quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Is er in Nederland iets boeiends te zien dan qua musea?
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bedoel dat je dan gewoon het hele jaar gratis kan.
plebsquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zou niet weten waarom. Vintage dildo's bekijken.. nou whooptie fucking dooquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.
ik was supergoed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nu weet ik beide, eens over denkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rijksmuseum is 15 euro ofzo...
Oh, van zo'n museumpas?
Voetbal jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen
Maar we pakken ze thuis wel
Ja, van de verkeerde doellijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen -O
SCHOP ZE NEER NA AFLOOP VAN DE WEDSTRIJD!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de schade?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Saind het volgende:
Laatst ook weer eens naar het tropenmuseum geweest, ook altijd tof
Jojoortje 2.0.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze voetbald, ze gamed.. one of the guys.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze voetbald, ze gamed.. one of the guys.
godverdommequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |