10 JAAR?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan niet wachten tot SoA weer begint
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Cut4bieberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat je daar ook aan meegedaan hebt, mede dankzij jou is hij nu geen verlopen junk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |