Ja man. Standaard voor ik ga stappen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook weinig zo lekker als een moeilijk koud biertje onder de douche, en dan loeiwarm douchen
Het temperatuurverschil doet het hem
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje vaseline erop smeren, glibbert ie zo naar buiten en hoef je amper te vegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.
Ik zag toevallig gister of eergister een filmpje daarmeequote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man. Standaard voor ik ga stappen.
[..]
Je moet eens overdreven veel olijfolie door je eten doen. Dan hoef je ook niet te vegen en is 't net of er babyzalf op je anus is gesmeerd als je 'm checkt met je eerste wc-papiertje.
Jimbo, inclusief tekst. Die jongen heeft zijn wilde haren dan wel verloren (quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Saind het volgende:
Oh shit wie heeft Yvonne bij non grata gezet?
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man. Standaard voor ik ga stappen.
[..]
Neenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?
Juistquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Maxim Hartman zijn filmpje ook gezien?
Oh wat érrug!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind, waarom werkt het filmpje niet meer?![]()
[ afbeelding ]
Niet dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh wat érrug!
Misschien is de pagina verhuisd, verwijderd of zit er een fout in de verwijzing.
Meh, al gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus.
Zowel zo geklikt
[ afbeelding ]
Als
[ afbeelding ]
Velthuizen droomt ook van de Griezelbus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Velthuizen droomt van kampioenschap: 'Eigenlijk zijn we zelfs de beste'
Wat wordt daar opgeblazen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze hebben er iets moois van gemaakt zo te zien.
[ afbeelding ]
Hmm, gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
En weer een overlijden in de fam... ik kom de laatste tijd alleen nog maar in ziekenhuizen en mortuaria...
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
En weer een overlijden in de fam... ik kom de laatste tijd alleen nog maar in ziekenhuizen en mortuaria...
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd gappie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Dan moet je wel naar Amsterdamquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:47 schreef inZanity het volgende:
Rijksmuseum, binnenkort ook maar eens een kijkje nemen.
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zoquote:
Gecondoleerd manquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Niet helemaal in de stijl van de rest van het museum iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zo
'Trots van Nederland', dus het moet allemaal groter (BBC, CNN enzo kijken mee)quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd dat zoiets op zo'n manier geopend moet worden, ik had meer een lintje doorknippen verwacht of zo
Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Gecondoleerd. Snap dat je er zat van raaktquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Trots van Nederland', dus het moet allemaal groter (BBC, CNN enzo kijken mee)
Daar wen je nooit aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Thanks, was niet echt onverwacht ditmaal. Maar ik ben het een beetje zat inmiddels...
Ja, kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
Broer van mijn oma.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gecondoleerd, niet te dichtbij hoop ik?
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niksquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dan, ik ga er ook maar weer een keer heen, even wachten tot de hype over is, januari lijkt me wel een aardige maand ervoor
Vandaag is het daar echt een hel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag is het gratis, fucking druk, lijkt me niks
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben er geweest toen ze die idiote schedel hadden met al die diamanten, gezellige drukte ook op een regenachtige doordeweekse dinsdagmiddag in novemberquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij niet gezien, als je die rijen bij het Van Gogh af en toe zag en ook bij het Rijksmuseum het gedeelte wat wel open was.
Dan krijg je weer veel zomertoeristen, ik denk dat het pas na de herfstvakantie te doen is.quote:
Dit ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
1-0 verloren van de koploper
Was een kutwedstrijd met een partijdige scheids
Het veld uitgetrapt en nu heb ik spierpijn
Daarom, museumjaarkaart.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, met 4 uur slaap red je het niet.![]()
Tegenstander lag om 8 uur al in bed, topfit!
Nederlandersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn dat geraspte wortelen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel tof gedaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |