Mijn moeder doet het ook andersom.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tanden poets je toch pas als je eerst gegeten heb?
Niks gewend in Friesland.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jouw verhalen nooit zo stoer eigenlijk, maar zelf lijk je er altijd gigantisch van onder de indruk op 1 of andere vreemde manier.(goed bedoeld hoor rensieboy
)
Ik vind het niet fris. Maar ik ben natuurlijk niet anders gewend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat zonde als ik daarna toch ga eten. Dan doe ik het daarna wel.
Ik heb net 1,5 uur als een dode zeester op m'n bed liggend een dierenprogramma voor kinderen gekeken voor ik eruit kwam om iets te eten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik krijg meestal ook het eerste half uur geen hap door mijn keel. Maar een McFlurry
Het punt is wel dat sinaasappelsap keivies is als je je tanden al gepoetst hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het niet fris. Maar ik ben natuurlijk niet anders gewend.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij veegt je kont ook af voordat je gaat schijten?
Onder de douche is lekker man. Dan heb je dat koele gevoel van die menthol 10x zo hard in je mond op een of andere manier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik poets altijd m'n tanden onder de douche, laatst een tube Sensodyne gehaald, relaxte tandpasta wel, maar brandt op je eikel.
Ach dan blijf je bezig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het niet fris. Maar ik ben natuurlijk niet anders gewend.
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij veegt je kont ook af voordat je gaat schijten?
Spoel je er toch af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Doublepain het volgende:
Als je eerst eet en daarna gaat poetsen heb ik vaak nog stukjes brood of wat dan ook aan mijn tandenborstel
Er is ook weinig zo lekker als een moeilijk koud biertje onder de douche, en dan loeiwarm douchenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onder de douche is lekker man. Dan heb je dat koele gevoel van die menthol 10x zo hard in je mond op een of andere manier.
Op vakantie man, 24/7 bierzuipenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook weinig zo lekker als een moeilijk koud biertje onder de douche, en dan loeiwarm douchen
Het temperatuurverschil doet het hem
Beetje vaseline erop smeren, glibbert ie zo naar buiten en hoef je amper te vegenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff een vluchtig veegje met een wettie.
Dus na het eten poets jij je tanden niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Doublepain het volgende:
Als je eerst eet en daarna gaat poetsen heb ik vaak nog stukjes brood of wat dan ook aan mijn tandenborstel
's avonds voor ik naar bed ga heb ik meestal niet gegeten nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus na het eten poets jij je tanden niet?
's Zomers na lange werkdagen altijdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op vakantie man, 24/7 bierzuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |