nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dortmund staat al met 0-4 voor bij greuther furth
En zijn muziek is minsten zo slecht als andere R&B artiesten welke niet onder de hoon van de internet hetze vallen.quote:
het is uit met selenaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
ja vandaag aan het verhuizen, straks afmaken en dan meteen naar een feestje en dan aangeschoten de weg terug vinden naar mijn nieuwe kamerquote:
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een dikke auto en Selena Gomez.
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Hmm ik wellicht wel wat eerder. Ik heb binnenkort redelijk wat vrije tijd. Al maak je wel een erg goed punt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus, over een paar maandjes (als de hele inrichting klaar is).
Happel is ook op de hoogtequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zijn uit elkaar. Dus alleen die dikke auto en zijn rechterhand.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar dat is het ook als hij aan de andere kant van de wereld zit.
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.quote:
Voor Tjacka, voor jou en een beetje voor mezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doe je om Tjacka en ik te pleasen toch? Anders begint het eng te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |