Over illigale na-maak/imitatie producten mag je hier niet spreken, zie de OP en de TopicPointerquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef relativity het volgende:
[..]
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomen
Wie heeft het over namaak? Ik niet hoor ...quote:Op maandag 15 april 2013 10:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Over illigale na-maak/imitatie producten mag je hier niet spreken, zie de OP en de TopicPointer
Dus dan zal je even een ander forum moeten zoeken of goed na-denken welke shop dat ook alweer was :p
Buy in coins heeft de bekende 'Roy Orbison' brillen mocht je die zoekenquote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef relativity het volgende:
[..]
Argh ik heb een tijdje geleden nog een website gezien met 'allerlei bekende modellen'. Kan er nu alleen even niet opkomen
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?quote:Op zondag 14 april 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En het is nog een vrouw ook, China is je dankbaar!
[..]
Dat is wel erg ja. Ik vind het ook bijzonder dat ze daar wat aan verdienen. Je verkoopt er hooguit een paar honderd stuks van. Vervolgens moet je de hele zooi importeren, verwerken en versturen.
Winst per stuk is wel hoog maar opgeteld nog niet zo veel dat je daar nou echt winst mee kunt maken.
[..]
Alternate, MediaMarkt, Saturn e.d. hebben soms ook wel goeie deals. Pas bij de Saturn een 23/24" 1080P IPS monitor voor ¤99. Die moesten wij maar 2 van gekocht hebben; erg goede deal.
[..]
Knap als ze dat lukt.
[..]
Ach, d'r is nu een groeiende nieuwswaarde aan deze dingen. Ze zouden erg goedkoop zijn (klopt), er zouden er al duizenden van boven onze hoofden vliegen en ze kunnen ons filmen, privacy wordt geschonden en nog meer van die angst-gezeur. Amateurisme spat er van af van die 'nieuws'items.
Probeert het uit zou ik zeggen!quote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef Loll het volgende:
[..]
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef Loll het volgende:
[..]
wat als ik nou echt met dat ding ga vliegen krijg ik dan met van die dam schreeuwer of waxinelichthouder praktijken?
Pics van je zusje onder de douchekopquote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef destrovel het volgende:
Kwam net thuis, lag m'n LED-showerkop voor me klaar!
Meteen aangesloten, en ziet er geweldig uit![]()
![]()
![]()
Zal proberen straks even een filmpje te schieten
Heb mijn LED douchekop met remote naar een tijdje er maar afgehaald..quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef destrovel het volgende:
Kwam net thuis, lag m'n LED-showerkop voor me klaar!
Meteen aangesloten, en ziet er geweldig uit![]()
![]()
![]()
Zal proberen straks even een filmpje te schieten
Ach, voor 6 dollar zal ik me geen bult vallenquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb mijn LED douchekop met remote naar een tijdje er maar afgehaald..
straal die dr uit kwam vond ik toch minder dan mijn originele, daarnaast leek hij sneller verstopt te raken ook..
Wel lekker om in de winter met een rode kleur te douchen, dan is het voor je gevoel wat warmer haha
GRATIEEESCH!quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
Ik deel u mede, 0 cent deals!
Gratizz en voor niets een muismat en creditcard vergroter geval van banggood.com !
Ik heb ze igg besteld![]()
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984
Couponcode staat op de samenkopen sitequote:Op maandag 15 april 2013 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
Ik kan niks gratis bestellen?
Er staat gewoon een prijs bij namelijk
Ah oke! Even een account maken dan maar!quote:Op maandag 15 april 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Couponcode staat op de samenkopen site![]()
Elk product heeft een unieke code volgens mij kan je maar 1 code per bestelling doen dus ik heb nu al 2 bestellingen staan.
Thanks!quote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
Ik deel u mede, 0 cent deals!
Gratizz en voor niets een muismat en creditcard vergroter geval van banggood.com !
Ik heb ze igg besteld![]()
http://www.samenkopen.net/topic/70474/115984
Idd, niet voor 1 gaan, maar voor ALLESCH!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |