al die bedragen wel
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met zoveel kritiek zal Arsenal binnenkort ook die kant op gaan, terwijl ze eigenlijk complimenten horen te krijgen. Jammer.
Gaat toch gewoon helemaal nergens meer over. Sowieso gaat het de verkeerde kant op met het voetbal wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man zelfs bij die clubs als west ham rustig 80k per week enzo voor carroll
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.quote:
InZanityquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Arsenal hoort een compliment te krijgen? Ga je mond spoelen man.
Zo'n club maakt echt het voetbal kapot.
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:
Is ook beter, anders krijg je clubs die ineens voor 50 miljoen aan spelers kopen en dan het niet meer kunnen betalen de jaren erna.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Klopt, dus ze moeten wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun status is ook wel erg aan het afbrokkelen natuurlijk. Als dit zich doorzet zal het ook lastiger worden om al die 'talenten' binnen te halen.
Tsjah, ze weten het daar ook niet zo goed meer. Binnen budget blijven inkopen op alle linies eigenlijk, dan kom je met zulke aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Complimenten voor slechte afrikanen en fransen halen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je degradeert gaat de betaling overigens nog wel 2 jaar door dacht ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet man. In Engelse media waren koppen alleen maar 70 miljoen zonder informatie verder.
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Je moeder maakt het voetbal ook kapot, niks aan te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat Swansea goed doet is door B spelers te kopen. Hun salarissen zijn weinig en een transfergeld ook. Zij zullen niet snel in de problemen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best schandalig als je dan in de problemen komt, Swansea deed het eerst wel slim, maar die gaan nu denk ik ook alleen maar kopen
Het was in ieder geval 9 miljoen http://bleacherreport.com(...)y-salary-is-revealedquote:
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze nou eens in Engeland meer beleid gaan toepassen, met jeugd. Maar die krijgen zoveel geld dat het makkelijker is om een stel buitenlanders te kopen.
Ja rijkdom maakt lui.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Ibi, Jantje en Suarez was je al goed op weg geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Voor 70 miljoen kan je alle toppers in Nederland kopen, heb je meteen al in potentie een topploeg en salaris is niet zo hoog.
maarja, west ham promoveert en waardeerd gelijk paar contracten op en haalt caroll voor 4m / jaar enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahahaha, donder nou eens op man imbeciel.
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrijquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kopen niets mis mee, mits goede gerichte aankopen.
Maar premier league is niets meer man, championship echt veel leuker in Engeland als toeschouwer.
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me afquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is ook zonde. Juist als je zoveel geld te besteden hebt kun je de mooiste en beste faciliteiten en opleidingen opzetten lijkt me.
Vitesse kan wel een wedstrijd lang geconcentreerd spelen. Ik denk niet dat Roda tot scoren zal komen (helaas)quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Roda JC - Vitesse, ik ga voor een 1-3 zege.
Jij kijkt echt alles he. Dat hou ik niet vol hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen kopen al die clubs spelers die over de top zijn en betalen 4x zoveel, eerst kocht Swansea speler heel goedkoop of transfervrij
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat City ook doen. Mooi complex neer te zetten. Maar of ze ook jeugd een kans gaan geven vraag ik me af. Als het dan minder gaat kunnen ze gewoon weer een speler voor 30 miljoen halen.
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus moeten ze daar maar financiële problemen krijgen. Zoals in Nederland nu, dat ze jeugd moeten gebruiken. In Italië gaan ze nu ook meer met jeugd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren nee, hebben de fans sowieso geen geduld mee. Jeugdspelers daar echt vaak amper krediet.
1-1 lijkt me een mooie uitslagquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja alle topclubs gingen al ruziemaken om een speler van 4. Spoort toch nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City gaat het slim aanpakken, met financial fair play in de hoofd, proberen ze nu alle toppertjes te halen jonger dan 12
Anderson is nu bezig, staat 4-4 tegen ene palfreymanquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1-1 lijkt me een mooie uitslag
Van Gerwen
Dat weet ik. Daarom vraag ik me af of ze echt nog een keer wat jeugd laten doorstromen. Of dat het slecht blijft gaan daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat City en Chelsea jeugd alleen kopen om er mee te handelen?
Pablo Hernandez hebben ze toch ook voor 16 miljoen gehaald?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo 'eerst'? Wie hebben ze nu gekocht, dat het niet meer zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |