abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125230202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:36 schreef rene90 het volgende:
J

[..]

Ja tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.
Ja maar bijvoorbeeld EB en TD shippen meestal ook in 24 uur, hoe komt het dan dat BIC 9/10 keer alsnog sneller is. Die structuur begrijpen is best een karwei :')
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:25:53 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125230602
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
"Both of two orders have been sent out by Internet FreightPLUS Company."

Wtf is dit voor bedrijf?
'Internet company', die versturen je packets per e-mail. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125230749
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..

Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..

Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..

het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..

Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.

Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.
pi_125231786
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html

Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo :'(
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_125232233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:

wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt? :+
pi_125232949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..

Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..

Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..

het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..

Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.

Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.
Opzich wel interresant uit te zoeken welke winkel in die punten die je noemde (dagelijks ophalen etc), het beste scoort :P Vaak is HK post ook sneller dan CN post.
pi_125232966
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt? :+
Zat ik ook al te denken ja, die dingen kunnen toch best een goed bereik hebben? Dan kan je gewoon vanaf je dakterras dit doen :P.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_125236016
quote:

[..]

Ik denk de eigenaar bekeuren :').
pi_125236642
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:07:14 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125236804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:01 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer :)
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.

Ebay:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item5d3d356538

Of Bic (in de aanbieding!):
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.html
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_125236939
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.

Ebay:

Bedankt :) die eerste ziet er wel fijn uit. Die van BIC heb ik al. Althans iets dergelijks... maar die moet ik elke keer kalibreren omdat de waardes per meetbeurt ~2.0 verschillen lol :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_125237178
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt :) die eerste ziet er wel fijn uit. Die van BIC heb ik al. Althans iets dergelijks... maar die moet ik elke keer kalibreren omdat de waardes per meetbeurt ~2.0 verschillen lol :D
er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euro :') (en dan heb je een levensduur van ruwweg 3 jaar voordat ze gek gaan doen)
pi_125237362
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef mschol het volgende:

[..]

er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euro :') (en dan heb je een levensduur van ruwweg 3 jaar voordat ze gek gaan doen)
Vaak beginnen ze na twee jaar al afwijkingen te vertonen, vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb om er veel geld in te steken :P
pi_125237765
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ebay:

Ik zou zo'n ding wel willen hebben als hij ook GH en KH waarden zou meten. Ideaal voor de vijver, beter dan dat gekloot met druppeltje dit en druppeltje dat.
pi_125239105
Jammer dat hij wel ATC (automatic temperature correction) heeft, maar de waarden daarvan niet weergeeft :(
pi_125240337
Crap, moest ik een paar jaar geleden toch maar gekocht hebben.
Een Japans bedrijf (REAC) had allerlei designklassiekers in miniatuurschaal gemaakt.
Gewoon plastic maar wel goedkoop. (zo'n $9 p/stoel en werd per 9 stoelen verkocht). Was het maar tijdelijk. Nergens meer te verkrijgen ;(

Wanneer worden 3D printers gemeengoed? :P

Ja, de echte is hier geen plaats voor zo -O- ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2013 23:32:38 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:14:06 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125244240
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
Crap, moest ik een paar jaar geleden toch maar gekocht hebben.
Een Japans bedrijf (REAC) had allerlei designklassiekers in miniatuurschaal gemaakt.
Gewoon plastic maar wel goedkoop. (zo'n $9 p/stoel en werd per 9 stoelen verkocht). Was het maar tijdelijk. Nergens meer te verkrijgen ;(

Wanneer worden 3D printers gemeengoed? :P
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ja, de echte is hier geen plaats voor zo -O- ...
Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:20:21 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125244483
Miniatuur? Voor je poppenhuis? :P

- Oh, Huawei zit ook in de multirotors? :o
http://www.banggood.com/H(...)UFO-RTF-p-70563.html
http://www.banggood.com/H(...)dcopter-p-70564.html
Looks pretty coolo broski's!

[ Bericht 67% gewijzigd door shiz op 13-04-2013 22:44:06 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_125249424
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?
Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤ :P ).

Is bovendien Japans en niet Chinees en nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik het hier heb neergezet :@ ...
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef shiznuts het volgende:
Miniatuur? Voor je poppenhuis? :P
't is een designklassieker man! o|O Staat in New York's Museum of Modern Art.
Nee, ik vind het gewoon een enorm mooi designstoel; heb er tijdens m'n studie nog aandacht aan besteedt (de ontwerper that is) en een geinig miniatuur exemplaar leek me wel geinig.
Maar die productie van REAC was tijdelijk en al láng voorbij.
quote:
- Oh, Huawei zit ook in de multirotors? :o
http://www.banggood.com/H(...)UFO-RTF-p-70563.html
http://www.banggood.com/H(...)dcopter-p-70564.html
Looks pretty coolo broski's!
Huawei zit overal in ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 13-04-2013 23:44:51 ]
  zondag 14 april 2013 @ 00:05:26 #70
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125250951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤ :P ).

Is bovendien Japans en niet Chinees en nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik het hier heb neergezet :@ ...

Dan moet je de chinese webshop-zoekskills nog echt wat zien te verbeteren hoor.
Mijn 1e zoekresultaat (gewoon REAC) leverde de minatuurtje op en via de 'kopers van dit artikel keken ook naar" linkjes zo bij de set die je wilt hebben uitgekomen.

http://item.taobao.com/it(...)lTPNQ&id=13644850982

Veel plezier met de stoeltjes 50 euro (hele set ex shipping) is mij te gortig. Vind 't wel vet tough.
pi_125251317
kan er iemand HET prijs verschil uit deze 2 halen aub ?

20 dollar: http://www.banggood.com/W(...)Version-p-39473.html

40 dollar: http://www.banggood.com/W(...)Version-p-36779.html

geen idee wat er bedoelt wordt met ' replacement "
ook de description is zo goed als het zelfde.
  zondag 14 april 2013 @ 00:18:00 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125251450
Da's al de zoveelste keer dat ik dat moet uitleggen. :'(

BNF is Bind-n-fly, zonder daadwerkelijk spul om die heli of quadcopter te vliegen dus.
Geen Transmitter/zender/controller.

quote:
1X V911 RC Helicopter with New Package ( Only Helicopter Body )
VS
quote:
Package included:
1 * 2.4G 4CH RC Helicopter
1 * LCD Display Remote Control
2 * Main Blade
1 * Lipo charger
1 * USB Charging Cable
2 * Li-polymer Battery
1 * Bilingual User Manual (English + Chinese)
pi_125251810
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Da's al de zoveelste keer dat ik dat moet uitleggen. :'(

BNF is Bind-n-fly, zonder daadwerkelijk spul om die heli of quadcopter te vliegen dus.
Geen Transmitter/zender/controller.

[..]

VS

[..]

ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terug :@
en volgens google: BNF means "Big Name Fan" zijn we ook niks mee :P

maar bedankt dat je nogmaal eens tehulp schiet hiermee _O_
  zondag 14 april 2013 @ 00:32:09 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_125251994
Dionysiou zijn Tenga egg is gescheurd, kan iemand hem even PM'en voor garantietips?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 14 april 2013 @ 00:33:52 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125252069
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terug :@
en volgens google: BNF means "Big Name Fan" zijn we ook niks mee :P

maar bedankt dat je nogmaal eens tehulp schiet hiermee _O_
RTF: Ready to fly (alleen batterijen voor de zender (a.k.a. Transmitter of TX) nodig, accu toestel opladen en gaan)
BNF: Bind 'n fly (afgebouwd met servo's en receiver, maar mist vaak accu, heeft geen transmitter)
ARTF: Almost ready to fly (moet je nog in elkaar zetten, mist mogelijk accu en transmitter)
KIT: Requires a lot to fly (mist motor, servo's, receiver, accu, transmitter enz etc)
pi_125253254
" schat ik ga slapen, wat ben je nog aan het doen ? "
ik: " gewoon wat rond kijken naar wat spulletjes "
" oja die die hondentrui ziet er nog schattig uit "
ik: " uhu "

*halfuur later*

" hé kijk! die handtas is supercool en kost maar 10 euro of wat ?! "
ik: eughm normaal wel ja "
" ok nu ga ik slapen, morgen nog eens kijken dan "
ik " jaja ga maar slapen ! :) "

oh god, what have I done .... heb een nieuwe chinashopping monster gecreëerd :'(

edit: intussen ook eens aan het bekijken naar jouwaanbiedingen.nl en wat staat daar ? de powerbank die ik gekocht heb voor 15 euro ... vragen ze hier een schaamtelijke prijs van 40 euro... en maarliefst een adviesprijs van 130 euro ! :') en _O- x1000

[ Bericht 24% gewijzigd door Syphixx op 14-04-2013 01:20:51 ]
pi_125254661
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
" schat ik ga slapen, wat ben je nog aan het doen ? "
ik: " gewoon wat rond kijken naar wat spulletjes "
" oja die die hondentrui ziet er nog schattig uit "
ik: " uhu "

*halfuur later*

" hé kijk! die handtas is supercool en kost maar 10 euro of wat ?! "
ik: eughm normaal wel ja "
" ok nu ga ik slapen, morgen nog eens kijken dan "
ik " jaja ga maar slapen ! :) "

oh god, what have I done .... heb een nieuwe chinashopping monster gecreëerd :'(

edit: intussen ook eens aan het bekijken naar jouwaanbiedingen.nl en wat staat daar ? de powerbank die ik gekocht heb voor 15 euro ... vragen ze hier een schaamtelijke prijs van 40 euro... en maarliefst een adviesprijs van 130 euro ! :') en _O- x1000
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoon
tegenwoordig zijn t vrijwel alleen maar chinese gadgets bij dat soort shops..
Fake adviesprijzen etc..

ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt :'(

De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerne ;(
  zondag 14 april 2013 @ 04:31:43 #78
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125256798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:

"De gemeente probeert zo te voorkomen dat er een aanslag wordt gepleegd met deze vliegtuigjes. Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."
quote:

[..]

Lijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...

Met onze eigen Iemand91 als ingehuurde piloot.....
:')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125260279
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:

[..]

Fake adviesprijzen etc..

ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt :'(

De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
random winkel='xenos'

Tja loop maar eens een [random winkel] binnen, alles is made in China. Alleen factor 10 zo duur :D
  zondag 14 april 2013 @ 11:48:25 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125260698
Daarom: Action. Haast dezelfde meuk als China, haast net zo goedkoop ook nog.

En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo. :P
  zondag 14 april 2013 @ 11:59:41 #81
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_125260974
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:

En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
:D :')

[ Bericht 5% gewijzigd door bobbernaut op 14-04-2013 12:05:17 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_125261186
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol, jij bent creatief bezig geweest :+
pi_125261242
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:

Genoeg manieren om wetten/regels te omzeilen :P Jammer dat dit geen Amerika is en niemand dat ook daadwerkelijk doet :')
  zondag 14 april 2013 @ 12:16:27 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125261347
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 11:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, want een worm op een multirotor... dat kan vast geen kwaad... :P
pi_125261906
Ook maar even AWEI es800m's besteld, iemand heeft mijn jas vannacht meegenomen met mijn sennheiser dopjes erin :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 14 april 2013 @ 13:41:59 #86
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_125263893
Werken die chinezen niet in het weekend? :o
Dacht van wel
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  zondag 14 april 2013 @ 14:11:36 #87
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125264894
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
Werken die chinezen niet in het weekend? :o
Dacht van wel
Soms op Zaterdag, soms niet.
Ik dacht dat LT het een tijdje om de week wel/niet had ivm drukte, maar in princiepe niet.
Andere shops weet ik niet precies
  zondag 14 april 2013 @ 14:19:58 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125265196
MisterTao wel altijd. :Y
pi_125266472
Iemand nog ideeën voor dingen om te kopen(/geld te verspillen :P)?
  zondag 14 april 2013 @ 15:08:14 #90
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_125266750
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Uit de OP:

quote:
Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?

Ja, dat heb je weleens. Een goed idee is om eens een kijkje te nemen in het review-topic, misschien kom je nog leuke dingen tegen daar. Hier heb je nog een lijstje met mogelijke items die je nog niet hebt:

Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, LED-pig, glowsticks, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, airmouse, Android TV-stick, mediacenter, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, smartphones, mp3-spelers, mp4-spelers, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speelgoed, afstandsbestuurbaar tuig (ter land, ter zee en in de lucht), onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers.

Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.
  zondag 14 april 2013 @ 15:29:34 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125267510
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Ok, hier: http://www.pandawill.com/(...)ed-shoes-p53073.html

Wat? Dat hoef je dan weer niet?
Stel dan ook niet van die stomme vragen. ;(

Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.
  zondag 14 april 2013 @ 15:33:29 #92
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_125267678
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.
:o :') _O_ _O- :D

Mijn gedachtes toen ik dit zag.
  zondag 14 april 2013 @ 15:36:51 #93
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_125267814
quote:

[..]

Stel dan ook niet van die stomme vragen.

Must have! Die past bij de gele koeienvoetenwarmusbslof van m'n vriendin. :D :D :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_125270576
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
En het is nog een vrouw ook, China is je dankbaar! :D
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
Fake adviesprijzen etc..

Dat is wel erg ja. Ik vind het ook bijzonder dat ze daar wat aan verdienen. Je verkoopt er hooguit een paar honderd stuks van. Vervolgens moet je de hele zooi importeren, verwerken en versturen.
Winst per stuk is wel hoog maar opgeteld nog niet zo veel dat je daar nou echt winst mee kunt maken.
quote:
Alternate, MediaMarkt, Saturn e.d. hebben soms ook wel goeie deals. Pas bij de Saturn een 23/24" 1080P IPS monitor voor ¤99. Die moesten wij maar 2 van gekocht hebben; erg goede deal.
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 04:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."[/b]
Knap als ze dat lukt.
quote:
Lijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...

Met onze eigen Iemand91 als ingehuurde piloot.....
:')
Ach, d'r is nu een groeiende nieuwswaarde aan deze dingen. Ze zouden erg goedkoop zijn (klopt), er zouden er al duizenden van boven onze hoofden vliegen en ze kunnen ons filmen, privacy wordt geschonden en nog meer van die angst-gezeur. Amateurisme spat er van af van die 'nieuws'items.
pi_125270947
quote:

[..]

geen grapje, die heb ik al :') (alleen dan de varkens variant)
pi_125278731
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.
  zondag 14 april 2013 @ 20:08:20 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_125279979
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef wihehin het volgende:

[..]

geen grapje, die heb ik al :') (alleen dan de varkens variant)
lol. ;( :P
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.
Daar waar ze die hebben die ik mooi vind, want zo simpel is het? Zoek gewoon met de middelen die gegeven zijn in de OP (OpeningsPost), eBay, Chinaprices etc. Maar veel beter nog kun je kijken naar een bril in Nederland die wel voldoende UV proof en polarized is ofzo. Je hebt best leuke en erg degelijke Polaroid brillen voor onder de 50 euro.
  maandag 15 april 2013 @ 07:17:02 #98
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_125299593
Iemand een idee, mijn tracking activiteiten staan als volgt_:
Locatie in het Chinees - Opening
Pek - null
pi_125301769
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomen :(
pi_125301902
Misschien dat het al gemeld was, maar het staat nog niet goed in de OP.
https://twitter.com/PostNLWebcare/status/314414045220446208
Het nieuwe account om 3s codes te vragen = https://twitter.com/PostNL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')