Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Ben jij ooit wel eens gelukkig?quote:
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.
En inderdaad, antwoord was al gegeven. Kende deze auto niet.
Klopt (Al was het James May)quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Wanneer hij 72 maagden heeftquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens gelukkig?
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar heeft hij niet in gereden?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat die jeremy van top gear er ook in heeft gereden.
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, prima promotiequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Geef een auto aan Justin Bieber, en je faam reikt zelfs tot aan Nederland.
[..]
Klopt (Al was het James May)
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doordeweeks om 20:00, als hij gtst kijkt.
Redelijk, al was de eindconclusie wat minder.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dat kan, hij was er wel redelijk enthousiast over toch?
southampton - west ham zaad potquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze durven niet te scoren/
Stompe tegen Klaassenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen knalt weer op de vloertoernooien bam bam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
★★★
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Beetje een Maserati Granturismo look-a-like.Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maserati
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.quote:
En straalt uit dat je geen interesse hebt in prestatie en dus een proleet met te veel geld bent die alleen voor status gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Dit dus. Heel sportief maar ook een zakelijk 'iets'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word zo geil van Maserati's he. Is echt de eerste auto die ik koop als ik veel centen heb. Straalt zoveel klasse vanaf.
Het kan nu al 1-0 of 0-1 of 2-0 of 0-2 staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg is dat, de tijd kruipt de laatste dagen voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |