Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjequote:Op maandag 15 april 2013 20:22 schreef shiznuts het volgende:
True true. I wish you all the best.Ben benieuwd!
Zag inmiddels ook al een FPV Hubsan voorbijkomen op BG.
[ afbeelding ]
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.htmlquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjeZodadelijk zat er toch net een boom van je links of rechts die je op je schermpje niet zag
![]()
Heeft hier iemand al ervaring met het broertje van de V911, de V912? Die was 60cm ofzo las ik gister
Volgens mij maakt het allemaal geen flikker uitquote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Free air mail (15-25 working days arrive)
Need a Tracking # ($1.99)
US$26.21 DHL (2 - 5 working days arrive)
US$5.03 Singapore Post (5 - 12 working days)
US$7.1 Swiss Post (7 - 10 working days)
US$7.17 Hongkong Post (7 - 15 working days)
US$36.8 TNT (4 - 5 working days)
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post
Ja maar iemand had laatst toch problemen met SG post?quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het allemaal geen flikker uit. Als je kiest voor de gratis optie is de kans groot dat het gewoon met Singapore post gaat of HK post.
Leek mij ook wel een mooi ding voor buiten als ik nu met mijn V911 ga touren is het telkens tegen de wind inboksen wat soms resulteert in het ding over het dak heen of een (bijna) crash tegen de muur. En over het dak heen de kunst om hem wel eroverheen te vliegen dan maar niet op het dak te laten landen anders heb ik hem straks drijfnat in de dakgootquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.html
ziet er wel spannend uit
Free airmail zal wel China Post zijn, waarom die niet gewoon dan? Tracking maakt het er ook niet sneller door, dus kun je net zo goed weglaten. Als je wilt kiezen tussen Singapore, Swiss of Hong Kong Post, dan zou ik voor Singapore gaan. Die zijn erg consistent in verzendtijden (~11 dagen) en is eigenlijk nooit gedoe. Hong Kong Post is vrij onberekenbaar en verdwijnen weleens pakketjes. Met Swiss post had ik laatst die 808 #16V2 opgestuurd gekregen en moest ik details van bestelling en PayPal-afschrijving opsturen naar de douane.quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post of HongKong Post?
Jesus. Krijgen ze een smak geld om dat ding de hemel in te prijzen ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.helipal.com/wl-v912-max-mini-helicopter.html
ziet er wel spannend uit
Dus jij zegt dat free China post het beste is eigk?quote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Free airmail zal wel China Post zijn, waarom die niet gewoon dan? Tracking maakt het er ook niet sneller door, dus kun je net zo goed weglaten. Als je wilt kiezen tussen Singapore, Swiss of Hong Kong Post, dan zou ik voor Singapore gaan. Die zijn erg consistent in verzendtijden (~11 dagen) en is eigenlijk nooit gedoe. Hong Kong Post is vrij onberekenbaar en verdwijnen weleens pakketjes. Met Swiss post had ik laatst die 808 #16V2 opgestuurd gekregen en moest ik details van bestelling en PayPal-afschrijving opsturen naar de douane.
[..]
Jesus. Krijgen ze een smak geld om dat ding de hemel in te prijzen ofzo?Het lijkt ook daadwerkelijk wel wat hoor, maar ze lijken haast overenthousiast.
Het is niet alsof ik zoiets nog niet heb gezien eigenlijk?
Die Duitser, 'MrGobelus', vliegt trouwens vaak wel met van die Chinese dinkies buiten:
• http://www.youtube.com/user/MrGobelus
Beste prijs/kwaliteitsverhoudingquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat free China post het beste is eigk?
Ah ja dat bedoelde ik, maar ik kon het even niet verwoordenquote:
Je ding?quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ja dat bedoelde ik, maar ik kon het even niet verwoorden
Binnenkort mijn ding maar bestellen dus!
Verdomme, ik dacht dat IK de jongste hier was..quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je ding?
Hebben ze die gecloont ofzo, of is 't weer z'n Monkey-Egg achtig iets
Gewoon HK nemen, zeker niet Signapore, want dat gaat met de boot.quote:Op maandag 15 april 2013 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Free Air Mail (15-25 working days arrive)
Is Singapore Post goed?
Of Swiss Post of HongKong Post?
In princiepe gaat dat gewoon met het vliegtuig hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 21:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Gewoon HK nemen, zeker niet Signapore, want dat gaat met de boot.
Met vliegtuig is het hier in ongeveer 10 dagen, maar omdat ik aan de methode's al zag dat het om Sunsky/eForChina ging, weet ik dat zij het met de boot vesturenquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
In princiepe gaat dat gewoon met het vliegtuig hoor.
Vaak genoeg singapore post gehad, en was perioden echt stukken sneller dan HK/andere post
Ik wacht nog op een bestelling van 8 maart, dus niet brommenquote:Op maandag 15 april 2013 20:03 schreef Syphixx het volgende:
pakje van tmart van 24 maart nog steeds ni binnen
misschien te verwend geweest met snelle leveringen ?
quote:Op maandag 15 april 2013 22:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bestelling van 8 maart, dus niet brommen!
Ach, het ging er mee door. Ik wist dat ik niet of nauwelijks die bout zou gebruiken dus wilde er ook niet teveel aan uitgeven (is uiteindelijk een fractie van hexa-kosten gewordenquote:Op maandag 15 april 2013 20:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
Tools heb ik genoeg maar waar ik me nog steeds over verbaas is de soldeerbout waar Iemand91 mee heeft gesoldeerd.
Ik heb zelf een soldeerstation en nog een losse zware bout en nog een lichte losse soldeerbout.
Ik heb voor de lol dat soldeerboutje ook gekocht, dat ding is echt waardeloos om zwaarder spul mee te solderen![]()
Moet je ook niet op vertrouwen. Je moet een multicopter ten allen tijde in zicht houden. Zeker een dergelijk ding zoals die van mij of die Wessel besteld heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
Lijkt me niet echt fijn moeten vertrouwen op een schermpjeZodadelijk zat er toch net een boom van je links of rechts die je op je schermpje niet zag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |