Eentje koste dan toch $1,30quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef nodig het volgende:
Totaal 7 producten besteld![]()
Dat word een volle brievenbus over 2 weken![]()
@king, wihe graag gedaan!
Naish,quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
Ik deel u mede, 0 cent deals!
Gratizz en voor niets een muismat en creditcard vergroter geval van banggood.com !
Ik heb ze igg besteld![]()
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984
Maar dan wel zonder logoquote:Op maandag 15 april 2013 18:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naish,
Misschien moeten we dat mensje ook maar is hier uitnodigen ala ze maar gratis ledpigs weggeven
DANNY JE VERPEST HET WEERquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder logoWant dat mocht niet van Danny
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder logoWant dat mocht niet van Danny
Alibaba uiteraard:quote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijn
Wat Tokko zegt, ik heb een keer 200 hangers bij Volumerate besteld met een stickertje met logo, zag er prima uit. ( led chains).quote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke webwinkel print die mét logo dan ? Kan voor mij een handig promotiemiddeltje zijn
Sunsky zou ik maar links laten liggen voorlopig, slechte ervaringen daarmee.quote:Op maandag 15 april 2013 19:16 schreef wihehin het volgende:
Van nog voor al dat gratis gebeuren: Weet iemand hoe je bij Sunsky met iDeal betaald? Onder aan de pagina staat wel het iDeal teken, maar nergens de optie om ermee te betalen?
oei, het is namelijk wel dé goedkoopstequote:Op maandag 15 april 2013 19:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sunsky zou ik maar links laten liggen voorlopig, slechte ervaringen daarmee.
Lees even terug want dat heeft blijkbaar een redenquote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
oei, het is namelijk wel dé goedkoopste
Jouw keus, ik heb je gewaarschuwdquote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
oei, het is namelijk wel dé goedkoopste
ik ga het ook niet meer doenquote:Op maandag 15 april 2013 19:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jouw keus, ik heb je gewaarschuwd
(heb je wel gekeken naar de verzendkosten die sunsky rekent?)
Ukraine als je dat bedoeld ja. En ideal...tja paypal is gewoon prima als je dat voor elkaar kan krijgen, stuk veiliger wat dat betreft ook.quote:Op maandag 15 april 2013 19:32 schreef wihehin het volgende:
[..]
ik ga het ook niet meer doen(was jij die Roemenië pakketje-jongen?)
ik vind 0,80 euro redelijkalhoewel je bij elkaar goedkoper uit bent bij een andere misschien (maar sunsky heeft (in principe dan....) ideal, een must-have voor mij)
Heb ik gezien ja, met zo'n bouwpakket is een quad bouwen een makkie.quote:Op maandag 15 april 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Weet je zeker dat je weet waar je aan begint?
Ook interessant: UVT / Bouwverslag Hexacopter
In dem Fall: keep us updated.quote:Op maandag 15 april 2013 20:02 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, met zo'n bouwpakket is een quad bouwen een makkie.
Heb geen 2 linkerhanden you know.
Is het niet zo'n standaard USB oplader? Misschien dat ik er dan een heb voor jequote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In dem Fall: keep us updated.Hoop dat je je er niet op verkijkt dan.
Toen ik in het topic van Iemand91 meelas en zag wat er bij kwam kijken, leek het me spontaan niet meer zo interessant om zelf iets te gaan bouwen. Sowieso omdat ik zo goed als nul tools in huis heb, vrij onhandig ben en altijd liever wat meer neerleg voor iets kan en klaars, want lui ben ik ook nog eens.
Zoek binnenkort weleens een mooie V929-opvolger uit (ben laadsnoer kwijt
).
Thnx, maar ik heb zo'n USB-lader ook wel voor m'n V911, maar ging om eentje voor het stopcontact.quote:Op maandag 15 april 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is het niet zo'n standaard USB oplader? Misschien dat ik er dan een heb voor je
Oh, ach als ie USB is, sluit je m toch aan op je computer, of iPhone lader als je die hebtquote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thnx, maar ik heb zo'n USB-lader ook wel voor m'n V911, maar ging om eentje voor het stopcontact.Hij ligt vast nog wel ergens hier in huis, maar geen zin om eens goed te zoeken, zoals gezegd... lui.
Tools heb ik genoeg maar waar ik me nog steeds over verbaas is de soldeerbout waar Iemand91 mee heeft gesoldeerd.quote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In dem Fall: keep us updated.Hoop dat je je er niet op verkijkt dan.
Toen ik in het topic van Iemand91 meelas en zag wat er bij kwam kijken, leek het me spontaan niet meer zo interessant om zelf iets te gaan bouwen. Sowieso omdat ik zo goed als nul tools in huis heb, vrij onhandig ben en altijd liever wat meer neerleg voor iets kan en klaars, want lui ben ik ook nog eens.
Zoek binnenkort weleens een mooie V929-opvolger uit (ben laadsnoer kwijt
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |