Ja maar bijvoorbeeld EB en TD shippen meestal ook in 24 uur, hoe komt het dan dat BIC 9/10 keer alsnog sneller is. Die structuur begrijpen is best een karweiquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:36 schreef rene90 het volgende:
J
[..]
Ja tuurlijk, alleen als je kijkt naar de tijden hoe lang het duurt voor je het in huis hebt is het voor mij wel duidelijk dat banggood/BIC sneller shippen dan andere toko's.
'Internet company', die versturen je packets per e-mail.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
"Both of two orders have been sent out by Internet FreightPLUS Company."
Wtf is dit voor bedrijf?
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html
Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo
Opzich wel interresant uit te zoeken welke winkel in die punten die je noemde (dagelijks ophalen etc), het beste scoortquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:31 schreef Downstar het volgende:
Heeft vaak allemaal niks met de snelheid van de chinese webshop te maken..
(al moet ik zeggen dat BIC, toch wel een snelle verwerker is inderdaad, integenstelling tot lightake waar het soms wel lang kan duren voor iets daadwerkelijk is verzonden..)
maar de meesten zullen je pakketje wel binnen 48 uur de 'deur uit doen'..
Het is echter de methode van vervoer naar de (hoofd)postkantoren die het verschil gaat maken.. Sommige chinese webshops drukken de kosten van verzending, door ipv bijvoorbeeld dagelijks een koerier de pakketjes op te laten halen, hem maar 1 keer in de week alles te laten mee nemen..
Dat verklaart dan (deels!) ook waarom je soms pakketjes wel snel hebt, en andere dagen van de zelfde webshop niet..
het kan zijn dat je op maandag hebt besteld, en de koerier pas vrijdags komt..
heb je het donderdags besteld, dan heb je in verhouding dus een kortere verzendtijd..
Zo kan het zijn dat bic dagelijks een koerier laat komen, en bijv. pandawill maar 2 keer per week.
Na het brengen naar postkantoor zitten er uiteraard weer tig verschillende dingen tussen die het allemaal kunnen vertragen, denk aan wachten tot vliegtuig vol is etc. etc.
Zat ik ook al te denken ja, die dingen kunnen toch best een goed bereik hebben? Dan kan je gewoon vanaf je dakterras dit doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?
Ik denk de eigenaar bekeurenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat gaan ze doen dan? uit de lucht schieten en dan hopen dat er geen paniek uitbreekt?
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:01 schreef relativity het volgende:
Iemand trouwens een idee voor een betrouwbare PH meter voor mijn aquarium in de gaten te houden? Liefst met probe en thermometer
Bedanktquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.
Ebay:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item5d3d356538
Of Bic (in de aanbieding!):
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.html
er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euroquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedanktdie eerste ziet er wel fijn uit. Die van BIC heb ik al. Althans iets dergelijks... maar die moet ik elke keer kalibreren omdat de waardes per meetbeurt ~2.0 verschillen lol
Vaak beginnen ze na twee jaar al afwijkingen te vertonen, vandaar dat ik er niet echt veel zin in heb om er veel geld in te stekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er is hier ook iemand die mogelijk wel intresse in zo'n ding heeft, maar gezien niet bekend is hoe betrouwbaar die dingen zijn heb ik er nog geen aangeschaft (we hebben er nu 1 van GHL, maar die krengen zijn nieuw >75 euro(en dan heb je een levensduur van ruwweg 3 jaar voordat ze gek gaan doen)
Ik zou zo'n ding wel willen hebben als hij ook GH en KH waarden zou meten. Ideaal voor de vijver, beter dan dat gekloot met druppeltje dit en druppeltje dat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over betrouwbaarheid van deze producten weet ik niet veel, maar ik zou zeggen dat ze tot 0.2 pH naukeurig zijn oid.
Ebay:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item5d3d356538
Of Bic (in de aanbieding!):
http://www.buyincoins.com(...)um-product-3317.html
Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Iemand91 het volgende:
Crap, moest ik een paar jaar geleden toch maar gekocht hebben.
Een Japans bedrijf (REAC) had allerlei designklassiekers in miniatuurschaal gemaakt.
Gewoon plastic maar wel goedkoop. (zo'n $9 p/stoel en werd per 9 stoelen verkocht). Was het maar tijdelijk. Nergens meer te verkrijgen![]()
Wanneer worden 3D printers gemeengoed?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, de echte is hier geen plaats voor zo...
Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Taobao al geprobeerd, of een van de taobao agens vragen of die voor je rond kunnen kijken?
't is een designklassieker man!quote:
Huawei zit overal inquote:- Oh, Huawei zit ook in de multirotors?
• http://www.banggood.com/H(...)UFO-RTF-p-70563.html
• http://www.banggood.com/H(...)dcopter-p-70564.html
Looks pretty coolo broski's!
Dan moet je de chinese webshop-zoekskills nog echt wat zien te verbeteren hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Random search daar (heb nog nooit op een dergelijke manier iets gekocht; altijd nog via Ebay / webshops) doet alleen 1:1 exemplaren. En die kunnen we beter uit Nederland halen (de echte dus; maar dat is even wat anders qua ¤¤).
Is bovendien Japans en niet Chinees en nu weet ik eigenlijk ook niet waarom ik het hier heb neergezet...
VSquote:1X V911 RC Helicopter with New Package ( Only Helicopter Body )
quote:Package included:
1 * 2.4G 4CH RC Helicopter
1 * LCD Display Remote Control
2 * Main Blade
1 * Lipo charger
1 * USB Charging Cable
2 * Li-polymer Battery
1 * Bilingual User Manual (English + Chinese)
ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terugquote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Da's al de zoveelste keer dat ik dat moet uitleggen.
BNF is Bind-n-fly, zonder daadwerkelijk spul om die heli of quadcopter te vliegen dus.
Geen Transmitter/zender/controller.
[..]
VS
[..]
RTF: Ready to fly (alleen batterijen voor de zender (a.k.a. Transmitter of TX) nodig, accu toestel opladen en gaan)quote:Op zondag 14 april 2013 00:27 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik weet dat je de 3 afkortingen eens uitgelegd heb maar vond die niet direct terug
en volgens google: BNF means "Big Name Fan" zijn we ook niks mee![]()
maar bedankt dat je nogmaal eens tehulp schiet hiermee
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoonquote:Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
" schat ik ga slapen, wat ben je nog aan het doen ? "
ik: " gewoon wat rond kijken naar wat spulletjes "
" oja die die hondentrui ziet er nog schattig uit "
ik: " uhu "
*halfuur later*
" hé kijk! die handtas is supercool en kost maar 10 euro of wat ?! "
ik: eughm normaal wel ja "
" ok nu ga ik slapen, morgen nog eens kijken dan "
ik " jaja ga maar slapen !"
oh god, what have I done .... heb een nieuwe chinashopping monster gecreëerd
edit: intussen ook eens aan het bekijken naar jouwaanbiedingen.nl en wat staat daar ? de powerbank die ik gekocht heb voor 15 euro ... vragen ze hier een schaamtelijke prijs van 40 euro... en maarliefst een adviesprijs van 130 euro !en
x1000
"De gemeente probeert zo te voorkomen dat er een aanslag wordt gepleegd met deze vliegtuigjes. Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef destrovel het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_koninginned.html
Jammer, geen drones met Qday. Geen quadcoptertje rond WA's hoofd enzo
Lijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
[..]
random winkel='xenos'quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoon
tegenwoordig zijn t vrijwel alleen maar chinese gadgets bij dat soort shops..
Fake adviesprijzen etc..
ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt![]()
De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerne
quote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Daarom: Action. Haast dezelfde meuk als China, haast net zo goedkoop ook nog.
En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo.
Lol, jij bent creatief bezig geweestquote:
Genoeg manieren om wetten/regels te omzeilenquote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Daarom: Action. Haast dezelfde meuk als China, haast net zo goedkoop ook nog.
En nog ff over drones, dat zijn onbemande vliegtuigjes, en als je die nu bemand?
Dan plak je een bakje met een worm erin erop ofzo.
Soms op Zaterdag, soms niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
Werken die chinezen niet in het weekend?
Dacht van wel
Uit de OP:quote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Iemand nog ideeën voor dingen om te kopen(/geld te verspillen)?
quote:Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Ja, dat heb je weleens. Een goed idee is om eens een kijkje te nemen in het review-topic, misschien kom je nog leuke dingen tegen daar. Hier heb je nog een lijstje met mogelijke items die je nog niet hebt:
Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, LED-pig, glowsticks, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, airmouse, Android TV-stick, mediacenter, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, smartphones, mp3-spelers, mp4-spelers, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speelgoed, afstandsbestuurbaar tuig (ter land, ter zee en in de lucht), onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers.
Nog altijd geen ideeën? Zo goed als alle webshops hebben een 'New arrival'-sectie. Daar kun je eens de meest recente assortimentstoevoegingen bekijken.
Ok, hier: http://www.pandawill.com/(...)ed-shoes-p53073.htmlquote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef wihehin het volgende:
Iemand nog ideeën voor dingen om te kopen(/geld te verspillen)?
quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, hier: http://www.pandawill.com/(...)ed-shoes-p53073.html
Wat? Dat hoef je dan weer niet?
Stel dan ook niet van die stomme vragen.
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.
Must have! Die past bij de gele koeienvoetenwarmusbslof van m'n vriendin.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om door deze topicreeks terug te bladeren, kom je genoeg dingen tegen waar dan wel wat bij zit.
En het is nog een vrouw ook, China is je dankbaar!quote:Op zondag 14 april 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
oh god, what have I done .... heb een nieuwe chinashopping monster gecreëerd
Dat is wel erg ja. Ik vind het ook bijzonder dat ze daar wat aan verdienen. Je verkoopt er hooguit een paar honderd stuks van. Vervolgens moet je de hele zooi importeren, verwerken en versturen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Downstar het volgende:
kijk elke dag maar op die 1dagskoopjes.. het is echt om te huilen gewoon
tegenwoordig zijn t vrijwel alleen maar chinese gadgets bij dat soort shops..
Fake adviesprijzen etc..
ze hebben er nu ook een handje van om producten gratis aan te bieden, mensen hoeven alleen maar verzendkosten te betalen van 3,95 o 5,95.. en dan bieden ze producten aan die je voor nog geen 80 cent uit china haalt![]()
Alternate, MediaMarkt, Saturn e.d. hebben soms ook wel goeie deals. Pas bij de Saturn een 23/24" 1080P IPS monitor voor ¤99. Die moesten wij maar 2 van gekocht hebben; erg goede deal.quote:De enige echte daily deal sites zijn voor mij Ibood en 1dayfly.. de rest hoef ik niet naar te kijken
qua computer en multimedia/gadgets gerne
Knap als ze dat lukt.quote:Op zondag 14 april 2013 04:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Er zullen onder meer scherpschutters aanwezig zijn rond de Dam om het luchtruim met uiterste precisie in de gaten te houden, meldt de papieren Telegraaf."[/b]
Ach, d'r is nu een groeiende nieuwswaarde aan deze dingen. Ze zouden erg goedkoop zijn (klopt), er zouden er al duizenden van boven onze hoofden vliegen en ze kunnen ons filmen, privacy wordt geschonden en nog meer van die angst-gezeur. Amateurisme spat er van af van die 'nieuws'items.quote:Lijkt me mooi klusje voor Alberto Stegeman... even lekker behendig met zo'n quadcoptertje aantonen dat de scherpschutters en beveiliging van het luchtruim om te huilen zijn...
Met onze eigen Iemand91 als ingehuurde piloot.....
geen grapje, die heb ik alquote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
lol.quote:Op zondag 14 april 2013 16:50 schreef wihehin het volgende:
[..]
geen grapje, die heb ik al(alleen dan de varkens variant)
Daar waar ze die hebben die ik mooi vind, want zo simpel is het? Zoek gewoon met de middelen die gegeven zijn in de OP (OpeningsPost), eBay, Chinaprices etc. Maar veel beter nog kun je kijken naar een bril in Nederland die wel voldoende UV proof en polarized is ofzo. Je hebt best leuke en erg degelijke Polaroid brillen voor onder de 50 euro.quote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomenquote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Travel. het volgende:
Waar halen jullie je zonnebrillen ? Haalde ze altijd bij Dealextreme maar vind de keuze nu karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |