10 JAAR?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tof man, leuk dat je daar dan 10 jaar over doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik kan niet wachten tot SoA weer begint
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Cut4bieberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat je daar ook aan meegedaan hebt, mede dankzij jou is hij nu geen verlopen junk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijkenquote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Gaat over Hells Angels dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Beetje zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daarom heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
suits gaat over jongen die een soort van fotografisch geheugen heeft en advocaat in geheim wordt terwijl hij niet eens gestudeerd heeft, hij werkt dan onder harvey één van de beste advocaten vd wereld blabla
is ook wel vet
Leuk dat je er een oordeel over kunt vellenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
Uh, okquote:
Ben nu Entourage downloadenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaan
quote:
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
kon ook door het 4:3 komen waar ik totaal niet meer aan gewend ben
Leuke bandjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/coachella
ow apart, ja ik kijk meestal op internetquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
whaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begon dus dankzij Entourage aan SoA?
()
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.
tevens:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Ben jij ooit wel eens gelukkig?quote:
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Klopt (Al was het James May)quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Wanneer hij 72 maagden heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens gelukkig?
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar heeft hij niet in gereden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, prima promotiequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.
Redelijk, al was de eindconclusie wat minder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?
southampton - west ham zaad potquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze durven niet te scoren/
Stompe tegen Klaassenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen knalt weer op de vloertoernooien bam bam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Beetje een Maserati Granturismo look-a-like.Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.quote:
En straalt uit dat je geen interesse hebt in prestatie en dus een proleet met te veel geld bent die alleen voor status gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Dit dus. Heel sportief maar ook een zakelijk 'iets'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.
Schiet niet op neequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.
Jij snapt het echt niet he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En straalt uit dat je geen interesse hebt in prestatie en dus een proleet met te veel geld bent die alleen voor status gaat.
Maar goed, wel mooie auto's.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staan
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overrated inderdaad. Gewoon op de fiets, daarop moet je het leren.
Juist, gewoon een auto voor mensen met stijl die niet moeten pochen maar wel een mooie auto willen rijden die ze zelf mooi vinden ipv puur voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus. Heel sportief maar ook een zakelijk 'iets'.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fiets of trein.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koop dan een sportauto die niet als een hoepel door de bocht gaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist, gewoon een auto voor mensen met stijl die niet moeten pochen maar wel een mooie auto willen rijden die ze zelf mooi vinden ipv puur voor de buitenwereld.
Jij spoort bepaalde bevolkingsgroepen graag aan de trein te nemen heb ik me laten vertellen idd.quote:
6-6 kan ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staan
hoop niet, tering bayernquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern al op 4-0, gaan beesten tegen Barça volgende week
Alles beter dan auto'squote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Openbaar vervoer. NS
. Arriva
.
Hopen dat Bayern doorgaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern al op 4-0, gaan beesten tegen Barça volgende week
Op een ouwe fiets leer je het het beste.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
nog even door hustlen young gquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet eens zo duur zo'n Maserati, maar 90.000,-.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |