nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dortmund staat al met 0-4 voor bij greuther furth
En zijn muziek is minsten zo slecht als andere R&B artiesten welke niet onder de hoon van de internet hetze vallen.quote:
het is uit met selenaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
ja vandaag aan het verhuizen, straks afmaken en dan meteen naar een feestje en dan aangeschoten de weg terug vinden naar mijn nieuwe kamerquote:
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Hmm ik wellicht wel wat eerder. Ik heb binnenkort redelijk wat vrije tijd. Al maak je wel een erg goed punt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus, over een paar maandjes (als de hele inrichting klaar is).
Happel is ook op de hoogtequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar dat is het ook als hij aan de andere kant van de wereld zit.
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.quote:
Voor Tjacka, voor jou en een beetje voor mezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.
Lompe shit jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruut of niet dan?
Zit nu in de aflevering waar hij die kooivechter een lesje leert.
Vikingsquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Fisker geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt ook 100 series tegelijkertijd he? Daar is ook best wat discipline voor vereist.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is zijn clubvoorkeur niet verrassend...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij een alleskunner is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, jij moet Vikings kijken man. Vind je wel vet denk ik.
Zijn dat leuke series?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik volg er op dit moment best wel wat ja, al duurt het nog wel even voordat er nieuwe afleveringen van SoA en Suits enzo zijn.
Voor de zoveelste keer: Als je zoveel series tegelijk kunt kijken --> zoek een meid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is gedownload, maar kijk te veel, dus staat op de lijst.
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doetquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speelt ook voor vitesse
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:
fishker karma oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit dan voor een auto?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
10 JAAR?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan niet wachten tot SoA weer begint
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Cut4bieberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat je daar ook aan meegedaan hebt, mede dankzij jou is hij nu geen verlopen junk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |