quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het komt overeen met tablet van 3 jaar geledne, dus beetje crappy
Maarja ga binnenkort naar India, en dan is het een leuk cadeautje
Oeps, beetje typo's gemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef Michael-H het volgende:
[..]
2 jaar geleden was dat ding goed ja![]()
1GHz singlecore, 512MB ram, resistive touch
Nederlanderquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef wihehin het volgende:
Zo, met de coupon 30 bestelling geplaatst bij Banggood![]()
Ik denk dat de postbode mij gaat slaan....
Kan je er meer bestellen?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De batterij kan je modden dacht ikquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk zijn het verouderde krengen, maar das het probleem vaak niet, de batterij is vaak het grootste makke eraan.
Maar nogmaals, lekker belangrijk voor een ding erbij, 19 euro.
voor dat geld kan ik de poging dan eens wagen
Wel een leuk ding vooral de grotere versies met RJ45 kan je wel breed inzetten.
Maar verder over de tablets: DIG / Android tablet discussie topic #36 - Bomen, Bos, Arrrgghhh...(!)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Aso. Door dit soort dingen gaan die acties kapot.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef wihehin het volgende:
Zo, met de coupon 30 bestelling geplaatst bij Banggood
Ik denk dat de postbode mij gaat slaan....
Het was 0 dollar dus ze kunnen 'm gewoon 1 product leveren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Aso. Door dit soort dingen gaan die acties kapot.
QFT
van die survival dingen kan je er onbeperkt aantal bestellen! Screenprotector 'maar' twee en muismat 1quote:
Die actie geldt toch 3 maanden? Zoiets las ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef wihehin het volgende:
[..]
van die survival dingen kan je er onbeperkt aantal bestellen! Screenprotector 'maar' twee en muismat 1
Gewoon zoals t moest, wat gaat er fout?quote:
De code (5c8441) wordt niet meer geaccepteerd, dus misschien zijn ze nu op..quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Die actie geldt toch 3 maanden? Zoiets las ik.
Dus als ie mij bevalt bestel ik er wel wat meer
[..]
Gewoon zoals t moest, wat gaat er fout?
Ah, ik heb het geprobeerd en ik kreeg ook "Invalid coupon"quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
De code (5c8441) wordt niet meer geaccepteerd, dus misschien zijn ze nu op..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah, ik heb het geprobeerd en ik kreeg ook "Invalid coupon"
quote:Dear Samenkopen members, this product below we sold so quickly and run out of stock now. So the manager just restricted the using of coupon 5c8441. So sorry, but more free hot products expected later!! Thanks for your supporting!
1 Banggood Original Design Ergonomically Wrist Rest Mouse Pad
http://bit.ly/mousepadBG
SKU058181 coupon: 5c8441
Ik ga hem gebruiken als veredelde GPSquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
Zit nou iedereen die tablets te bestellen?![]()
Puur vanwege resisitief scherm hoef ik 'm al niet, dat ding wordt echt direct aan de kant geworpen hier. Zou zo ook niets nuttigs kunnen verzinnen voor mij met dat ding.
Nee, die $25 bespaar ik maar bij een misschien ooit te kopen China tab die wél goed is, maar ik geloof ook niet dat dat ooit gebeurd...
't zou me trouwens ook verbazen als julie die überhaupt krijgen; ik wil niet weer een lange adem hebben met Paypal.
Kan, maar zijn er goede gratis navigatie-apps die kaarten lokaal opslaan?quote:
True, maar ik heb gewoon mijn twijfels.quote:En waarom (mits voldoende stock) zou je ze niet krijgen? Die dingen zijn oud en dus incourant, dumpen die handel.
Hier ook, en miss onderweg nog eens een filmpje kijken als de batterijen dat trekkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga hem gebruiken als veredelde GPSEn waarom (mits voldoende stock) zou je ze niet krijgen? Die dingen zijn oud en dus incourant, dumpen die handel. Nog geen slechte ervaringen gehad met BuySku
Die auto opladers van deze dingen kosten ook geen zak (4-5 dollar). Dacht zelfs dat ik die nog had liggen (niet zekerquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:17 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hier ook, en miss onderweg nog eens een filmpje kijken als de batterijen dat trekken
Voor $25 wil ik het best wagen
Ga je dat nu bij alles vermeldenquote:
JAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |