SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet eens een spetterende TT vanwege #250?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sunsky maakt het nog mooier
order 1 was geplaatst op 20-03-2013 en geshipped met tracking nummer 1
order 2 was geplaatst op 26-03-2013 en geschipped met tracking nummer 2
Nu: order 2 had een tracking nummer wat terecht is gekomen in UKRAINE en wat is getekend door één of andere gast. Order 1 heeft nu geen tracking nummer meer en order 2 heeft het tracking nummer van order 1 gekregen.
![]()
CK700 heb ik ook maar de 820 zijn echt veel en veel beter.
Misschien ook eens leuk om te proberen Shiz?
Dan komen we er pas echt achter of ze dé vervangers zijn voor de ES800M![]()
Ik wilde even melden dat de AWEI ES800M van uiterlijk veranderd is. Heb zojuist m'n nieuwste setje een half uur geleden binnengekregen. Voor de mensen die deze oortjes hebben, de 'nieuwe' van priceangels hebben niet langer die grote R en L in het oortje, maar in plaats daarvan een helaas veel minderzichtbaar lettertje op het zwarte plastic onder het oortje. Het geluid is wel vanouds top![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Sunsky maakt het nog mooier
order 1 was geplaatst op 20-03-2013 en geshipped met tracking nummer 1
order 2 was geplaatst op 26-03-2013 en geschipped met tracking nummer 2
Nu: order 2 had een tracking nummer wat terecht is gekomen in UKRAINE en wat is getekend door één of andere gast. Order 1 heeft nu geen tracking nummer meer en order 2 heeft het tracking nummer van order 1 gekregen.
Probeer dat maar eens uit te leggen, die snappen niks daar..
![]()
Ik heb al gedreigd dat ik een paypal claim ga indienenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef davedavy het volgende:
[..]Probeer dat maar eens uit te leggen, die snappen niks daar..
.
![]()
en ik maar denken dat met deel 250 we een spectaculaire uitverkoop van shiznuts z'n china spullen kregen...
dat valt even tegen..![]()
![]()
Da's pas bij deeltje 500, dus we hebben nog ff te gaan.
En misschien maar eens kijken of XKDUN hun game heeft gestepupped...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welke zijn nieuw en welke oud?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:56 schreef dramatic het volgende:
Hier een plaatje nieuwe ES800M vs oude:
[ link | afbeelding ]![]()
Ik heb even een mail gestuurd met mijn complimenten naar banggood/BIC voor hun snelle service. Ook gelijk gevraagd hoeveel orders ze nou per maand naar NL shippen, en of ze wat foto's hadden hoe het er nou uit ziet bij hun. Was wel benieuwd.![]()
Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
links nieuw, rechts oud...
wel jammer...
zon letter van l of r is er afgevallen bij mij![]()
![]()
Verder nog wat leuk audiospul of andere leuke hebbedingetjes langsgekomen?
Is al weer een tijdje geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost.![]()
Dat is mij zelfs niet geluktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.
zon letter van l of r is er afgevallen bij mijik heb al wel 2 setjes gesloopt door ze tussen m'n jasrits te krijgen..
Maar ik vond die grote L en R juist handig, jammer zo.![]()
Het was kort ff om headsets gegaan, waarbij de Zonoki een redelijke draadloze optie bleek, de E-3LUE vrij briljant was maar op zich best wat aangedreven mocht worden en de Senic G4 USB 7.1 best badass was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef wesselbraaksma het volgende:
Verder nog wat leuk audiospul of andere leuke hebbedingetjes langsgekomen?
Is al weer een tijdje geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost.
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jep heb ik ook al, en ook een hele berg in ears.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het was kort ff om headsets gegaan, waarbij de Zonoki een redelijke draadloze optie bleek, de E-3LUE vrij briljant was maar op zich best wat aangedreven mocht worden en de Senic G4 USB 7.1 best badass was.
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.
Zoek misschien nog wel eens nog een leuke koptelefoon, een met usb is wel handig voor de PS3.
En misschien ook nog wel eens de XT3's![]()
Die wil ik ook graag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.
Buy now was volgens mij behoorlijk duur, maar jij had hem via een bidding?
Waar zoek je precies op? want op die naam was hij niet te vinden dacht ik.![]()
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube ampquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag.
Buy now was volgens mij behoorlijk duur, maar jij had hem via een bidding?
Waar zoek je precies op? want op die naam was hij niet te vinden dacht ik.![]()
Is het de moeite? Wat is sowieso het beoogde nut? Batterij besparen van je telefoon? Klinkt het beter?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube amp![]()
Bij in ears heb je geen extra amp nodig, die hoeven niet echt aangedreven te worden..quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
Is het de moeite? Wat is sowieso het beoogde nut? Batterij besparen van je telefoon? Klinkt het beter?
bij koptelefoons kan het veel nut hebben om beter aan te sturen, en zodoende een betere sound te creëren![]()
![]()
Klopt al vond ik die tube amp nou niet echt het einde van de wereld, het klinkt wel mooi maar als ik hem voor de buy it now prijs zou moeten kopen is het het zeker niet waard IMO.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij in ears heb je geen extra amp nodig, die hoeven niet echt aangedreven te worden..
bij koptelefoons kan het veel nut hebben om beter aan te sturen, en zodoende een betere sound te creëren![]()
Haha, ik heb er ook twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube ampWilde m'n winskansen spreiden, wist niet dat ik ze beide zou winnen. Wel een grijze én een zwarte dus kan ik 'em stylen met m'n outfit.
Altijd praktisch. Wil eigenlijk ook nog een amp hebben die je gewoon aan het stroomnet hangt. Daar nog (Chinese) tips voor eigenlijk zonder het al te bont te maken qua doekoe?
Buynowprice voor de little bear is idd te duur.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik gebruik gewoon mijn ouwe technics SA-180 komt berg geluid uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, ik heb er ook twee.Wilde m'n winskansen spreiden, wist niet dat ik ze beide zou winnen. Wel een grijze én een zwarte dus kan ik 'em stylen met m'n outfit.
Altijd praktisch. Wil eigenlijk ook nog een amp hebben die je gewoon aan het stroomnet hangt. Daar nog (Chinese) tips voor eigenlijk zonder het al te bont te maken qua doekoe?
Buynowprice voor de little bear is idd te duur.
Er staat op mp4nation ook headphone amp voor aan het lichtnet die moet ook wel goed zijn heb ik gehoord.![]()
Zal ik even voor je opzoekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef dramatic het volgende:
Hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor neergelegd?![]()
Far from US $75.38 dus.quote:Von Betrag ¤26,04 EUR
Zu Betrag $31,49 AUDThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
bij mij staan ze op hun kopquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.
zon letter van l of r is er afgevallen bij mij![]()
![]()
Zijn ze niet gevoelig voorquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb al gedreigd dat ik een paypal claim ga indienen.
![]()
![]()
Hoi,
Ik heb begin januari voor +- ¤50,- aan spullen gekocht bij Tiny Deal, maar heb nog steeds niks ontvangen..
Nu heb ik meerdere mails gestuurd met de melding dat ik nog steeds niks gekregen heb, en of er een oplossing kan komen.
Steeds krijg ik hetzelfde bericht dat ze contact op zullen nemen met het postkantoor en dat ik dat ook maar even moet doen, ik vroeg om het pakketnummer enz maar die geven ze me niet.
Ik kan dan wel bellen naar Post NL of waar dan ook heen, want ze zeggen ook niet met welk postkantoor ik bellen moet, maar als ik geen pakketnummer heb kunnen ze me toch niet helpen denk ik.
Wat kan ik nou nog doen?
Ik wil gewoon óf mijn geld terug óf dezelfde bestelling alsnog geleverd krijgen.
Dat heb ik ook aangegeven in de mails maar daar reageren ze niet op.
Iemand tips/raad?![]()
Auw... PayPal claim is te laat, je hebt eigenlijk geen poot om op te staan, je kunt alleen maar hopen op hulp vand TD...quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef some1_eddy het volgende:
Hoi,
Ik heb begin januari voor +- ¤50,- aan spullen gekocht bij Tiny Deal, maar heb nog steeds niks ontvangen..
Nu heb ik meerdere mails gestuurd met de melding dat ik nog steeds niks gekregen heb, en of er een oplossing kan komen.
Steeds krijg ik hetzelfde bericht dat ze contact op zullen nemen met het postkantoor en dat ik dat ook maar even moet doen, ik vroeg om het pakketnummer enz maar die geven ze me niet.
Ik kan dan wel bellen naar Post NL of waar dan ook heen, want ze zeggen ook niet met welk postkantoor ik bellen moet, maar als ik geen pakketnummer heb kunnen ze me toch niet helpen denk ik.
Wat kan ik nou nog doen?
Ik wil gewoon óf mijn geld terug óf dezelfde bestelling alsnog geleverd krijgen.
Dat heb ik ook aangegeven in de mails maar daar reageren ze niet op.
Iemand tips/raad?![]()
45 dagen max.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Blijven mailen, desnoods elke dag. Vaag om een tracking nummer. Zeg dat je elke dag kijkt en belt (post en costums) maar dat ze niks voor je hebben. Vraag wat ze doen als het er binnen een week niet is.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Om me rustig te houden heeft sunsky nu maar gezegd dat een pakketje wat met surface mail is gegaan toch wel met airmail is verstuurd.
2e mailSurequote:Dear friend:
Sorry we have made a mistake about this order 1303208233.
As our systems has met a little problem and there are two order 1303208233 totally same.
So we told you a wrong tracking number about your order it is my fault.
[ Bericht 50% gewijzigd door rene90 op 13-04-2013 08:00:04 ]![]()
Wat is het nieuwe nummer dan ? Niet dat ze gelijk het nieuwe geven...quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:12 schreef rene90 het volgende:
Om me rustig te houden heeft sunsky nu maar gezegd dat een pakketje wat met surface mail is gegaan toch wel met airmail is verstuurd.
2e mail
[..]
Sure![]()
Trouwens ik heb laatst een pakje besteld bij Sunsky met Surface, en op de envelop stond Airmail. Kostte maar 8 dagen levertijd... En ik maar extra betalen steeds voor Swiss post![]()
![]()
Ja die is er nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe nummer dan ? Niet dat ze gelijk het nieuwe geven...
Trouwens ik heb laatst een pakje besteld bij Sunsky met Surface, en op de envelop stond Airmail. Kostte maar 8 dagen levertijd... En ik maar extra betalen steeds voor Swiss post.
![]()
HD5000 even een nachtje in laten spelen
Dit liedje even gespeeld met een versterker tussen pc en koptelefoon.
Je hersenen worden via je neus je hoofd uit geperst![]()
Takstar HD5000
![]()
Als ik jou was zou ik een PayPal claim doen, ik heb er laatst ook een moeten starten tegen hun omdat ze zich niet aan de afspreken hielden. (En gewonnen). Of heb ik het nu fout en is je pakje nu wél onderweg?quote:![]()
Volgens hun zijn beide pakjes onderweg, maar ik vraag telkens wanneer hij nou exact verzonden is, daar heb ik dus nog geen duidelijk antwoord overquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een PayPal claim doen, ik heb er laatst ook een moeten starten tegen hun omdat ze zich niet aan de afspreken hielden. (En gewonnen). Of heb ik het nu fout en is je pakje nu wél onderweg?. Ik wacht nog wel even met een claim tot die 45 dagen periode maar ik denk ook wel dat die claim er komt.
![]()
Aa gisteren eindelijk men pakjes gehad!
Awei 800m's
Pro Alpha's
Brainwavz R1's.
&
Tire valve caps.
Tijd om wat muziek te luisteren dus.
![]()
Ik vermoed dat het een bedrijfje is die als tussenpersoon voor webshops optreed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
"Both of two orders have been sent out by Internet FreightPLUS Company."
Wtf is dit voor bedrijf?
Deze verzameld dan pakketjes van de verschillende webshops om ze dan als een 'batch' te kunnen versturen met hogere kortingen.
Het kan wel is voor komen dat deze bedrijfen sloom zijn en een batch (te) langzaam vol loopt. En dan duurt het gewoon echt een stuk langer.
Het is voor de webshops goedkoper, maar het heeft wel een negatief effect op de shipping tijden.
(ik zeg gewoon claimen als het op de 45 dagen zit, en als je het dan toch nog terug krijgt het gehele bedrag/redelijk bedrag(aftrek voor gezeik/lange shipping) weer te betalen)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Banggood/BIC zitten niet bij zo een bedrijf volgens mij? Die shippen echt binnen een paar uur gewoon, laatst binnen 5 uur kreeg ik de mail dat het verzonden wasquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een bedrijfje is die als tussenpersoon voor webshops optreed.
Deze verzameld dan pakketjes van de verschillende webshops om ze dan als een 'batch' te kunnen versturen met hogere kortingen.
Het kan wel is voor komen dat deze bedrijfen sloom zijn en een batch (te) langzaam vol loopt. En dan duurt het gewoon echt een stuk langer.
Het is voor de webshops goedkoper, maar het heeft wel een negatief effect op de shipping tijden.
(ik zeg gewoon claimen als het op de 45 dagen zit, en als je het dan toch nog terug krijgt het gehele bedrag/redelijk bedrag(aftrek voor gezeik/lange shipping) weer te betalen).
![]()
"Verzonden" yea right, op de stapel met pakketjes die de deur uit gaan is ook verzonden héquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood/BIC zitten niet bij zo een bedrijf volgens mij? Die shippen echt binnen een paar uur gewoon, laatst binnen 5 uur kreeg ik de mail dat het verzonden was.
Ook gebruikelijk bij Ebay sellers die binnen uurtje je product in een evelop met label doen en op de outbox stapel gooien om dan 'savonds/voglende dag de hele stapel fysiek te verzenden door naar het postkantoor te gaan. (Shipping labels krijgen ze digitaal en kunnen ze zelf met tracking printen of ze krijgen geprinte labels en hoeven alleen digitaal tracking info door te geven)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
JJa tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"Verzonden" yea right, op de stapel met pakketjes die de deur uit gaan is ook verzonden hé
Ook gebruikelijk bij Ebay sellers die binnen uurtje je product in een evelop met label doen en op de outbox stapel gooien om dan 'savonds/voglende dag de hele stapel fysiek te verzenden door naar het postkantoor te gaan. (Shipping labels krijgen ze digitaal en kunnen ze zelf met tracking printen of ze krijgen geprinte labels en hoeven alleen digitaal tracking info door te geven)![]()
Ja maar bijvoorbeeld EB en TD shippen meestal ook in 24 uur, hoe komt het dan dat BIC 9/10 keer alsnog sneller is. Die structuur begrijpen is best een karweiquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:36 schreef rene90 het volgende:
J
[..]
Ja tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.![]()
![]()
'Internet company', die versturen je packets per e-mail.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
"Both of two orders have been sent out by Internet FreightPLUS Company."
Wtf is dit voor bedrijf?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..
Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..
Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..
het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..
Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.
Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html
Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:
Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo![]()
![]()
Opzich wel interresant uit te zoeken welke winkel in die punten die je noemde (dagelijks ophalen etc), het beste scoortquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..
Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..
Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..
het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..
Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.
Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.Vaak is HK post ook sneller dan CN post.
![]()
Zat ik ook al te denken ja, die dingen kunnen toch best een goed bereik hebben? Dan kan je gewoon vanaf je dakterras dit doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?.
![]()
Ik denk de eigenaar bekeurenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?.
![]()
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:01 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer
Ebay:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item5d3d356538
Of Bic (in de aanbieding!):
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.htmlCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.
Ebay:
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.htmldie eerste ziet er wel fijn uit. Die van BIC heb ik al. Althans iets dergelijks... maar die moet ik elke keer kalibreren omdat de waardes per meetbeurt ~2.0 verschillen lol
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euroquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedanktdie eerste ziet er wel fijn uit. Die van BIC heb ik al. Althans iets dergelijks... maar die moet ik elke keer kalibreren omdat de waardes per meetbeurt ~2.0 verschillen lol
(en dan heb je een levensduur van ruwweg 3 jaar voordat ze gek gaan doen)
![]()
Vaak beginnen ze na twee jaar al afwijkingen te vertonen, vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb om er veel geld in te stekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euro(en dan heb je een levensduur van ruwweg 3 jaar voordat ze gek gaan doen)
Ik zou zo'n ding wel willen hebben als hij ook GH en KH waarden zou meten. Ideaal voor de vijver, beter dan dat gekloot met druppeltje dit en druppeltje dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.
Ebay:
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.html![]()
Jammer dat hij wel ATC (automatic temperature correction) heeft, maar de waarden daarvan niet weergeeft
Crap, moest ik een paar jaar geleden toch maar gekocht hebben.
Een Japans bedrijf (REAC) had allerlei designklassiekers in miniatuurschaal gemaakt.
Gewoon plastic maar wel goedkoop. (zo'n $9 p/stoel en werd per 9 stoelen verkocht). Was het maar tijdelijk. Nergens meer te verkrijgen![]()
Wanneer worden 3D printers gemeengoed?![]()
Ja, de echte is hier geen plaats voor zo...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2013 23:32:38 ]![]()
Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
Crap, moest ik een paar jaar geleden toch maar gekocht hebben.
Een Japans bedrijf (REAC) had allerlei designklassiekers in miniatuurschaal gemaakt.
Gewoon plastic maar wel goedkoop. (zo'n $9 p/stoel en werd per 9 stoelen verkocht). Was het maar tijdelijk. Nergens meer te verkrijgen![]()
Wanneer worden 3D printers gemeengoed?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, de echte is hier geen plaats voor zo...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Miniatuur? Voor je poppenhuis?
- Oh, Huawei zit ook in de multirotors?
• http://www.banggood.com/H(...)UFO-RTF-p-70563.html
• http://www.banggood.com/H(...)dcopter-p-70564.html
Looks pretty coolo broski's!
[ Bericht 67% gewijzigd door shiz op 13-04-2013 22:44:06 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?).
Is bovendien Japans en niet Chinees en nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik het hier heb neergezet...
't is een designklassieker man!quote:Staat in New York's Museum of Modern Art.
Nee, ik vind het gewoon een enorm mooi designstoel; heb er tijdens m'n studie nog aandacht aan besteedt (de ontwerper that is) en een geinig miniatuur exemplaar leek me wel geinig.
Maar die productie van REAC was tijdelijk en al láng voorbij.Huawei zit overal inquote:- Oh, Huawei zit ook in de multirotors?
• http://www.banggood.com/H(...)UFO-RTF-p-70563.html
• http://www.banggood.com/H(...)dcopter-p-70564.html
Looks pretty coolo broski's!
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2013 23:44:51 ]![]()
Dan moet je de chinese webshop-zoekskills nog echt wat zien te verbeteren hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤).
Is bovendien Japans en niet Chinees en nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik het hier heb neergezet...
Mijn 1e zoekresultaat (gewoon REAC) leverde de minatuurtje op en via de 'kopers van dit artikel keken ook naar" linkjes zo bij de set die je wilt hebben uitgekomen.
http://item.taobao.com/it(...)lTPNQ&id=13644850982
Veel plezier met de stoeltjes 50 euro (hele set ex shipping) is mij te gortig. Vind 't wel vet tough.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
kan er iemand HET prijs verschil uit deze 2 halen aub ?
20 dollar: http://www.banggood.com/W(...)Version-p-39473.html
40 dollar: http://www.banggood.com/W(...)Version-p-36779.html
geen idee wat er bedoelt wordt met ' replacement "
ook de description is zo goed als het zelfde.![]()
Da's al de zoveelste keer dat ik dat moet uitleggen.
BNF is Bind-n-fly, zonder daadwerkelijk spul om die heli of quadcopter te vliegen dus.
Geen Transmitter/zender/controller.VSquote:1X V911 RC Helicopter with New Package ( Only Helicopter Body )quote:Package included:
1 * 2.4G 4CH RC Helicopter
1 * LCD Display Remote Control
2 * Main Blade
1 * Lipo charger
1 * USB Charging Cable
2 * Li-polymer Battery
1 * Bilingual User Manual (English + Chinese)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terugquote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Da's al de zoveelste keer dat ik dat moet uitleggen.
BNF is Bind-n-fly, zonder daadwerkelijk spul om die heli of quadcopter te vliegen dus.
Geen Transmitter/zender/controller.
[..]
VS
[..]
en volgens google: BNF means "Big Name Fan" zijn we ook niks mee![]()
maar bedankt dat je nogmaal eens tehulp schiet hiermee![]()
![]()
RTF: Ready to fly (alleen batterijen voor de zender (a.k.a. Transmitter of TX) nodig, accu toestel opladen en gaan)quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terug
en volgens google: BNF means "Big Name Fan" zijn we ook niks mee![]()
maar bedankt dat je nogmaal eens tehulp schiet hiermee
BNF: Bind 'n fly (afgebouwd met servo's en receiver, maar mist vaak accu, heeft geen transmitter)
ARTF: Almost ready to fly (moet je nog in elkaar zetten, mist mogelijk accu en transmitter)
KIT: Requires a lot to fly (mist motor, servo's, receiver, accu, transmitter enz etc)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
" schat ik ga slapen, wat ben je nog aan het doen ? "
ik: " gewoon wat rond kijken naar wat spulletjes "
" oja die die hondentrui ziet er nog schattig uit "
ik: " uhu "
*halfuur later*
" hé kijk! die handtas is supercool en kost maar 10 euro of wat ?! "
ik: eughm normaal wel ja "
" ok nu ga ik slapen, morgen nog eens kijken dan "
ik " jaja ga maar slapen !"
oh god, what have I done .... heb een nieuwe chinashopping monster gecreëerd
edit: intussen ook eens aan het bekijken naar jouwaanbiedingen.nl en wat staat daar ? de powerbank die ik gekocht heb voor 15 euro ... vragen ze hier een schaamtelijke prijs van 40 euro... en maarliefst een adviesprijs van 130 euro !en
x1000
[ Bericht 24% gewijzigd door Syphixx op 14-04-2013 01:20:51 ]![]()
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoonquote:Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
" schat ik ga slapen, wat ben je nog aan het doen ? "
ik: " gewoon wat rond kijken naar wat spulletjes "
" oja die die hondentrui ziet er nog schattig uit "
ik: " uhu "
*halfuur later*
" hé kijk! die handtas is supercool en kost maar 10 euro of wat ?! "
ik: eughm normaal wel ja "
" ok nu ga ik slapen, morgen nog eens kijken dan "
ik " jaja ga maar slapen !"
edit: intussen ook eens aan het bekijken naar jouwaanbiedingen.nl en wat staat daar ? de powerbank die ik gekocht heb voor 15 euro ... vragen ze hier een schaamtelijke prijs van 40 euro... en maarliefst een adviesprijs van 130 euro !en
x1000
tegenwoordig zijn t vrijwel alleen maar chinese gadgets bij dat soort shops..
Fake adviesprijzen etc..
ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt![]()
De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerne![]()
![]()
"De gemeente probeert zo te voorkomen dat er een aanslag wordt gepleegd met deze vliegtuigjes. Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:
Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzoLijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?
Met onze eigen Iemand91 als ingehuurde piloot.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
random winkel='xenos'quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoon
Fake adviesprijzen etc..
ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt![]()
De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerne
Tja loop maar eens een [random winkel] binnen, alles is made in China. Alleen factor 10 zo duur
Daarom: Action. Haast dezelfde meuk als China, haast net zo goedkoop ook nog.
En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo.
quote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:
En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door bobbernaut op 14-04-2013 12:05:17 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lol, jij bent creatief bezig geweestquote:
Genoeg manieren om wetten/regels te omzeilenquote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo.Jammer dat dit geen Amerika is en niemand dat ook daadwerkelijk doet
![]()
![]()
Ook maar even AWEI es800m's besteld, iemand heeft mijn jas vannacht meegenomen met mijn sennheiser dopjes erin.
![]()
Werken die chinezen niet in het weekend?
Dacht van welOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Soms op Zaterdag, soms niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
Werken die chinezen niet in het weekend?
Dacht van wel
Ik dacht dat LT het een tijdje om de week wel/niet had ivm drukte, maar in princiepe niet.
Andere shops weet ik niet preciesCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
MisterTao wel altijd.
Uit de OP:quote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Iemand nog ideeën voor dingen om te kopen(/geld te verspillen)?
quote:Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Ja, dat heb je weleens. Een goed idee is om eens een kijkje te nemen in het review-topic, misschien kom je nog leuke dingen tegen daar. Hier heb je nog een lijstje met mogelijke items die je nog niet hebt:
Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, LED-pig, glowsticks, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, airmouse, Android TV-stick, mediacenter, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, smartphones, mp3-spelers, mp4-spelers, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speelgoed, afstandsbestuurbaar tuig (ter land, ter zee en in de lucht), onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers.
Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ok, hier: http://www.pandawill.com/(...)ed-shoes-p53073.htmlquote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Iemand nog ideeën voor dingen om te kopen(/geld te verspillen)?
Wat? Dat hoef je dan weer niet?
Stel dan ook niet van die stomme vragen.
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, hier: http://www.pandawill.com/(...)ed-shoes-p53073.html
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn gedachtes toen ik dit zag.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Must have! Die past bij de gele koeienvoetenwarmusbslof van m'n vriendin.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
En het is nog een vrouw ook, China is je dankbaar!quote:Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
Dat is wel erg ja. Ik vind het ook bijzonder dat ze daar wat aan verdienen. Je verkoopt er hooguit een paar honderd stuks van. Vervolgens moet je de hele zooi importeren, verwerken en versturen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoon
Fake adviesprijzen etc..
Winst per stuk is wel hoog maar opgeteld nog niet zo veel dat je daar nou echt winst mee kunt maken.Alternate, MediaMarkt, Saturn e.d. hebben soms ook wel goeie deals. Pas bij de Saturn een 23/24" 1080P IPS monitor voor ¤99. Die moesten wij maar 2 van gekocht hebben; erg goede deal.quote:De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerneKnap als ze dat lukt.quote:Op zondag 14 april 2013 04:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."[/b]Ach, d'r is nu een groeiende nieuwswaarde aan deze dingen. Ze zouden erg goedkoop zijn (klopt), er zouden er al duizenden van boven onze hoofden vliegen en ze kunnen ons filmen, privacy wordt geschonden en nog meer van die angst-gezeur. Amateurisme spat er van af van die 'nieuws'items.quote:Lijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...
Met onze eigen Iemand91 als ingehuurde piloot.....![]()
geen grapje, die heb ik alquote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.(alleen dan de varkens variant)
![]()
lol.quote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef wihehin het volgende:
[..]
geen grapje, die heb ik al(alleen dan de varkens variant)
Daar waar ze die hebben die ik mooi vind, want zo simpel is het? Zoek gewoon met de middelen die gegeven zijn in de OP (OpeningsPost), eBay, Chinaprices etc. Maar veel beter nog kun je kijken naar een bril in Nederland die wel voldoende UV proof en polarized is ofzo. Je hebt best leuke en erg degelijke Polaroid brillen voor onder de 50 euro.quote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een idee, mijn tracking activiteiten staan als volgt_:
Locatie in het Chinees - Opening
Pek - null![]()
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomenquote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.
Misschien dat het al gemeld was, maar het staat nog niet goed in de OP.
https://twitter.com/PostNLWebcare/status/314414045220446208
Het nieuwe account om 3s codes te vragen = https://twitter.com/PostNL![]()
Over illigale na-maak/imitatie producten mag je hier niet spreken, zie de OP en de TopicPointerquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef relativity het volgende:
[..]
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomen
Dus dan zal je even een ander forum moeten zoeken of goed na-denken welke shop dat ook alweer was :pCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wie heeft het over namaak? Ik niet hoor ...quote:Op maandag 15 april 2013 10:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over illigale na-maak/imitatie producten mag je hier niet spreken, zie de OP en de TopicPointer
Dus dan zal je even een ander forum moeten zoeken of goed na-denken welke shop dat ook alweer was :pAnders had ik dat wel expliciet aangegeven.
Buy in coins heeft de bekende 'Roy Orbison' brillen mocht je die zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef relativity het volgende:
[..]
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomen![]()
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?quote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En het is nog een vrouw ook, China is je dankbaar!
[..]
Dat is wel erg ja. Ik vind het ook bijzonder dat ze daar wat aan verdienen. Je verkoopt er hooguit een paar honderd stuks van. Vervolgens moet je de hele zooi importeren, verwerken en versturen.
Winst per stuk is wel hoog maar opgeteld nog niet zo veel dat je daar nou echt winst mee kunt maken.
[..]
Alternate, MediaMarkt, Saturn e.d. hebben soms ook wel goeie deals. Pas bij de Saturn een 23/24" 1080P IPS monitor voor ¤99. Die moesten wij maar 2 van gekocht hebben; erg goede deal.
[..]
Knap als ze dat lukt.
[..]
Ach, d'r is nu een groeiende nieuwswaarde aan deze dingen. Ze zouden erg goedkoop zijn (klopt), er zouden er al duizenden van boven onze hoofden vliegen en ze kunnen ons filmen, privacy wordt geschonden en nog meer van die angst-gezeur. Amateurisme spat er van af van die 'nieuws'items.BAM dit is 3KB![]()
Probeert het uit zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef Loll het volgende:
[..]
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?, dan zullen we het vanzelf zien
![]()
![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef Loll het volgende:
[..]
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kwam net thuis, lag m'n LED-showerkop voor me klaar!
Meteen aangesloten, en ziet er geweldig uit![]()
![]()
![]()
Zal proberen straks even een filmpje te schieten
Mijn UI is:
Pics van je zusje onder de douchekopquote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef destrovel het volgende:
![]()
![]()
Zal proberen straks even een filmpje te schietenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand een idee, mijn tracking activiteiten staan als volgt_:
Locatie in het Chinees - Opening
Pek - null
Wat betekent dit?![]()
Zeg... kijk uit. Straks breek je je benen nog omdat je in herhaling blijft vallen.
Niemand kan echt wat met je vraag en daarom wordt 'ie dan ook niet beantwoord.
Gewoon geduldig blijven wachten, zoals je kunt lezen is tracking nogal vaag en onnauwkeurig.
Maar het komt vanzelf wel een keertje aanwaaien.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb mijn LED douchekop met remote naar een tijdje er maar afgehaald..quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef destrovel het volgende:
![]()
![]()
Zal proberen straks even een filmpje te schieten
straal die dr uit kwam vond ik toch minder dan mijn originele, daarnaast leek hij sneller verstopt te raken ook..
Wel lekker om in de winter met een rode kleur te douchen, dan is het voor je gevoel wat warmer haha![]()
![]()
Ohja, weet iemand hoe je bij Sunsky met iDeal betaald? Onder aan de pagina staat wel het iDeal teken, maar nergens de optie om ermee te betalen?![]()
Ach, voor 6 dollar zal ik me geen bult vallenquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb mijn LED douchekop met remote naar een tijdje er maar afgehaald..
straal die dr uit kwam vond ik toch minder dan mijn originele, daarnaast leek hij sneller verstopt te raken ook..
Wel lekker om in de winter met een rode kleur te douchen, dan is het voor je gevoel wat warmer haha
Mijn UI is:
Ik deel u mede, 0 cent deals!
Gratizz en voor niets een muismat en creditcard vergroter geval van banggood.com !
Ik heb ze igg besteld![]()
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984![]()
GRATIEEESCH!quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
Gratizz en voor niets een muismat en creditcard vergroter geval van banggood.com !
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gratiz surival spulletjes van banggood.com (fluitjes en klein led lampje)
http://www.samenkopen.net/topic/70474/890906
Gratiz aaiphone 5 screenprotector
http://www.samenkopen.net/topic/70474/907060![]()
Ik kan niks gratis bestellen?
Er staat gewoon een prijs bij namelijkOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Couponcode staat op de samenkopen sitequote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
Ik kan niks gratis bestellen?
Er staat gewoon een prijs bij namelijk![]()
Elk product heeft een unieke code volgens mij kan je maar 1 code per bestelling doen dus ik heb nu al 2 bestellingen staan.![]()
Ah oke! Even een account maken dan maar!quote:Op maandag 15 april 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Couponcode staat op de samenkopen site![]()
Elk product heeft een unieke code volgens mij kan je maar 1 code per bestelling doen dus ik heb nu al 2 bestellingen staan.
Thanks!quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984![]()
Idd, niet voor 1 gaan, maar voor ALLESCH!!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Eentje koste dan toch $1,30quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
Totaal 7 producten besteld![]()
Dat word een volle brievenbus over 2 weken![]()
@king, wihe graag gedaan!?
![]()
Naish,quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984
Misschien moeten we dat mensje ook maar is hier uitnodigen ala ze maar gratis ledpigs weggeven
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Maar dan wel zonder logoquote:Op maandag 15 april 2013 18:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naish,
Misschien moeten we dat mensje ook maar is hier uitnodigen ala ze maar gratis ledpigs weggevenWant dat mocht niet van Danny
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
DANNY JE VERPEST HET WEERquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder logoWant dat mocht niet van Danny
Anyways, bedankt voor het melden van de gratiesch deals!
Weet niet eens wat ik heb besteld
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder logoWant dat mocht niet van Danny
![]()
![]()
Alibaba uiteraard:quote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijn
http://www.alibaba.com/pr(...)shlight_Key_Tag.htmlCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat Tokko zegt, ik heb een keer 200 hangers bij Volumerate besteld met een stickertje met logo, zag er prima uit. ( led chains).quote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijnMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Van nog voor al dat gratis gebeuren: Weet iemand hoe je bij Sunsky met iDeal betaald? Onder aan de pagina staat wel het iDeal teken, maar nergens de optie om ermee te betalen?
![]()
Sunsky zou ik maar links laten liggen voorlopig, slechte ervaringen daarmee.quote:Op maandag 15 april 2013 19:16 schreef wihehin het volgende:
Van nog voor al dat gratis gebeuren: Weet iemand hoe je bij Sunsky met iDeal betaald? Onder aan de pagina staat wel het iDeal teken, maar nergens de optie om ermee te betalen?
![]()
oei, het is namelijk wel dé goedkoopstequote:Op maandag 15 april 2013 19:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sunsky zou ik maar links laten liggen voorlopig, slechte ervaringen daarmee.![]()
![]()
Lees even terug want dat heeft blijkbaar een redenquote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
oei, het is namelijk wel dé goedkoopste
Jouw keus, ik heb je gewaarschuwdquote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
oei, het is namelijk wel dé goedkoopste
(heb je wel gekeken naar de verzendkosten die sunsky rekent?)![]()
ik ga het ook niet meer doenquote:Op maandag 15 april 2013 19:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jouw keus, ik heb je gewaarschuwd
(heb je wel gekeken naar de verzendkosten die sunsky rekent?)(was jij die Roemenië pakketje-jongen?)
ik vind 0,80 euro redelijkalhoewel je bij elkaar goedkoper uit bent bij een andere misschien (maar sunsky heeft (in principe dan....) ideal, een must-have voor mij)
![]()
Ukraine als je dat bedoeld ja. En ideal...tja paypal is gewoon prima als je dat voor elkaar kan krijgen, stuk veiliger wat dat betreft ook.quote:Op maandag 15 april 2013 19:32 schreef wihehin het volgende:
[..]
ik ga het ook niet meer doen(was jij die Roemenië pakketje-jongen?)
ik vind 0,80 euro redelijkalhoewel je bij elkaar goedkoper uit bent bij een andere misschien (maar sunsky heeft (in principe dan....) ideal, een must-have voor mij)
![]()
ga maar eens even zoiets kopen denk ik.
http://www.hobbyking.com/(...)ter_Frame_666mm.html
met camera en fpv equipment, weer eens iets anders dan een v929![]()
![]()
Heb ik gezien ja, met zo'n bouwpakket is een quad bouwen een makkie.quote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Weet je zeker dat je weet waar je aan begint?
Ook interessant: UVT / Bouwverslag Hexacopter
Heb geen 2 linkerhanden you know.![]()
pakje van tmart van 24 maart nog steeds ni binnen
misschien te verwend geweest met snelle leveringen ?![]()
![]()
In dem Fall: keep us updated.quote:Op maandag 15 april 2013 20:02 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, met zo'n bouwpakket is een quad bouwen een makkie.
Heb geen 2 linkerhanden you know.Hoop dat je je er niet op verkijkt dan.
Toen ik in het topic van Iemand91 meelas en zag wat er bij kwam kijken, leek het me spontaan niet meer zo interessant om zelf iets te gaan bouwen. Sowieso omdat ik zo goed als nul tools in huis heb, vrij onhandig ben en altijd liever wat meer neerleg voor iets kan en klaars, want lui ben ik ook nog eens.
Zoek binnenkort weleens een mooie V929-opvolger uit (ben laadsnoer kwijt
).
Is het niet zo'n standaard USB oplader? Misschien dat ik er dan een heb voor jequote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In dem Fall: keep us updated.Hoop dat je je er niet op verkijkt dan.
Toen ik in het topic van Iemand91 meelas en zag wat er bij kwam kijken, leek het me spontaan niet meer zo interessant om zelf iets te gaan bouwen. Sowieso omdat ik zo goed als nul tools in huis heb, vrij onhandig ben en altijd liever wat meer neerleg voor iets kan en klaars, want lui ben ik ook nog eens.
).
Zo een
Thnx, maar ik heb zo'n USB-lader ook wel voor m'n V911, maar ging om eentje voor het stopcontact.quote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is het niet zo'n standaard USB oplader? Misschien dat ik er dan een heb voor je
Zo dus:
Hij ligt vast nog wel ergens hier in huis, maar geen zin om eens goed te zoeken, zoals gezegd... lui.
Oh, ach als ie USB is, sluit je m toch aan op je computer, of iPhone lader als je die hebtquote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb zo'n USB-lader ook wel voor m'n V911, maar ging om eentje voor het stopcontact.Hij ligt vast nog wel ergens hier in huis, maar geen zin om eens goed te zoeken, zoals gezegd... lui.
Tools heb ik genoeg maar waar ik me nog steeds over verbaas is de soldeerbout waar Iemand91 mee heeft gesoldeerd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In dem Fall: keep us updated.Hoop dat je je er niet op verkijkt dan.
).
Ik heb zelf een soldeerstation en nog een losse zware bout en nog een lichte losse soldeerbout.
Ik heb voor de lol dat soldeerboutje ook gekocht, dat ding is echt waardeloos om zwaarder spul mee te solderen![]()
En ik heb zelf ook al een vliegtuig gebouwd dus een quad moet ook wel lukken, stelt niet erg veel voor.
Of ik het geld er voor over heb thats the question.![]()
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
Need a Tracking # ($1.99)
US$26.21 DHL (2 - 5 working days arrive)
US$5.03 Singapore Post (5 - 12 working days)
US$7.1 Swiss Post (7 - 10 working days)
US$7.17 Hongkong Post (7 - 15 working days)
US$36.8 TNT (4 - 5 working days)
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post of HongKong Post?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjequote:Op maandag 15 april 2013 20:22 schreef shiznuts het volgende:
True true. I wish you all the best.Ben benieuwd!
Zag inmiddels ook al een FPV Hubsan voorbijkomen op BG.
[ afbeelding ]Zodadelijk zat er toch net een boom van je links of rechts die je op je schermpje niet zag
![]()
Heeft hier iemand al ervaring met het broertje van de V911, de V912? Die was 60cm ofzo las ik gister![]()
![]()
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.htmlquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjeZodadelijk zat er toch net een boom van je links of rechts die je op je schermpje niet zag
![]()
Heeft hier iemand al ervaring met het broertje van de V911, de V912? Die was 60cm ofzo las ik gister
ziet er wel spannend uitOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij maakt het allemaal geen flikker uitquote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Free air mail (15-25 working days arrive)
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post. Als je kiest voor de gratis optie is de kans groot dat het gewoon met Singapore post gaat of HK post.
![]()
Ja maar iemand had laatst toch problemen met SG post?quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het allemaal geen flikker uit. Als je kiest voor de gratis optie is de kans groot dat het gewoon met Singapore post gaat of HK post.
Leek mij ook wel een mooi ding voor buiten als ik nu met mijn V911 ga touren is het telkens tegen de wind inboksen wat soms resulteert in het ding over het dak heen of een (bijna) crash tegen de muur. En over het dak heen de kunst om hem wel eroverheen te vliegen dan maar niet op het dak te laten landen anders heb ik hem straks drijfnat in de dakgootquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.html
ziet er wel spannend uit![]()
Ben wel benieuwd hoe de V912 zich in de Nederlandse winden houd.![]()
Free airmail zal wel China Post zijn, waarom die niet gewoon dan? Tracking maakt het er ook niet sneller door, dus kun je net zo goed weglaten. Als je wilt kiezen tussen Singapore, Swiss of Hong Kong Post, dan zou ik voor Singapore gaan. Die zijn erg consistent in verzendtijden (~11 dagen) en is eigenlijk nooit gedoe. Hong Kong Post is vrij onberekenbaar en verdwijnen weleens pakketjes. Met Swiss post had ik laatst die 808 #16V2 opgestuurd gekregen en moest ik details van bestelling en PayPal-afschrijving opsturen naar de douane.quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post of HongKong Post?Jesus. Krijgen ze een smak geld om dat ding de hemel in te prijzen ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.html
ziet er wel spannend uitHet lijkt ook daadwerkelijk wel wat hoor, maar ze lijken haast overenthousiast.
Het is niet alsof ik zoiets nog niet heb gezien eigenlijk?
Die Duitser, 'MrGobelus', vliegt trouwens vaak wel met van die Chinese dinkies buiten:
• http://www.youtube.com/user/MrGobelusThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dus jij zegt dat free China post het beste is eigk?quote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Free airmail zal wel China Post zijn, waarom die niet gewoon dan? Tracking maakt het er ook niet sneller door, dus kun je net zo goed weglaten. Als je wilt kiezen tussen Singapore, Swiss of Hong Kong Post, dan zou ik voor Singapore gaan. Die zijn erg consistent in verzendtijden (~11 dagen) en is eigenlijk nooit gedoe. Hong Kong Post is vrij onberekenbaar en verdwijnen weleens pakketjes. Met Swiss post had ik laatst die 808 #16V2 opgestuurd gekregen en moest ik details van bestelling en PayPal-afschrijving opsturen naar de douane.
[..]
Jesus. Krijgen ze een smak geld om dat ding de hemel in te prijzen ofzo?Het lijkt ook daadwerkelijk wel wat hoor, maar ze lijken haast overenthousiast.
Die Duitser, 'MrGobelus', vliegt trouwens vaak wel met van die Chinese dinkies buiten:
• http://www.youtube.com/user/MrGobelus
Beste prijs/kwaliteitsverhoudingquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat free China post het beste is eigk?
Ah ja dat bedoelde ik, maar ik kon het even niet verwoordenquote:
Binnenkort mijn ding maar bestellen dus!
Je ding?quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ja dat bedoelde ik, maar ik kon het even niet verwoorden
Binnenkort mijn ding maar bestellen dus!
Hebben ze die gecloont ofzo, of is 't weer z'n Monkey-Egg achtig iets
Verdomme, ik dacht dat IK de jongste hier was..quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je ding?
Hebben ze die gecloont ofzo, of is 't weer z'n Monkey-Egg achtig iets_!
Illegale shit enzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon HK nemen, zeker niet Signapore, want dat gaat met de boot.quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post of HongKong Post?![]()
In princiepe gaat dat gewoon met het vliegtuig hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon HK nemen, zeker niet Signapore, want dat gaat met de boot.
Vaak genoeg singapore post gehad, en was perioden echt stukken sneller dan HK/andere post
Ik neem gewoon wel de gratis verzendmethode
Met vliegtuig is het hier in ongeveer 10 dagen, maar omdat ik aan de methode's al zag dat het om Sunsky/eForChina ging, weet ik dat zij het met de boot vesturenquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
In princiepe gaat dat gewoon met het vliegtuig hoor.
Vaak genoeg singapore post gehad, en was perioden echt stukken sneller dan HK/andere postMijn surface pakje duurde 8 dagen, Signapore post 4 weken
![]()
![]()
Ik wacht nog op een bestelling van 8 maart, dus niet brommenquote:Op maandag 15 april 2013 20:03 schreef Syphixx het volgende:
pakje van tmart van 24 maart nog steeds ni binnen
misschien te verwend geweest met snelle leveringen ?!
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bestelling van 8 maart, dus niet brommen!
![]()
![]()
Speaking of soldeerbouten (in dit topic anyways) iemand nog iets fatsoenlijks tegen gekomen in China. Zooi hoeft niet zwaar te zijn zolang er geen stationnetje bij zit me dunkt..Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb er van m'n coupongeld dat ik toen bij de PW-paasactie had verzameld eentje uit China gehaald. Weet niet of dat nou erg veilig is, zo voelde het niet aan.
Ach, het ging er mee door. Ik wist dat ik niet of nauwelijks die bout zou gebruiken dus wilde er ook niet teveel aan uitgeven (is uiteindelijk een fractie van hexa-kosten gewordenquote:Op maandag 15 april 2013 20:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
Tools heb ik genoeg maar waar ik me nog steeds over verbaas is de soldeerbout waar Iemand91 mee heeft gesoldeerd.
Ik heb zelf een soldeerstation en nog een losse zware bout en nog een lichte losse soldeerbout.
Ik heb voor de lol dat soldeerboutje ook gekocht, dat ding is echt waardeloos om zwaarder spul mee te solderen![]()
maar goed).
Idealiter neem je er een die óf qua wattage voldoet of variabel is in te stellen.Moet je ook niet op vertrouwen. Je moet een multicopter ten allen tijde in zicht houden. Zeker een dergelijk ding zoals die van mij of die Wessel besteld heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjeZodadelijk zat er toch net een boom van je links of rechts die je op je schermpje niet zag
![]()
![]()
http://www.buysku.com/Topics/USD-0-Panic-Buying/index.htm
Gratis tablets!? Kopen kopen kopen
Heb net de Flytouch 3 besteld, voor 20 dollar kon ik hem niet laten liggen. Altijd een leuk projectje mee te bedenken
[ Bericht 19% gewijzigd door Michael-H op 16-04-2013 12:10:13 ]![]()
Kopen lukt niet. Wanneer ik druk op 'add to cart' gebeurt er niets..quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Michael-H het volgende:
Heb net de Flytouch 3 besteld, voor 20 dollar kon ik hem niet laten liggen. Altijd een leuk projectje mee te bedenken![]()
Probeer vanaf deze link, ik had hetzelfde probleem. Bij mij lukte dit wel:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Kopen lukt niet. Wanneer ik druk op 'add to cart' gebeurt er niets..
http://www.buysku.com/who(...)ash10-1-HDMI-3D.htmlBuySKU is volgens mij wel een betrouwbare shop, anders gewoon paypal claimquote:![]()
Vind het inderdaad sterk dubieus... mja paypal safety first?quote:
Besteld maar, Ill keep us updated
(Enige scam die ik kan bedenken is snel heel veel geld binnenhalen en dan alles overboeken naa andere rekening dan failliet laten gaan óf echt ultra andere crappy producten leveren(Nog slechtere tablet) voor die 25 usd en dan dat aan paypal showen als "ja we hebben het echt gestuurd". Maarja 25 dollar, leuke gok)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ook 1 besteld, maar die 7 inch krijg ik niet voor elkaar. Add to Cart werkt nietA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even de omschrijving (deels) copyén en dan zoeken, dan doet het het allemaal wel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is die Flutouch van 25$ goed?
Zit opschool dus kan niet kojke atmOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het komt overeen met tablet van 3 jaar geledne, dus beetje crappyquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef bobbernaut het volgende:
Zit opschool dus kan niet kojke atm
Maarja ga binnenkort naar India, en dan is het een leuk cadeautje
2 jaar geleden was dat ding goed jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef bobbernaut het volgende:
Zit opschool dus kan niet kojke atm![]()
1GHz singlecore, 512MB ram, resistive touch![]()
Neemt mijn zoontje van 2 wel genoegen mee, op de achterbankquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Michael-H het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat ding goed ja![]()
1GHz singlecore, 512MB ram, resistive touch![]()
![]()
![]()
Beetje vaag verhaal, want bij betalen hebben ze het weer over China Mail. Nouja, heb 't gokje toch maar gewaagd.![]()
Klopt, altijd wel iets leuks mee te bedenken. Er zit ook GPS op het dingquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Neemt mijn zoontje van 2 wel genoegen mee, op de achterbank![]()
![]()
Yup, maar kennelijk met een twijfelachtige reputatie al is er blijkbaar ook een fixquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Klopt, altijd wel iets leuks mee te bedenken. Er zit ook GPS op het ding
http://www.androidworld.n(...)uh-6.html#post209931
EDIT: volgens buysku wordt er een externe gps geleverd bij de FT3.![]()
"Goed" is natuurlijk een relatief begrip, voor die 19 euro heb je gewoon een 10,2 inch tablet dat de basisfuncties aankan. Al zal ik hem alleen gebruiken als 2nd screen voor de email, lekker belangrijk voor dat geld.
Heb ook nog die 7 inch besteld voor een collega, 18 dollar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh ja die zijn er ook nogquote:Snel na de 'gratis' tablet een gratis fluitje halen
Wat een onzin dat je ze los moet bestellen, kost het ze daar ook nog 5 keer zo veel verpakking![]()
![]()
Hehequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Oh ja die zijn er ook nogSnel na de 'gratis' tablet een gratis fluitje halen
Wat een onzin dat je ze los moet bestellen, kost het ze daar ook nog 5 keer zo veel verpakking, ze hopen natuurlijk dat je maar 1 ding bestelt.
De muismatcode werkte hier helaas niet trouwens![]()
idem hiero, kan er altijd gebruik van maken als 2e scherm ofzo...nou hopen dat het ook daadwerkelijk binnen komt zonder extra kosten aan de grens![]()
![]()
Hmm gezien ze maar 8 stuks hebben van het 512 MB 16GB model, verwacht ik dat we ze niet gaan krijgen
ze waren namelijk ook al uitverkocht, alleen door het linkje wat hier is geplaatst kun je ze nog bestellen.. maargoed.. even een gokje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het komt overeen met tablet van 3 jaar geledne, dus beetje crappy
Maarja ga binnenkort naar India, en dan is het een leuk cadeautjeOeps, beetje typo's gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Michael-H het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat ding goed ja![]()
1GHz singlecore, 512MB ram, resistive touch
Oh okee, thanks!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nederlanderquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef wihehin het volgende:
Zo, met de coupon 30 bestelling geplaatst bij Banggood![]()
Ik denk dat de postbode mij gaat slaan....![]()
![]()
![]()
Kan je er meer bestellen?!quote:![]()
Natuurlijk zijn het verouderde krengen, maar das het probleem vaak niet, de batterij is vaak het grootste makke eraan.
Maar nogmaals, lekker belangrijk voor een ding erbij, 19 euro.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De batterij kan je modden dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk zijn het verouderde krengen, maar das het probleem vaak niet, de batterij is vaak het grootste makke eraan.
Maar nogmaals, lekker belangrijk voor een ding erbij, 19 euro.
voor dat geld kan ik de poging dan eens wagen
Wel een leuk ding vooral de grotere versies met RJ45 kan je wel breed inzetten.
Maar verder over de tablets: DIG / Android tablet discussie topic #36 - Bomen, Bos, Arrrgghhh...(!)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Aso. Door dit soort dingen gaan die acties kapot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef wihehin het volgende:
Zo, met de coupon 30 bestelling geplaatst bij Banggood
Ik denk dat de postbode mij gaat slaan....
QFTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het was 0 dollar dus ze kunnen 'm gewoon 1 product leveren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Aso. Door dit soort dingen gaan die acties kapot.
QFT
Paypal-claim is niet mogelijk![]()
![]()
Muismat is verzonden!
Screenprotector ook!
En fluitje #1 ook!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
van die survival dingen kan je er onbeperkt aantal bestellen! Screenprotector 'maar' twee en muismat 1quote:![]()
![]()
Die actie geldt toch 3 maanden? Zoiets las ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef wihehin het volgende:
[..]
van die survival dingen kan je er onbeperkt aantal bestellen! Screenprotector 'maar' twee en muismat 1
Dus als ie mij bevalt bestel ik er wel wat meerGewoon zoals t moest, wat gaat er fout?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
De code (5c8441) wordt niet meer geaccepteerd, dus misschien zijn ze nu op..quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die actie geldt toch 3 maanden? Zoiets las ik.
Dus als ie mij bevalt bestel ik er wel wat meer
[..]
Gewoon zoals t moest, wat gaat er fout?![]()
Ah, ik heb het geprobeerd en ik kreeg ook "Invalid coupon"quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De code (5c8441) wordt niet meer geaccepteerd, dus misschien zijn ze nu op..
Zit nou iedereen die tablets te bestellen?![]()
Puur vanwege resisitief scherm hoef ik 'm al niet, dat ding wordt echt direct aan de kant geworpen hier. Zou zo ook niets nuttigs kunnen verzinnen voor mij met dat ding.
Nee, die $25 bespaar ik maar bij een misschien ooit te kopen China tab die wél goed is, maar ik geloof ook niet dat dat ooit gebeurd...
't zou me trouwens ook verbazen als julie die überhaupt krijgen; ik wil niet weer een lange adem hebben met Paypal.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah, ik heb het geprobeerd en ik kreeg ook "Invalid coupon"quote:Dear Samenkopen members, this product below we sold so quickly and run out of stock now. So the manager just restricted the using of coupon 5c8441. So sorry, but more free hot products expected later!! Thanks for your supporting!
1 Banggood Original Design Ergonomically Wrist Rest Mouse Pad
http://bit.ly/mousepadBG
SKU058181 coupon: 5c8441Ik ga hem gebruiken als veredelde GPSquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
Zit nou iedereen die tablets te bestellen?![]()
Puur vanwege resisitief scherm hoef ik 'm al niet, dat ding wordt echt direct aan de kant geworpen hier. Zou zo ook niets nuttigs kunnen verzinnen voor mij met dat ding.
Nee, die $25 bespaar ik maar bij een misschien ooit te kopen China tab die wél goed is, maar ik geloof ook niet dat dat ooit gebeurd...
't zou me trouwens ook verbazen als julie die überhaupt krijgen; ik wil niet weer een lange adem hebben met Paypal.En waarom (mits voldoende stock) zou je ze niet krijgen? Die dingen zijn oud en dus incourant, dumpen die handel. Nog geen slechte ervaringen gehad met BuySku
Kan, maar zijn er goede gratis navigatie-apps die kaarten lokaal opslaan?quote:
Een betaalde app of app die 3G nodig heeft (of wifi via je telefoon) is geen optie.
Bovendien zit je dan op zo'n lomp (10.1"!) scherm te hameren als je haast hebt vanwege dat scherm.
Bovendien gebruik ik m'n telefoon al voor sporadisch navigeren.
Als 2e scherm heb ik niets aan want ik gebruik laptop op schoot.
Als dedicated montitor voor FPV werkt ook niet; Android ondersteunt op geen enkele manier video-in (zelfs niet webcam; anders had ik een goedkope webcam gesloopt)
En tenzij er custom ROMS zijn met Android 4.0 krijg je sowieso al steeds vaker gezeur dat je Android versie te oud is.True, maar ik heb gewoon mijn twijfels.quote:En waarom (mits voldoende stock) zou je ze niet krijgen? Die dingen zijn oud en dus incourant, dumpen die handel.![]()
Hier ook, en miss onderweg nog eens een filmpje kijken als de batterijen dat trekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga hem gebruiken als veredelde GPSEn waarom (mits voldoende stock) zou je ze niet krijgen? Die dingen zijn oud en dus incourant, dumpen die handel. Nog geen slechte ervaringen gehad met BuySku
Voor $25 wil ik het best wagen
Mijn UI is:
Die auto opladers van deze dingen kosten ook geen zak (4-5 dollar). Dacht zelfs dat ik die nog had liggen (niet zekerquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hier ook, en miss onderweg nog eens een filmpje kijken als de batterijen dat trekken
Voor $25 wil ik het best wagen)
Creditcard lampje is verzonden
Ga je dat nu bij alles vermeldenquote:?
JAquote:
Nog 3 dingen moeten geshipt worden
Jeeh, ook gratis shit besteld.
Die fluitjes ga ik op m'n werk gebruiken om mensen te corrigeren als ze fout bezig zijn denk ik
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ze gaan ze echt niet leverenZe zijn al lang op maarja je kan het proberen
Misschien krijgen we dan een kortingscode als troost ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef RobertNL het volgende:
![]()
![]()
Hoort een winkel ze niet van de site af te halen als ze op zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef RobertNL het volgende:
?
![]()
Ook maar een 10.1 inch 16 GB besteld, helaas zijn couponcodes niet geldig bij deze actie... (Echte Hollander)
![]()
Het is chinaquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoort een winkel ze niet van de site af te halen als ze op zijn?
![]()
![]()
Sygic, werkt perfect! Heeft mij afgelopen zomer de weg naar Kroatië gewezen. Kaart updates zijn gewoon gratis te downloaden, even voor vertrek doen en je hebt ook alle actuele flitsers er in staan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan, maar zijn er goede gratis navigatie-apps die kaarten lokaal opslaan?
Een betaalde app of app die 3G nodig heeft (of wifi via je telefoon) is geen optie.
Bovendien zit je dan op zo'n lomp (10.1"!) scherm te hameren als je haast hebt vanwege dat scherm.
Bovendien gebruik ik m'n telefoon al voor sporadisch navigeren.
Als 2e scherm heb ik niets aan want ik gebruik laptop op schoot.
Als dedicated montitor voor FPV werkt ook niet; Android ondersteunt op geen enkele manier video-in (zelfs niet webcam; anders had ik een goedkope webcam gesloopt)
En tenzij er custom ROMS zijn met Android 4.0 krijg je sowieso al steeds vaker gezeur dat je Android versie te oud is.
[..]
True, maar ik heb gewoon mijn twijfels.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura![]()
25 dollar voor een foto van een tablet?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een plaatje_!
Wat stom dat we hierin zijn getrapt![]()
![]()
Hey, heb ik ook recht om een Paypal dispute te openen als het paypal direct het geld van mijn bankrekening haalt?
Want ik heb 0 euro op mn Paypal maar hij staat wel gelinkt aan mn bank.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kon jij hem op deze pagina:quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoort een winkel ze niet van de site af te halen als ze op zijn?
http://www.buysku.com/who(...)MI-Output-Black.html
nog bestellen? Nee, trek de conclusie
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
Hey, heb ik ook recht om een Paypal dispute te openen als het paypal direct het geld van mijn bankrekening haalt?
Want ik heb 0 euro op mn Paypal maar hij staat wel gelinkt aan mn bank.![]()
Zolang het via je Paypalaccount gaat kan je een dispute openen jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef bobbernaut het volgende:
Want ik heb 0 euro op mn Paypal maar hij staat wel gelinkt aan mn bank.![]()
Ik heb het besteld via de homepage, dus geen ideequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kon jij hem op deze pagina:
http://www.buysku.com/who(...)MI-Output-Black.html
nog bestellen? Nee, trek de conclusie![]()
![]()
Thanks, die tip heb ik inmiddels ook al gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef Painore het volgende:
[..]
Sygic, werkt perfect! Heeft mij afgelopen zomer de weg naar Kroatië gewezen. Kaart updates zijn gewoon gratis te downloaden, even voor vertrek doen en je hebt ook alle actuele flitsers er in staan.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura
Punt is, mochten we deze tablet ontvangen (wat ik zeer zeker NIET verwacht) dan zou deze over GPS beschikken. Dus leuk voor navigatie. Maar het is maar de vraag hoe (en óf) dit gaat werken hierop. Dan wil je natuurlijk niet direct voor gaan betalen (bijna net zoveel of meer dan die tab waard is).quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef marcelp79 het volgende:
Vooral als het het woord "gratis" betreft, dan zijn wij Hollanders echt van de partij...
Op de telefoon maak ik gebruik van Google navigatie met data, maar dat werkt hier niet op. (geen zin in tethering)![]()
1.2kg?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef wihehin het volgende:
Hebben jullie gezien hoe zwaar die tablet is...?![]()
Neem toch aan dat mensen deze tablet niet als 'echte' tablet willen gaan gebruiken..
Denk dat de meeste er een projectje van maken of iets dergelijks.. Foto lijstje, Mediaspelertje..
kladblokje voor iets.. 2de schermpie etc.
maar echt werken zoals een tablet bedoeld is kan je dr niet mee![]()
![]()
Los van het feit of ik hem überhaupt krijg, wil ik hem ophangen in de keuken om de rolluiken, buitenlicht en sproeiers te bedienenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Downstar het volgende:
Neem toch aan dat mensen deze tablet niet als 'echte' tablet willen gaan gebruiken..
Denk dat de meeste er een projectje van maken of iets dergelijks.. Foto lijstje, Mediaspelertje..
kladblokje voor iets.. 2de schermpie etc.
maar echt werken zoals een tablet bedoeld is kan je dr niet mee![]()
![]()
Al eens gedacht dat het incl verpakking is... lezen is ook een vak apartquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:47 schreef wihehin het volgende:
Hebben jullie gezien hoe zwaar die tablet is...?
quote:Net weight: 660g ( 1.45lb. )
Gross weight: 1200g ( 2.64lb. )MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Euhm.. Ja..quote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Miniem het volgende:
Soldeerbouten uit China.
Laatst 8 euro bij Aldi.
Eveneens voor dat geld bij Lidl.En dan doel ik dus op kwaliteitsverschil, zit nml nogal verschil tussen bijvoorbeeld:quote:Op maandag 15 april 2013 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Speaking of soldeerbouten (in dit topic anyways) iemand nog iets fatsoenlijks tegen gekomen in China. Zooi hoeft niet zwaar te zijn zolang er geen stationnetje bij zit me dunkt..
http://www.conrad.nl/ce/n(...)ng-Potloodvorm-35-mm
en
http://www.conrad.nl/ce/n(...)ldeerpunttype-omvang
Dus allicht heeft iemand ervaring?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hoppa de 4 en 8 gb versies zijn nog te bestellen...wie wilt...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Michael-H het volgende:
Heb net de Flytouch 3 besteld, voor 20 dollar kon ik hem niet laten liggen. Altijd een leuk projectje mee te bedenken![]()
https://www.facebook.com/(...)1828655539438&type=1
Als je dit vind ergens. niet verzenden via surfacemail, dan is ie al dood voordat je hem hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef jouri1995 het volgende:
Als je dit vind ergens. niet verzenden via surfacemail, dan is ie al dood voordat je hem hebt.Wat bezielt die mensen.quote:Dick Steenhuis, Paula De Bontridder, Bert Heulsen en 326 anderen vinden dit leuk.
Heb laatst zo'n ''goedkoop'' soldeer setje bij Conrad gekocht weet niet of uit China in zo'n geval beter isquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Ja..
[..]
En dan doel ik dus op kwaliteitsverschil, zit nml nogal verschil tussen bijvoorbeeld:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)ng-Potloodvorm-35-mm
en
http://www.conrad.nl/ce/n(...)ldeerpunttype-omvang
Dus allicht heeft iemand ervaring?. http://www.conrad.nl/ce/n(...)tuurbereik-150-450-C
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief en toevallig morgen jarig bentdan krijg je ook nog een coupon voor 7.50 + gratis cadeau bij besteding van 75 euro
. Als je niks anders nodig hebt heb je er niks aan maar wellicht toch interessant als je nog wat andere dingen mee besteld
(al is conrad met sommige dingen wel duur).
Die waren net wel uitverkocht of ik moet mij toch heel erg vergissen. Blijkbaar nog niet zo uitverkocht dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
Hoppa de 4 en 8 gb versies zijn nog te bestellen...wie wilt...Wellicht is het zo'n soort hoaxquote:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 16-04-2013 19:06:31 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
snel even 2 tablets besteld, de 8 GB versie was nog verkrijgbaar, een koopje want als ze het niet doen kan ik het scherm altijd nog gaan gebruiken voor de RaspberryPI
zo, dat was mij een drukke week wel, nu wachten op alles wat ik besteld heb.
Flip n fold, tablets, pipo M8 tablet, oplaadbare batterijen voor de xbox controllers, led lamp, oplaadadapters micro usb, IR controller voor pc, Sata naar USB converter ennee ehhhhhh......
nou ja, ik zie wel wat er binnenkomt
Nu wachten .
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Enorm triest dat ze dit verkopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef jouri1995 het volgende:
Als je dit vind ergens. niet verzenden via surfacemail, dan is ie al dood voordat je hem hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wellicht is het zo'n soort hoax?
Kan best. Al is dit minder vergezocht, zie ik de Chinezen wel voor aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het ging mij meer om het op de hak nemen van Facebook en dat het soms ongepast is om alleen een knop te hebben met 'vind ik leuk', terwijl mensen dat zo natuurlijk niet bedoelen als ze erop klikken.
Ook maar even een tabletje besteld, voor de verjaardag van mijn vriendin.
En ook 1 voor moeders, ze internetten erop en Facebook.
Nou dat moet toch lukken?
Ach en anders, voor dat geld......... Jaaaa, ik ben een Nederlander.![]()
Nee, internet en facebook wordt al kap op dat dingquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef Feyen18 het volgende:
Ook maar even een tabletje besteld, voor de verjaardag van mijn vriendin.
En ook 1 voor moeders, ze internetten erop en Facebook.
Nou dat moet toch lukken?
Ach en anders, voor dat geld......... Jaaaa, ik ben een Nederlander.
Angry birds zonder haperen kan al wel eens tegenvallen!
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan best. Al is dit minder vergezocht, zie ik de Chinezen wel voor aan.Maar het ging mij meer om het op de hak nemen van Facebook en dat het soms ongepast is om alleen een knop te hebben met 'vind ik leuk', terwijl mensen dat zo natuurlijk niet bedoelen als ze erop klikken.
Ach, de mensen die in China zijn geweest kunnen je heel interessante verhalen vertellen over de dieren en bijbehorende eetgewoonten daar.
Tijdje geleden leuk verhaal gehoord van een 'celebrity' over een restaurant en hun 'aanbod' daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens wel benieuwd:
Poll: Wie heeft er een tablet besteld?
• 7" Infortm X220 4GB
• 10" Flytouch 4GB
• 10" Flytouch 8GB
• 10" Flytouch 16GB
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
En:
Poll: Verwacht je dat je je tablet krijgt?
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ja die moet je nou juist niet hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 23:02 schreef Miniem het volgende:
Soldeerbouten uit China.
Laatst 8 euro bij Aldi.
Eveneens voor dat geld bij Lidl.Met zo'n schermpje? nee.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
![]()
Heeft hier iemand al ervaring met het broertje van de V911, de V912? Die was 60cm ofzo las ik gister
Maar met een goede fpv camera en fatshark/lcd sherm is het veel beter vliegen!alweer verslagen door banggoodquote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Free airmail zal wel China Post zijn, waarom die niet gewoon dan? Tracking maakt het er ook niet sneller door, dus kun je net zo goed weglaten. Als je wilt kiezen tussen Singapore, Swiss of Hong Kong Post, dan zou ik voor Singapore gaan. Die zijn erg consistent in verzendtijden (~11 dagen) en is eigenlijk nooit gedoe. Hong Kong Post is vrij onberekenbaar en verdwijnen weleens pakketjes. Met Swiss post had ik laatst die 808 #16V2 opgestuurd gekregen en moest ik details van bestelling en PayPal-afschrijving opsturen naar de douane.
[..]
Jesus. Krijgen ze een smak geld om dat ding de hemel in te prijzen ofzo?Het lijkt ook daadwerkelijk wel wat hoor, maar ze lijken haast overenthousiast.
• http://www.youtube.com/user/MrGobelus
http://www.banggood.com/W(...)yro-RTF-p-54568.html![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, de mensen die in China zijn geweest kunnen je heel interessante verhalen vertellen over de dieren en bijbehorende eetgewoonten daar.
Tijdje geleden leuk verhaal gehoord van een 'celebrity' over een restaurant en hun 'aanbod' daar6 Mensen geven aan er eentje besteld te hebben en 39 geven aan het niet te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben trouwens wel benieuwd:
Poll: Wie heeft er een tablet besteld?
• 7" Infortm X220 4GB
• 10" Flytouch 4GB
• 10" Flytouch 8GB
• 10" Flytouch 16GB
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En:
Poll: Verwacht je dat je je tablet krijgt?
• Ja
• Nee
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierIk zeg van wel, BuySKU zet de tablets er anders niet opnieuw op en ze weten als ze het niet versturen ze héél veel PayPal claims krijgen.
![]()
70 tablet te koop en al ruim 40 bestellingen van FOK!, mwha ik verwacht dat ze wel op zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
6 Mensen geven aan er eentje besteld te hebben en 39 geven aan het niet te krijgenIk zeg van wel, BuySKU zet de tablets er anders niet opnieuw op en ze weten als ze het niet versturen ze héél veel PayPal claims krijgen.
Het is oude voorraad wat weg moet, en dus voor een lage prijs wordt verkocht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
6 Mensen geven aan er eentje besteld te hebben en 39 geven aan het niet te krijgenIk zeg van wel, BuySKU zet de tablets er anders niet opnieuw op en ze weten als ze het niet versturen ze héél veel PayPal claims krijgen.
Dat mensen een andere link gebruiken om te bestellen terwijl de tablets allang op zijn, betekent niet dat ze zomaar meer van die oude tablets kunnen regelen. Op = op.
Ik verwacht hooguit een kortingscode als goedmakertje.![]()
Wat moet je niet hebben?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:32 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja die moet je nou juist niet hebben
[..]
Met zo'n schermpje? nee.
Maar met een goede fpv camera en fatshark/lcd sherm is het veel beter vliegen!
[..]
alweer verslagen door banggood
http://www.banggood.com/W(...)yro-RTF-p-54568.html![]()
Kun jij dan verklaren waarom ze de 4 en 8GB versie eerst zetten op "out of stock" en dan 1 uurtje later weer voor de actieprijs? Je kunt ze trouwens nog gewoon bestellen via de homepage hoor!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het is oude voorraad wat weg moet, en dus voor een lage prijs wordt verkocht.
Dat mensen een andere link gebruiken om te bestellen terwijl de tablets allang op zijn, betekent niet dat ze zomaar meer van die oude tablets kunnen regelen. Op = op.
Ik verwacht hooguit een kortingscode als goedmakertje.![]()
Waar zie jij dat staanquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
70 tablet te koop en al ruim 40 bestellingen van FOK!, mwha ik verwacht dat ze wel op zijn?
![]()
Hier kan je ze nog bestellen: http://www.buysku.com/who(...)ash10-1-HDMI-3D.htmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kun jij dan verklaren waarom ze de 4 en 8GB versie eerst zetten op "out of stock" en dan 1 uurtje later weer voor de actieprijs?
Maar op de pagina's zelf niet:
http://www.buysku.com/who(...)ash10-1-hdmi-3d.html
De knop doet het dan niet.
Lijkt me dan dat het toch op is![]()
![]()
Ik heb vanmiddag om kwart voor 12 al de 8GB versie genomen, ik wist dat iedereen massaal voor de 16GB ging, dus heb ik deze tactische overweging gemaakt zodat ik iets meer zekerder was van de zaak![]()
kon geen enkel tablet meer toevoegen aan mn karretje bij het 16gb model stond al dat hij uitverkocht was bij de rest stond nog wel add to cart maar als je er op klikt gebeurt er niks![]()
Op deze pagina kan het nog wel dus: http://www.buysku.com/who(...)ash10-1-HDMI-3D.htmlquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef wesselbraaksma het volgende:
kon geen enkel tablet meer toevoegen aan mn karretje bij het 16gb model stond al dat hij uitverkocht was bij de rest stond nog wel add to cart maar als je er op klikt gebeurt er niks![]()
Wij hollanders willen zoveel mogelijk gratiz.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef King-Ernie het volgende:
Ik heb vanmiddag om kwart voor 12 al de 8GB versie genomen, ik wist dat iedereen massaal voor de 16GB ging, dus heb ik deze tactische overweging gemaakt zodat ik iets meer zekerder was van de zaak
King ernie is nephollander hahahhahahahahaha![]()
![]()
Haha je hebt betaald voor een tabletquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef MeesterBier het volgende:
Ik heb 18 euro betaald voor de 8GB. Zie ik nou dat die 16GB helemaal niets gekost heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om 12 uur vanmiddag deed die het ook al niet, dus.. bug, out of stock of menselijke foutquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hier kan je ze nog bestellen: http://www.buysku.com/who(...)ash10-1-HDMI-3D.html
Maar op de pagina's zelf niet:
De knop doet het dan niet.
Lijkt me dan dat het toch op is![]()
![]()
Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja het is alleen de vraag of ze nog komen (wees bereid om te claimen)
Want ben bang voor eventuele douane kosten..![]()
Afvinkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?![]()
Maakt geen poep of scheet uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?
Want ben bang voor eventuele douane kosten..![]()
![]()
Bij dropshipping laten ze 'm toch eerst op de grond vallen voor ze 'm op de post doen?quote:
Bij tablets maakt dat volgens mij wel uit, maar ik kan ernaast zitten.![]()
omg is dat echt zoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij dropshipping laten ze 'm toch eerst op de grond vallen voor ze 'm op de post doen?
Bij tablets maakt dat volgens mij wel uit, maar ik kan ernaast zitten.ik heb hem aangevinkt ga er gelijk even een mailtje achteraan doen dat ze mijn pakketje niet op de grond moeten gooien!!! zodadelijk gaat mijn tablet kapot
![]()
![]()
De grootste kans is gewoon dat ze netjes refunden dan komt er geen claim aan te pasquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja het is alleen de vraag of ze nog komen (wees bereid om te claimen)
Denk idd ook een refund icm een annuleer mailtje. Maar stiekem hoop ik nog even doorquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De grootste kans is gewoon dat ze netjes refunden dan komt er geen claim aan te pas![]()
![]()
Van een shop,maar gratis verzenden gold alleen bij 10 of meer stuks ;pquote:
Maar weet iemand hoe ik Rayban brillen vind op Dealextreme?
Bedoel de echte uiteraard.![]()
![]()
Doe's niet zo lomp trollen.
die kan je beter in nederland kopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Van een shop,maar gratis verzenden gold alleen bij 10 of meer stuks ;p
Maar weet iemand hoe ik Rayban brillen vind op Dealextreme?
Bedoel de echte uiteraard.![]()
![]()
http://www.ownta.com/zhuomao-zm-r6880t-bga-rework-station.html iemand ervaring met deze? Misschien koop ik hem wel... hopelijk gaat ie wel langs de douane ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: