Ja man. Standaard voor ik ga stappen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook weinig zo lekker als een moeilijk koud biertje onder de douche, en dan loeiwarm douchen
Het temperatuurverschil doet het hem
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje vaseline erop smeren, glibbert ie zo naar buiten en hoef je amper te vegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.
Ik zag toevallig gister of eergister een filmpje daarmeequote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man. Standaard voor ik ga stappen.
[..]
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.
Jimbo, inclusief tekst. Die jongen heeft zijn wilde haren dan wel verloren (quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Saind het volgende:
Oh shit wie heeft Yvonne bij non grata gezet?
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man. Standaard voor ik ga stappen.
[..]
Neenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?
Juistquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?
Oh wat érrug!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, waarom werkt het filmpje niet meer?![]()
[ afbeelding ]
Niet dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh wat érrug!
Misschien is de pagina verhuisd, verwijderd of zit er een fout in de verwijzing.
Meh, al gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus.
Zowel zo geklikt
[ afbeelding ]
Als
[ afbeelding ]
Velthuizen droomt ook van de Griezelbus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Velthuizen droomt van kampioenschap: 'Eigenlijk zijn we zelfs de beste'
Wat wordt daar opgeblazen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze hebben er iets moois van gemaakt zo te zien.
[ afbeelding ]
Hmm, gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
En weer een overlijden in de fam... ik kom de laatste tijd alleen nog maar in ziekenhuizen en mortuaria...
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
En weer een overlijden in de fam... ik kom de laatste tijd alleen nog maar in ziekenhuizen en mortuaria...
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd gappie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Dan moet je wel naar Amsterdamquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:47 schreef inZanity het volgende:
Rijksmuseum, binnenkort ook maar eens een kijkje nemen.
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zoquote:
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Niet helemaal in de stijl van de rest van het museum iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zo
'Trots van Nederland', dus het moet allemaal groter (BBC, CNN enzo kijken mee)quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zo
Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd. Snap dat je er zat van raaktquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Trots van Nederland', dus het moet allemaal groter (BBC, CNN enzo kijken mee)
Daar wen je nooit aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
Ja, kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Broer van mijn oma.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niksquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoor
Vandaag is het daar echt een hel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niks
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben er geweest toen ze die idiote schedel hadden met al die diamanten, gezellige drukte ook op een regenachtige doordeweekse dinsdagmiddag in novemberquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.
Dan krijg je weer veel zomertoeristen, ik denk dat het pas na de herfstvakantie te doen is.quote:
Dit ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
1-0 verloren van de koploper
Was een kutwedstrijd met een partijdige scheids
Het veld uitgetrapt en nu heb ik spierpijn
Daarom, museumjaarkaart.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nederlandersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn dat geraspte wortelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Is er in Nederland iets boeiends te zien dan qua musea?
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bedoel dat je dan gewoon het hele jaar gratis kan.
plebsquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zou niet weten waarom. Vintage dildo's bekijken.. nou whooptie fucking dooquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.
ik was supergoed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nu weet ik beide, eens over denkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rijksmuseum is 15 euro ofzo...
Oh, van zo'n museumpas?
Voetbal jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen
Maar we pakken ze thuis wel
Ja, van de verkeerde doellijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen -O
SCHOP ZE NEER NA AFLOOP VAN DE WEDSTRIJD!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de schade?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Saind het volgende:
Laatst ook weer eens naar het tropenmuseum geweest, ook altijd tof
Jojoortje 2.0.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze voetbald, ze gamed.. one of the guys.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
godverdommequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke wedstrijd om naar te kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, zo'n museum sluit niet zomaar. Meestal is er alleen een hoop gedreig omdat er altijd geld tekort is.quote:
Sucksquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Enkel, knie en rug.
Knie is het ergst, verzorger denkt meniscus
Alsof Stijn dat niet weet, die is al weken zenuwachtig dat hij zijn grote idool echt kan zien.quote:
Feitelijk juist.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-even-doodgaan.dhtml
[ afbeelding ]
Domste opmerking ooit.
maar besef je hetquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Domste opmerking ooit.
#cutforbieberquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Domste opmerking ooit.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Domste opmerking ooit.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Domste opmerking ooit.
Ben van Kammen en Torres Blues niet te vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wel. We ademen ook de zelfde lucht in als Oprah, Messi, Ronaldo
en als eriksenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wel. We ademen ook de zelfde lucht in als Oprah, Messi, Ronaldo
Je bent een complete mongool als je nu gaat. Lekker met zijn 30 duizenden voor 1 schilderij staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus, over een paar maandjes (als de hele inrichting klaar is).quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een complete mongool als je nu gaat. Lekker met zijn 30 duizenden voor 1 schilderij staan. Ik ga binnenkort wel. 15 euro is best een schappelijke prijs.
Oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dortmund staat al met 0-4 voor bij greuther furth
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dortmund staat al met 0-4 voor bij greuther furth
En zijn muziek is minsten zo slecht als andere R&B artiesten welke niet onder de hoon van de internet hetze vallen.quote:
het is uit met selenaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
ja vandaag aan het verhuizen, straks afmaken en dan meteen naar een feestje en dan aangeschoten de weg terug vinden naar mijn nieuwe kamerquote:
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Hmm ik wellicht wel wat eerder. Ik heb binnenkort redelijk wat vrije tijd. Al maak je wel een erg goed punt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus, over een paar maandjes (als de hele inrichting klaar is).
Happel is ook op de hoogtequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar dat is het ook als hij aan de andere kant van de wereld zit.
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.quote:
Voor Tjacka, voor jou en een beetje voor mezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.
Lompe shit jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruut of niet dan?
Zit nu in de aflevering waar hij die kooivechter een lesje leert.
Vikingsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Fisker geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt ook 100 series tegelijkertijd he? Daar is ook best wat discipline voor vereist.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is zijn clubvoorkeur niet verrassend...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij een alleskunner is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
Zijn dat leuke series?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.
Voor de zoveelste keer: Als je zoveel series tegelijk kunt kijken --> zoek een meid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speelt ook voor vitesse
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
fishker karma oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
10 JAAR?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan niet wachten tot SoA weer begint
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Cut4bieberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat je daar ook aan meegedaan hebt, mede dankzij jou is hij nu geen verlopen junk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijkenquote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Gaat over Hells Angels dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Beetje zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daarom heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
suits gaat over jongen die een soort van fotografisch geheugen heeft en advocaat in geheim wordt terwijl hij niet eens gestudeerd heeft, hij werkt dan onder harvey één van de beste advocaten vd wereld blabla
is ook wel vet
Leuk dat je er een oordeel over kunt vellenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
Uh, okquote:
Ben nu Entourage downloadenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaan
quote:
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
kon ook door het 4:3 komen waar ik totaal niet meer aan gewend ben
Leuke bandjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/coachella
ow apart, ja ik kijk meestal op internetquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
whaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begon dus dankzij Entourage aan SoA?
()
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.
tevens:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Ben jij ooit wel eens gelukkig?quote:
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Klopt (Al was het James May)quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Wanneer hij 72 maagden heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens gelukkig?
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar heeft hij niet in gereden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, prima promotiequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.
Redelijk, al was de eindconclusie wat minder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?
southampton - west ham zaad potquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze durven niet te scoren/
Stompe tegen Klaassenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen knalt weer op de vloertoernooien bam bam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Beetje een Maserati Granturismo look-a-like.Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.quote:
En straalt uit dat je geen interesse hebt in prestatie en dus een proleet met te veel geld bent die alleen voor status gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Dit dus. Heel sportief maar ook een zakelijk 'iets'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.
Schiet niet op neequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.
Jij snapt het echt niet he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En straalt uit dat je geen interesse hebt in prestatie en dus een proleet met te veel geld bent die alleen voor status gaat.
Maar goed, wel mooie auto's.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staan
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overrated inderdaad. Gewoon op de fiets, daarop moet je het leren.
Juist, gewoon een auto voor mensen met stijl die niet moeten pochen maar wel een mooie auto willen rijden die ze zelf mooi vinden ipv puur voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus. Heel sportief maar ook een zakelijk 'iets'.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fiets of trein.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koop dan een sportauto die niet als een hoepel door de bocht gaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, gewoon een auto voor mensen met stijl die niet moeten pochen maar wel een mooie auto willen rijden die ze zelf mooi vinden ipv puur voor de buitenwereld.
Jij spoort bepaalde bevolkingsgroepen graag aan de trein te nemen heb ik me laten vertellen idd.quote:
6-6 kan ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staan
hoop niet, tering bayernquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern al op 4-0, gaan beesten tegen Barça volgende week
Alles beter dan auto'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Openbaar vervoer. NS
. Arriva
.
Hopen dat Bayern doorgaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern al op 4-0, gaan beesten tegen Barça volgende week
Op een ouwe fiets leer je het het beste.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
nog even door hustlen young gquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet eens zo duur zo'n Maserati, maar 90.000,-.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |