Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
En weer een overlijden in de fam... ik kom de laatste tijd alleen nog maar in ziekenhuizen en mortuaria...
Gecondoleerd. Snap dat je er zat van raaktquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Trots van Nederland', dus het moet allemaal groter (BBC, CNN enzo kijken mee)
Daar wen je nooit aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
Ja, kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Broer van mijn oma.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niksquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoor
Vandaag is het daar echt een hel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niks
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben er geweest toen ze die idiote schedel hadden met al die diamanten, gezellige drukte ook op een regenachtige doordeweekse dinsdagmiddag in novemberquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.
Dan krijg je weer veel zomertoeristen, ik denk dat het pas na de herfstvakantie te doen is.quote:
Dit ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
1-0 verloren van de koploper
Was een kutwedstrijd met een partijdige scheids
Het veld uitgetrapt en nu heb ik spierpijn
Daarom, museumjaarkaart.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nederlandersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn dat geraspte wortelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Is er in Nederland iets boeiends te zien dan qua musea?
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bedoel dat je dan gewoon het hele jaar gratis kan.
plebsquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zou niet weten waarom. Vintage dildo's bekijken.. nou whooptie fucking dooquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het sexmuseum op het Damrak lijkt me wel iets voor je.
ik was supergoed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nu weet ik beide, eens over denkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Rijksmuseum is 15 euro ofzo...
Oh, van zo'n museumpas?
Voetbal jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen
Maar we pakken ze thuis wel
Ja, van de verkeerde doellijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was supergoed hoorheb nog een bal van de doellijn weggeschopt, en tweede helft werden ze boos ofzo. En we gingen bijna vechten
En toen maakte ik een smerige overtreding. Dus dacht shit die kan ik terug verwachten natuurlijk
En 10 minuten later werd ik het veld afgedragen -O
SCHOP ZE NEER NA AFLOOP VAN DE WEDSTRIJD!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de schade?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:00 schreef Saind het volgende:
Laatst ook weer eens naar het tropenmuseum geweest, ook altijd tof
Jojoortje 2.0.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze voetbald, ze gamed.. one of the guys.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze voetbald, ze gamed.. one of the guys.
godverdommequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wilden ze dacht ik sluiten. Een tijdje terug hadden ze het daar in ieder geval over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |