Kopen lukt niet. Wanneer ik druk op 'add to cart' gebeurt er niets..quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:05 schreef Michael-H het volgende:
http://www.buysku.com/Topics/USD-0-Panic-Buying/index.htm
Gratis tablets!? Kopen kopen kopen
Heb net de Flytouch 3 besteld, voor 20 dollar kon ik hem niet laten liggen. Altijd een leuk projectje mee te bedenken
Probeer vanaf deze link, ik had hetzelfde probleem. Bij mij lukte dit wel:quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef Painore het volgende:
[..]
Kopen lukt niet. Wanneer ik druk op 'add to cart' gebeurt er niets..
BuySKU is volgens mij wel een betrouwbare shop, anders gewoon paypal claimquote:
Vind het inderdaad sterk dubieus... mja paypal safety first?quote:
Het komt overeen met tablet van 3 jaar geledne, dus beetje crappyquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef bobbernaut het volgende:
Is die Flutouch van 25$ goed?
Zit opschool dus kan niet kojke atm
2 jaar geleden was dat ding goed jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef bobbernaut het volgende:
Is die Flutouch van 25$ goed?
Zit opschool dus kan niet kojke atm
Neemt mijn zoontje van 2 wel genoegen mee, op de achterbankquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Michael-H het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat ding goed ja![]()
1GHz singlecore, 512MB ram, resistive touch
Klopt, altijd wel iets leuks mee te bedenken. Er zit ook GPS op het dingquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Neemt mijn zoontje van 2 wel genoegen mee, op de achterbank
Yup, maar kennelijk met een twijfelachtige reputatie al is er blijkbaar ook een fixquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Klopt, altijd wel iets leuks mee te bedenken. Er zit ook GPS op het ding
Oh ja die zijn er ook nogquote:
Hehequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:03 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Oh ja die zijn er ook nogSnel na de 'gratis' tablet een gratis fluitje halen
Wat een onzin dat je ze los moet bestellen, kost het ze daar ook nog 5 keer zo veel verpakking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |