Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja het is alleen de vraag of ze nog komen (wees bereid om te claimen)
Afvinkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?
Maakt geen poep of scheet uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga het proberen iig, moet ik dropshipping aan of afvinken?
Want ben bang voor eventuele douane kosten..
Bij dropshipping laten ze 'm toch eerst op de grond vallen voor ze 'm op de post doen?quote:
omg is dat echt zoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij dropshipping laten ze 'm toch eerst op de grond vallen voor ze 'm op de post doen?
Bij tablets maakt dat volgens mij wel uit, maar ik kan ernaast zitten.
De grootste kans is gewoon dat ze netjes refunden dan komt er geen claim aan te pasquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja het is alleen de vraag of ze nog komen (wees bereid om te claimen)
Denk idd ook een refund icm een annuleer mailtje. Maar stiekem hoop ik nog even doorquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De grootste kans is gewoon dat ze netjes refunden dan komt er geen claim aan te pas
Van een shop,maar gratis verzenden gold alleen bij 10 of meer stuks ;pquote:
die kan je beter in nederland kopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Van een shop,maar gratis verzenden gold alleen bij 10 of meer stuks ;p
Maar weet iemand hoe ik Rayban brillen vind op Dealextreme?
Bedoel de echte uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |