Lompe shit jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruut of niet dan?
Zit nu in de aflevering waar hij die kooivechter een lesje leert.
Vikingsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Fisker geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt ook 100 series tegelijkertijd he? Daar is ook best wat discipline voor vereist.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is zijn clubvoorkeur niet verrassend...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij een alleskunner is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
Zijn dat leuke series?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.
Voor de zoveelste keer: Als je zoveel series tegelijk kunt kijken --> zoek een meid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speelt ook voor vitesse
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
fishker karma oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |