Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Gaat over Hells Angels dusquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die serie ga ik in ieder geval nooit kijken. Het hele motorclub/gang format boeit mij tamelijk weinig.
Beetje zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daarom heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
suits gaat over jongen die een soort van fotografisch geheugen heeft en advocaat in geheim wordt terwijl hij niet eens gestudeerd heeft, hij werkt dan onder harvey één van de beste advocaten vd wereld blabla
is ook wel vet
Leuk dat je er een oordeel over kunt vellenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
10 jaar verbouwing ja. 10 jaar... en nog steeds geen onderzoek hoe de fuck je daar 10 jaar over kan doen.
Uh, okquote:
Ben nu Entourage downloadenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef Tyron het volgende:
sons of anarchy gaat over motorgroep wat eigenlijk ook allemaal vrienden en familie zijn, daar om heen gebeurt veel, lastig uit te leggen maar een coole hoofdpersonage en leuke verhaallijnen, ook niet soft ofzo, je moet gewoon even kijken
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best erg.... benieuwd wat ze allemaal hebben gedaan
quote:
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
kon ook door het 4:3 komen waar ik totaal niet meer aan gewend ben
Leuke bandjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/coachella
ow apart, ja ik kijk meestal op internetquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk je op internet zeker? Ik heb dat nooit gehad namelijk.
whaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begon dus dankzij Entourage aan SoA?
()
Dat verklaart het inderdaad. Dat gaat niet zo snel met vergunningen, rechtzaken etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ze hebben in feite maar 4 jaar verbouwd. rest van de 6 jaar lagen ze overhoop met de gemeente, de fietsersbond, die minister met het hoedje en bam.
tevens:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |