SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet eens een spetterende TT vanwege #250?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sunsky maakt het nog mooier
order 1 was geplaatst op 20-03-2013 en geshipped met tracking nummer 1
order 2 was geplaatst op 26-03-2013 en geschipped met tracking nummer 2
Nu: order 2 had een tracking nummer wat terecht is gekomen in UKRAINE en wat is getekend door één of andere gast. Order 1 heeft nu geen tracking nummer meer en order 2 heeft het tracking nummer van order 1 gekregen.
![]()
CK700 heb ik ook maar de 820 zijn echt veel en veel beter.
Misschien ook eens leuk om te proberen Shiz?
Dan komen we er pas echt achter of ze dé vervangers zijn voor de ES800M![]()
Ik wilde even melden dat de AWEI ES800M van uiterlijk veranderd is. Heb zojuist m'n nieuwste setje een half uur geleden binnengekregen. Voor de mensen die deze oortjes hebben, de 'nieuwe' van priceangels hebben niet langer die grote R en L in het oortje, maar in plaats daarvan een helaas veel minderzichtbaar lettertje op het zwarte plastic onder het oortje. Het geluid is wel vanouds top![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef rene90 het volgende:
Sunsky maakt het nog mooier
order 1 was geplaatst op 20-03-2013 en geshipped met tracking nummer 1
order 2 was geplaatst op 26-03-2013 en geschipped met tracking nummer 2
Nu: order 2 had een tracking nummer wat terecht is gekomen in UKRAINE en wat is getekend door één of andere gast. Order 1 heeft nu geen tracking nummer meer en order 2 heeft het tracking nummer van order 1 gekregen.
Probeer dat maar eens uit te leggen, die snappen niks daar..
![]()
Ik heb al gedreigd dat ik een paypal claim ga indienenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef davedavy het volgende:
[..]Probeer dat maar eens uit te leggen, die snappen niks daar..
.
![]()
en ik maar denken dat met deel 250 we een spectaculaire uitverkoop van shiznuts z'n china spullen kregen...
dat valt even tegen..![]()
![]()
Da's pas bij deeltje 500, dus we hebben nog ff te gaan.
En misschien maar eens kijken of XKDUN hun game heeft gestepupped...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welke zijn nieuw en welke oud?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:56 schreef dramatic het volgende:
Hier een plaatje nieuwe ES800M vs oude:
[ link | afbeelding ]![]()
Ik heb even een mail gestuurd met mijn complimenten naar banggood/BIC voor hun snelle service. Ook gelijk gevraagd hoeveel orders ze nou per maand naar NL shippen, en of ze wat foto's hadden hoe het er nou uit ziet bij hun. Was wel benieuwd.![]()
Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
links nieuw, rechts oud...
wel jammer...
zon letter van l of r is er afgevallen bij mij![]()
![]()
Verder nog wat leuk audiospul of andere leuke hebbedingetjes langsgekomen?
Is al weer een tijdje geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost.![]()
Dat is mij zelfs niet geluktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog net 1 van de oude versie.
zon letter van l of r is er afgevallen bij mijik heb al wel 2 setjes gesloopt door ze tussen m'n jasrits te krijgen..
Maar ik vond die grote L en R juist handig, jammer zo.![]()
Het was kort ff om headsets gegaan, waarbij de Zonoki een redelijke draadloze optie bleek, de E-3LUE vrij briljant was maar op zich best wat aangedreven mocht worden en de Senic G4 USB 7.1 best badass was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:03 schreef wesselbraaksma het volgende:
Verder nog wat leuk audiospul of andere leuke hebbedingetjes langsgekomen?
Is al weer een tijdje geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost.
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jep heb ik ook al, en ook een hele berg in ears.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het was kort ff om headsets gegaan, waarbij de Zonoki een redelijke draadloze optie bleek, de E-3LUE vrij briljant was maar op zich best wat aangedreven mocht worden en de Senic G4 USB 7.1 best badass was.
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.
Zoek misschien nog wel eens nog een leuke koptelefoon, een met usb is wel handig voor de PS3.
En misschien ook nog wel eens de XT3's![]()
Die wil ik ook graag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:07 schreef shiznuts het volgende:
Had je al zo'n portable tube-amp 'little bear' van eBay? Die zijn ook wel leuk om te hebben.
Buy now was volgens mij behoorlijk duur, maar jij had hem via een bidding?
Waar zoek je precies op? want op die naam was hij niet te vinden dacht ik.![]()
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube ampquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag.
Buy now was volgens mij behoorlijk duur, maar jij had hem via een bidding?
Waar zoek je precies op? want op die naam was hij niet te vinden dacht ik.![]()
Is het de moeite? Wat is sowieso het beoogde nut? Batterij besparen van je telefoon? Klinkt het beter?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube amp![]()
Bij in ears heb je geen extra amp nodig, die hoeven niet echt aangedreven te worden..quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
Is het de moeite? Wat is sowieso het beoogde nut? Batterij besparen van je telefoon? Klinkt het beter?
bij koptelefoons kan het veel nut hebben om beter aan te sturen, en zodoende een betere sound te creëren![]()
![]()
Klopt al vond ik die tube amp nou niet echt het einde van de wereld, het klinkt wel mooi maar als ik hem voor de buy it now prijs zou moeten kopen is het het zeker niet waard IMO.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij in ears heb je geen extra amp nodig, die hoeven niet echt aangedreven te worden..
bij koptelefoons kan het veel nut hebben om beter aan te sturen, en zodoende een betere sound te creëren![]()
Haha, ik heb er ook twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb er 2, door bidden gekocht ik zocht altijd op portable tube ampWilde m'n winskansen spreiden, wist niet dat ik ze beide zou winnen. Wel een grijze én een zwarte dus kan ik 'em stylen met m'n outfit.
Altijd praktisch. Wil eigenlijk ook nog een amp hebben die je gewoon aan het stroomnet hangt. Daar nog (Chinese) tips voor eigenlijk zonder het al te bont te maken qua doekoe?
Buynowprice voor de little bear is idd te duur.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik gebruik gewoon mijn ouwe technics SA-180 komt berg geluid uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, ik heb er ook twee.Wilde m'n winskansen spreiden, wist niet dat ik ze beide zou winnen. Wel een grijze én een zwarte dus kan ik 'em stylen met m'n outfit.
Altijd praktisch. Wil eigenlijk ook nog een amp hebben die je gewoon aan het stroomnet hangt. Daar nog (Chinese) tips voor eigenlijk zonder het al te bont te maken qua doekoe?
Buynowprice voor de little bear is idd te duur.
Er staat op mp4nation ook headphone amp voor aan het lichtnet die moet ook wel goed zijn heb ik gehoord.![]()
Zal ik even voor je opzoekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef dramatic het volgende:
Hoeveel hebben jullie er uiteindelijk voor neergelegd?![]()
Far from US $75.38 dus.quote:Von Betrag ¤26,04 EUR
Zu Betrag $31,49 AUDThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: