In Nederland zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet eens zo duur zo'n Maserati, maar 90.000,-.![]()
![]()
Maakt niet uit. Ik ben wel klaar met dat Barca.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bayern fans in nederland altijd nsb'ers.
en dan ben je voor bayernquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maakt niet uit. Ik ben wel klaar met dat Barca.
Hoi Vlugge Japiequote:
18?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Nederland zeker?
Hier betaal je ook ongeveer 90k voor:
[ afbeelding ]
In Amerika zijn ze voor 18K
Nederland
Je moet je skills toch onderhouden af en toe.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
Stoer hoor, snel het nieuwe topic openen.
Je was 15 geworden toch?
Geestelijke leeftijd is wat anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
Stoer hoor, snel het nieuwe topic openen.
Je was 15 geworden toch?
Bayern gun ik het wel. Goed team hebben ze. Ik heb ook niet zoveel problemen met Duitsers.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ben je voor bayern
daar hebben ze het bruine hemd nog aan hoor
ik alleen met zuid duitsersquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern gun ik het wel. Goed team hebben ze. Ik heb ook niet zoveel problemen met Duitsers.
Ik zou een Quattroporte nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Koop dan een sportauto die niet als een hoepel door de bocht gaat
Ik vind Bayern ook een schijtclub maar nog altijd 1000 keer beter dan Barcelona.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan ben je voor bayern
daar hebben ze het bruine hemd nog aan hoor
Mijn neef heeft een Chevrolet Camaro, maar die woont dan ook in Amerika, kost 'niks' daar. Ben niet zo van een Chevrolet, maar deze isquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Nederland zeker?
Hier betaal je ook ongeveer 90k voor:
[ afbeelding ]
In Amerika zijn ze voor 18K
Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Heb ik niet zoveel op tegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik alleen met zuid duitsers
smerig volk daar
Die onderste is extreem lelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een Quattroporte nemen.
[ afbeelding ]
En als sportauto zou ik een Lamborghini Diablo nemen.
[ afbeelding ]
Voor zo'n 50.000 euro heb je een nette Quattroporte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een Quattroporte nemen.
[ afbeelding ]
En als sportauto zou ik een Lamborghini Diablo nemen.
[ afbeelding ]
Blok?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
18?
Welk blok heb je dan?
En dollar of euro?
Kan jij die kankerobsessie van je eens voor jezelf houden ipv er elke dag 100x op terug te komen en keer op keer keihard te falen omdat Barca een straatlengte voorsprong op Real heeft?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:49 schreef inZanity het volgende:
Barcelona gaat echt keihard pak slaag krijgen van Bayern, twee keer. Heerlijk
In Duitsland vind ik Dortmund vetter, maar gun het Bayern wel om de CL te winnen na die twee verloren CL's laatste jaren. Tegen echte kutclubs als Inter en Chelseaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Bayern ook een schijtclub maar nog altijd 1000 keer beter dan Barcelona.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn neef heeft een Chevrolet Camaro, maar die woont dan ook in Amerika, kost 'niks' daar. Ben niet zo van een Chevrolet, maar deze isen rijdt
Echt pracht auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal mij benieuwen of Man City nu ook meer aan de jeugd gaat doen. Zal wel nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar wordt het nog leuker aangezien Guardiola zijn intrede doet bij Bayern Munchen, PSG wéér gaat investeren. Man City die Mancini er uit flikkert.
Chelsea met Guusquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar wordt het nog leuker aangezien Guardiola zijn intrede doet bij Bayern Munchen, PSG wéér gaat investeren. Man City die Mancini er uit flikkert.
engelse clubs > duitse clubsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
In Duitsland vind ik Dortmund vetter, maar gun het Bayern wel om de CL te winnen na die twee verloren CL's laatste jaren. Tegen echte kutclubs als Inter en Chelsea
quote:
Dortmund geef ik nu weinig kans, Barcelona en Bayern wordt wel spannend denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engelse clubs > duitse clubs
bijna altijd, kan alleen dortmund wel waarderen
Niet alle Engelse clubs. Chelsea is kut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engelse clubs > duitse clubs
bijna altijd, kan alleen dortmund wel waarderen
Wel even wennen, fucking krachtigquote:
Citroen'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar in werkelijkheid ben ik voor deze aan 't sparen:
[ afbeelding ]
Zelfs voor 1 euro zou ik hem niet willen. Ja, misschien om het door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarentegen zijn er maar weinig auto's die kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Nu ik hem weer zie, is het best een lelijk ding..
[ afbeelding ]
Je hebt geen smaak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zoveel swag he die auto. Echt een klassieker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs voor 1 euro zou ik hem niet willen. Ja, misschien om het door te verkopen.
Deze vind ik echt lelijkquote:
Dit vind ik wel weer een hele mooie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn de wegen ook perfect voor zulke auto'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel even wennen, fucking krachtig![]()
Daarnaast wordt je snelheidsmeter geprojecteerd op de voorruit, ik kon het maar niet zien
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft zoveel swag he die auto. Echt een klassieker.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er maar weinig auto's die kunnen vliegen.
golf jij mattie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.
Werkt primaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Citroen's. Ik heb een vriend die daar helemaal gek van is. Dusdanig dat ik bijna snap hoe het hydraulische vering precies werkt.
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je Messi gepijpt deze week?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij die kankerobsessie van je eens voor jezelf houden ipv er elke dag 100x op terug te komen en keer op keer keihard te falen omdat Barca een straatlengte voorsprong op Real heeft?
Zeker, in Nederland kan je er weinig mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen ook perfect voor zulke auto's
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je MessiHMF gepijpt deze week?
Je hebt zelfs geen golfwagentje nodig. Deze Citroen was één van de eerste met de hydraulische vering. Je merkt zelfs niet dat je van de weg af bent, verstandige keuze dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.
Ooit gedaan, maar nooit meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms mattie is wel lachen hoor met vrienden
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldigquote:
Q7 is mijn favo Audiquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
ik vind 't wel lachen man in zomer.quote:
Ze wouden er eerst geen spoiler op zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder de F40 imo
[ afbeelding ]
Je wil in RonDanja zijn broekje komen met zijn vrouwenauto?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit overtreft een Maserati, godverdomme![]()
vrouwen autoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks van, krijg dat balletje niet verder dan 5 meter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind 't wel lachen man in zomer.
zonnetje erbij, beetje met golfkarretje rijden, beetje wandelen door mooie natuur. paar biertjes naderhand
Airbags inbegrepen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik ze maar zo-zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |