Werkt primaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Citroen's. Ik heb een vriend die daar helemaal gek van is. Dusdanig dat ik bijna snap hoe het hydraulische vering precies werkt.
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je Messi gepijpt deze week?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan jij die kankerobsessie van je eens voor jezelf houden ipv er elke dag 100x op terug te komen en keer op keer keihard te falen omdat Barca een straatlengte voorsprong op Real heeft?
Zeker, in Nederland kan je er weinig mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen ook perfect voor zulke auto's
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets negatiefs over je favoriete clubje zei. Hoevaak heb je MessiHMF gepijpt deze week?
Je hebt zelfs geen golfwagentje nodig. Deze Citroen was één van de eerste met de hydraulische vering. Je merkt zelfs niet dat je van de weg af bent, verstandige keuze dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n auto om mee naar je golfclub te rijden, dus misschien dat ik hem daarvoor koop.
Ooit gedaan, maar nooit meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
soms mattie is wel lachen hoor met vrienden
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldigquote:
Q7 is mijn favo Audiquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
ik vind 't wel lachen man in zomer.quote:
Ze wouden er eerst geen spoiler op zetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder de F40 imo
[ afbeelding ]
Je wil in RonDanja zijn broekje komen met zijn vrouwenauto?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit overtreft een Maserati, godverdomme![]()
vrouwen autoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks van, krijg dat balletje niet verder dan 5 meter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind 't wel lachen man in zomer.
zonnetje erbij, beetje met golfkarretje rijden, beetje wandelen door mooie natuur. paar biertjes naderhand
Airbags inbegrepen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik ze maar zo-zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
audi altijd goede autos maar vind deze niet zo geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |