abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125202627
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.
zon letter van l of r is er afgevallen bij mij :+
bij mij staan ze op hun kop _O-
pi_125204567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb al gedreigd dat ik een paypal claim ga indienen :').
Zijn ze niet gevoelig voor :'(
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:10:32 #33
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_125213973
Hoi,

Ik heb begin januari voor +- ¤50,- aan spullen gekocht bij Tiny Deal, maar heb nog steeds niks ontvangen..
Nu heb ik meerdere mails gestuurd met de melding dat ik nog steeds niks gekregen heb, en of er een oplossing kan komen.
Steeds krijg ik hetzelfde bericht dat ze contact op zullen nemen met het postkantoor en dat ik dat ook maar even moet doen, ik vroeg om het pakketnummer enz maar die geven ze me niet.
Ik kan dan wel bellen naar Post NL of waar dan ook heen, want ze zeggen ook niet met welk postkantoor ik bellen moet, maar als ik geen pakketnummer heb kunnen ze me toch niet helpen denk ik.

Wat kan ik nou nog doen?
Ik wil gewoon óf mijn geld terug óf dezelfde bestelling alsnog geleverd krijgen.
Dat heb ik ook aangegeven in de mails maar daar reageren ze niet op.

Iemand tips/raad?
pi_125214897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef some1_eddy het volgende:
Hoi,

Ik heb begin januari voor +- ¤50,- aan spullen gekocht bij Tiny Deal, maar heb nog steeds niks ontvangen..
Nu heb ik meerdere mails gestuurd met de melding dat ik nog steeds niks gekregen heb, en of er een oplossing kan komen.
Steeds krijg ik hetzelfde bericht dat ze contact op zullen nemen met het postkantoor en dat ik dat ook maar even moet doen, ik vroeg om het pakketnummer enz maar die geven ze me niet.
Ik kan dan wel bellen naar Post NL of waar dan ook heen, want ze zeggen ook niet met welk postkantoor ik bellen moet, maar als ik geen pakketnummer heb kunnen ze me toch niet helpen denk ik.

Wat kan ik nou nog doen?
Ik wil gewoon óf mijn geld terug óf dezelfde bestelling alsnog geleverd krijgen.
Dat heb ik ook aangegeven in de mails maar daar reageren ze niet op.

Iemand tips/raad?
Auw... PayPal claim is te laat, je hebt eigenlijk geen poot om op te staan, je kunt alleen maar hopen op hulp vand TD...
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:27:56 #35
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_125215003
Tot wanneer kan je claimen dan?
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:32:19 #36
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_125215228
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef some1_eddy het volgende:
Tot wanneer kan je claimen dan?
45 dagen max.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:41:22 #37
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_125215671
Shit..
Nou hoop t beste maar :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:03:37 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125216762
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:41 schreef some1_eddy het volgende:
Shit..
Nou hoop t beste maar :P
Blijven mailen, desnoods elke dag. Vaag om een tracking nummer. Zeg dat je elke dag kijkt en belt (post en costums) maar dat ze niks voor je hebben. Vraag wat ze doen als het er binnen een week niet is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_125225004
Om me rustig te houden heeft sunsky nu maar gezegd dat een pakketje wat met surface mail is gegaan toch wel met airmail is verstuurd :').

2e mail
quote:
Dear friend:
Sorry we have made a mistake about this order 1303208233.
As our systems has met a little problem and there are two order 1303208233 totally same.
So we told you a wrong tracking number about your order it is my fault.
Sure ~O>

[ Bericht 50% gewijzigd door rene90 op 13-04-2013 08:00:04 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_125225459
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 07:12 schreef rene90 het volgende:
Om me rustig te houden heeft sunsky nu maar gezegd dat een pakketje wat met surface mail is gegaan toch wel met airmail is verstuurd :').

2e mail

[..]

Sure ~O>
Wat is het nieuwe nummer dan ? Niet dat ze gelijk het nieuwe geven... :')

Trouwens ik heb laatst een pakje besteld bij Sunsky met Surface, en op de envelop stond Airmail. Kostte maar 8 dagen levertijd... En ik maar extra betalen steeds voor Swiss post :(
pi_125225484
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat is het nieuwe nummer dan ? Niet dat ze gelijk het nieuwe geven... :')

Trouwens ik heb laatst een pakje besteld bij Sunsky met Surface, en op de envelop stond Airmail. Kostte maar 8 dagen levertijd... En ik maar extra betalen steeds voor Swiss post :(
Ja die is er niet :').
Top 5 China producten
pi_125227020
HD5000 even een nachtje in laten spelen
Dit liedje even gespeeld met een versterker tussen pc en koptelefoon.
Je hersenen worden via je neus je hoofd uit geperst :7
^O^ Takstar HD5000
pi_125227190
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja die is er niet :').
Als ik jou was zou ik een PayPal claim doen, ik heb er laatst ook een moeten starten tegen hun omdat ze zich niet aan de afspreken hielden. (En gewonnen). Of heb ik het nu fout en is je pakje nu wél onderweg?
pi_125227225
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik een PayPal claim doen, ik heb er laatst ook een moeten starten tegen hun omdat ze zich niet aan de afspreken hielden. (En gewonnen). Of heb ik het nu fout en is je pakje nu wél onderweg?
Volgens hun zijn beide pakjes onderweg, maar ik vraag telkens wanneer hij nou exact verzonden is, daar heb ik dus nog geen duidelijk antwoord over :'). Ik wacht nog wel even met een claim tot die 45 dagen periode maar ik denk ook wel dat die claim er komt.
Top 5 China producten
pi_125228284
Aa gisteren eindelijk men pakjes gehad!
Awei 800m's
Pro Alpha's
Brainwavz R1's.
&
Tire valve caps.

Tijd om wat muziek te luisteren dus :P.
pi_125228555
"Both of two orders have been sent out by Internet FreightPLUS Company."

Wtf is dit voor bedrijf?
Top 5 China producten
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:15:16 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125229118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:

Wtf is dit voor bedrijf?
Ik vermoed dat het een bedrijfje is die als tussenpersoon voor webshops optreed.
Deze verzameld dan pakketjes van de verschillende webshops om ze dan als een 'batch' te kunnen versturen met hogere kortingen.

Het kan wel is voor komen dat deze bedrijfen sloom zijn en een batch (te) langzaam vol loopt. En dan duurt het gewoon echt een stuk langer.

Het is voor de webshops goedkoper, maar het heeft wel een negatief effect op de shipping tijden.

(ik zeg gewoon claimen als het op de 45 dagen zit, en als je het dan toch nog terug krijgt het gehele bedrag/redelijk bedrag(aftrek voor gezeik/lange shipping) weer te betalen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_125229408
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het een bedrijfje is die als tussenpersoon voor webshops optreed.
Deze verzameld dan pakketjes van de verschillende webshops om ze dan als een 'batch' te kunnen versturen met hogere kortingen.

Het kan wel is voor komen dat deze bedrijfen sloom zijn en een batch (te) langzaam vol loopt. En dan duurt het gewoon echt een stuk langer.

Het is voor de webshops goedkoper, maar het heeft wel een negatief effect op de shipping tijden.

(ik zeg gewoon claimen als het op de 45 dagen zit, en als je het dan toch nog terug krijgt het gehele bedrag/redelijk bedrag(aftrek voor gezeik/lange shipping) weer te betalen)
Banggood/BIC zitten niet bij zo een bedrijf volgens mij? Die shippen echt binnen een paar uur gewoon, laatst binnen 5 uur kreeg ik de mail dat het verzonden was :').
Top 5 China producten
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:33:06 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125229488
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Banggood/BIC zitten niet bij zo een bedrijf volgens mij? Die shippen echt binnen een paar uur gewoon, laatst binnen 5 uur kreeg ik de mail dat het verzonden was :').
"Verzonden" yea right, op de stapel met pakketjes die de deur uit gaan is ook verzonden hé ;)
Ook gebruikelijk bij Ebay sellers die binnen uurtje je product in een evelop met label doen en op de outbox stapel gooien om dan 'savonds/voglende dag de hele stapel fysiek te verzenden door naar het postkantoor te gaan. (Shipping labels krijgen ze digitaal en kunnen ze zelf met tracking printen of ze krijgen geprinte labels en hoeven alleen digitaal tracking info door te geven)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_125229546
J
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

"Verzonden" yea right, op de stapel met pakketjes die de deur uit gaan is ook verzonden hé ;)
Ook gebruikelijk bij Ebay sellers die binnen uurtje je product in een evelop met label doen en op de outbox stapel gooien om dan 'savonds/voglende dag de hele stapel fysiek te verzenden door naar het postkantoor te gaan. (Shipping labels krijgen ze digitaal en kunnen ze zelf met tracking printen of ze krijgen geprinte labels en hoeven alleen digitaal tracking info door te geven)
Ja tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.
Top 5 China producten
pi_125230202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:36 schreef rene90 het volgende:
J

[..]

Ja tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.
Ja maar bijvoorbeeld EB en TD shippen meestal ook in 24 uur, hoe komt het dan dat BIC 9/10 keer alsnog sneller is. Die structuur begrijpen is best een karwei :')
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:25:53 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125230602
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:

Wtf is dit voor bedrijf?
'Internet company', die versturen je packets per e-mail. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125230749
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..

Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..

Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..

het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..

Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.

Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.
pi_125231786
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html

Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo :'(
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_125232233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html

Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo :'(
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt? :+
pi_125232949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..

Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..

Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..

het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..

Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.

Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.
Opzich wel interresant uit te zoeken welke winkel in die punten die je noemde (dagelijks ophalen etc), het beste scoort :P Vaak is HK post ook sneller dan CN post.
pi_125232966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt? :+
Zat ik ook al te denken ja, die dingen kunnen toch best een goed bereik hebben? Dan kan je gewoon vanaf je dakterras dit doen :P.
Top 5 China producten
pi_125236016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik denk de eigenaar bekeuren :').
pi_125236642
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:07:14 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125236804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:01 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer :)
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.

Ebay:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item5d3d356538

Of Bic (in de aanbieding!):
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')