Is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima. Mag jij lekker in de garage bij de muizen, dan gaan wij wel gewoon binnen slapen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Panzer zo breed is dat die overweegt een 3-persoonsbed aan te schaffen.
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.quote:
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel last van gasvorming bro, maar dat vind je vast niet erg.
Niet mee eens maar het zijn toch uiteindelijk de mensen die de meet maken. Ik denk niet dat de locatie daar een bijzonder grote rol in speelt. Tevens merk ik dat veel mensen uit dit topic in Groningen wonen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.
edit: en de döner smaakt nergens naar
Maar als ik lig dan bedek ik al heel de benchquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.
Wie niet met al die eiwitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb wel last van gasvorming bro, maar dat vind je vast niet erg.
Het liefst naast de BBQ zodat ik 's morgens weer verder kan grillen, luchtbedje alles of ik neem ook een tentje mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Waar blijft iedereen slapen dan? Ik vang wel wat jong materiaal voor jullie allemaal.
Mijn kamer zit vol met mieren en vleesetende planten en een vogelspin dus ik denk niet dat jullie daar willen slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Waar blijft iedereen slapen dan? Ik vang wel wat jong materiaal voor jullie allemaal.
Klootzak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik ga wel op de bench liggen naast fanta. Moet je wel ff een betere kopen en niet dat knakending met max belasting van 180kg.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionaryquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik doe ook graag een bijdrage:
[ afbeelding ]
edit: dit is tevens gewoon mager, maar toch lekker.
Ik ga nu ook slapen, morgen weer 09:00 liften
Hedde gij een piemel danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionary.
Spontane kramp in mijn been + snel inparkerenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:07 schreef Thom90 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hoe krijg je het voor elkaar met een mini
Alleen wat mini-schadequote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
Spontane kramp in mijn been + snel inparkeren
De klap klonk zo hard dat ik dacht dat ik mijn auto totalloss had geredenBumper zat een beetje los en die heb ik er weer opgeklikt, verder geen zichtbare schade
![]()
Wordt er gemeet in Groningen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
Beter dan een vetrol op je borstkastquote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker die botten in je heupen/buik tijdens missionary.
ff wat benzo's bij de dokter halenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:16 schreef Mopst3r het volgende:
Voor de 2e nacht op rij slecht geslapenmn gains wat doe je
ohgodquote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
De klap klonk zo hard dat ik dacht dat ik mijn auto totalloss had geredenBumper zat een beetje los en die heb ik er weer opgeklikt, verder geen zichtbare schade
![]()
Verkeerde topic, bro.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit Dortmund wtf
ziekelijk spannend
Jarenlang in Groningen gewoond, niets mis met die stad.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie komen er uit Groningen en wie komen er naar Groningen dan van dit topic?
Nee, in Rotterdam.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wordt er gemeet in Groningen dan?
[..]
Fijn dat er geen schade is en goed dat je je benen kennelijk goed hard aanpakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef IrCute het volgende:
[..]
![]()
Tsja, Ik vind haar een beetje apart geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik doe ook graag een bijdrage:
[ afbeelding ]
edit: dit is tevens gewoon mager, maar toch lekker.
Ik ga nu ook slapen, morgen weer 09:00 liften
Jij benched zeker wel veel? Ik bedoel: grote prammen => kleine ROM => makkelijker => meer gewicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar als ik lig dan bedek ik al heel de bench. Ben ik bang.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gast, voeg dat nou even samen tot 1 post man...
Dan neem je teveel tegelijk of teveel snel opneembare tegelijk. Het is beter een mix van eiwitten te nemen, dus whey+casseine, bijvoorbeeld Dymatize Elite 7.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gast, voeg dat nou even samen tot 1 post man...
OK, ok; zal ik proberen te doen vanaf nu.quote:
Was het Zack Ryder?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
Lief dagboek, gister gekke gast gezien met een hoofdzweetband die zijn plukjes goed ging doen in de spiegel. Echt te gek!
Je maakt wat mee, niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
Lief dagboek, gister gekke gast gezien met een hoofdzweetband die zijn plukjes goed ging doen in de spiegel. Echt te gek!
Dat is inderdaad een erg goede eiwitmix. Scoort ook een 9,3 bij bb.com.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan neem je teveel tegelijk of teveel snel opneembare tegelijk. Het is beter een mix van eiwitten te nemen, dus whey+casseine, bijvoorbeeld Dymatize Elite 7.
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tsja, Ik vind haar een beetje apart geloof ik.
Daarnaast hangt haar broekje wel erg laag. Als ze haar grothaar zou laten groeien zou er zeker een kilo shag bovenuit steken.
Eindelijk eens zowel een goede gymchick als een goede gymmascotte!quote:
quote:
eh eh, zoek jij ruzie mattie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is toch zo? Het is te klein en er valt geen flikker te doen (ook niet in de wijde omtrek) en kom niet met 'je kan er goed stappen' want er zijn tig steden waar dat beter kan. Verder zijn de mensen boers en lomp, als het al geen vadsige studenten zijn, overal zijn junks en bedelaars en architectuur is ook om te janken.
Ja laatst zag ik iemand bankdrukken en die kreeg de stang met geen mogelijkheid naar boven. En de spotter kreeg em ook bijna niet omhoog. Was ook wel leuk.quote:
Het is met name een erg leuke studentenstad, dat maakt het ook levendig. Verder zijn de huizen betaalbaar en zijn er veel hoger opgeleiden. Er zijn misschien leukere steden, maar ook zeker een heleboel minder leuke. Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik bin 't dr nait mit ains.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het is met name een erg leuke studentenstad, dat maakt het ook levendig. Verder zijn de huizen betaalbaar en zijn er veel hoger opgeleiden. Er zijn misschien leukere steden, maar ook zeker een heleboel minder leuke. Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.
Je bent al een tijdje weg zeker? Molly's staat al paar jaar leeg en die tent bij ABN is al een paar jaar subsonic en daar zitten geen hools hoor. Daarnaast vergeet je een hele hoop tenten ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik bin 't dr nait mit ains.
[..]
Dit.
Al moet ik zeggen, dat ik ook de andere mindere sfeervolle kant en mensen van Groningen ken. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Niet voor niets dat toen al die "hooligans" en "gangsters" zoals ze zichzelf zien omdat ze een paar films gekeken hebben, in de mollies waren dat die toko het vervolgens niet gered heeft
Tenten in Groningen:
Rumba: Negermuziek en negers/hispanics/balkan en van die Nederlandse sletjes die alleen achter een kinderwagen lopen straks... etc
Ome Ko: Studentenkroeg
Het feest: studentenkroeg
Enzo: Mensen die zichzelf upperclass vinden..
Nieuwscafé: mix van mensen
Oceans41: mix van studenten en hoolies
Scooters: Mix van mensen
Drie Gezusters: kinderen
Dat ding bij de Martinitoren/ABN Amro: hooligans
Kar: Alternatievelingen
Vera: Alternatievelingen
Troubadour: Negers
Shadrak: Alternatievelingen (kelder van de Troubadour)
Ik vergeet vast een paar.
Dat zei ik, één van de redenen dat Molly's leegstaat is vanwege hun.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:30 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje weg zeker? Molly's staat al paar jaar leeg en die tent bij ABN is al een paar jaar subsonic en daar zitten geen hools hoor. Daarnaast vergeet je een hele hoop tenten ja.
Dat hoor je mij zeker niet ontkennenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoetermeer, Almere en vooral Nieuwegeijn: daar wil je toch echt nog niet dood gevonden worden.
Amsterdamquote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Eleiko het volgende:
OK: wat zijn dan wel een beetje goede steden:
Oh het ging over de locatie van de meet. Ja dan is Groningen wmb niet heel ideaal, ergens bovenin het land. Een stad als Utrecht zou beter zijn, veel centraler.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak wel even een poll in de OP om te kijken waar mensen de voorkeur aan geven
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amsterdam
Korte analyse van mijn woonplaats:
Apeldoorn:
+ Centraal (A1 en A50), veel natuur, nauwelijks slechte wijken.
- Geen zak te doen, alle jongeren verlaten de stad, vrij hoge huizenprijs
Gyms: Back to Basics (Papa Mike)
Jouw bijdrage/aanvulling?quote:
Dat pand is gewoon kkduur en wil je daar een beetje succesvolle zaak in hebben dan duurt dat sowieso een tijd, plus de stevige concurrentie in de directe omgeving. Dat de hools het geprobeerd hebben, heeft daar verder weinig mee te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat zei ik, één van de redenen dat Molly's leegstaat is vanwege hun.
Laatste keer dat ik bij die tent daar ben geweest, 6 maand terug denk.
Ik vergeet een hoop tenten, omdat dit de mainstream tenten zijn... het ging er om, om een klein beeld te scheppen wat precies wat is in Groningen.
Ik kom er nog steeds, dus nee ik ben niet een tijdje weggeweest ;-)
Wel vermijd ik bepaalde plekken bewust... ik kom er voor mijn plezier, niet voor de drama.
Utrecht is leuk en levendig tot 12 uur doordeweeks ja en in het weekend tot 4u ofzo? Daarnaast is het een grote bouwput en is er nog altijd iets mis met de afvaldienst ofzo? Want de hoeveelheden vuilniszakken dat op hopen in de straten ligt is nogal triest. Lijkt Napels wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef H1N1 het volgende:
Zet maar bij Utrecht: leuke stad en levendig. Meer een groot dorp. Veel horeca met gemixt publiek.
Gym: matig, veelal gericht op yuppen en libelle lezeressen. Kinderopvang in de gym.
Uiterlijk: borst (helaas heb ik niet erg goede chest genetics)quote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie favoriete spiergroep? Het uiterlijk, en wat je het leukst vind om te trainen?
Uiterlijk: Trapsquote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie favoriete spiergroep? Het uiterlijk, en wat je het leukst vind om te trainen?
Cafe'squote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef FiliusDeorum het volgende:
De Stretto in Nijmegen is een gruwelijke tent! Dikke aanrader
Dikke pump/burn in je kuitenquote:
Op de foto's zie ik nogal wat kinderen.quote:
Kuiten zijn genetisch ook de beste groep. Train ze alleen niet meer omdat ik nu al amper een broek kan vinden waar ze in passen maar heb eerder tot 1000 pond calf raises gedaanquote:
Lkkr tochquote:Op woensdag 10 april 2013 11:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Op de foto's zie ik nogal wat kinderen.
En dit. Praat ook makkelijk met zo'n bak grafherrie aan je kop.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cafe'sLekker opgepropt op elkaar en ergens in een hoekje wat mensen die awkward proberen te dansen.
Door die gasten kwam er niemand anders meer ;-)quote:Op woensdag 10 april 2013 11:44 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dat pand is gewoon kkduur en wil je daar een beetje succesvolle zaak in hebben dan duurt dat sowieso een tijd, plus de stevige concurrentie in de directe omgeving. Dat de hools het geprobeerd hebben, heeft daar verder weinig mee te maken.
Precies, als ik wil dansen ga ik naar een club. Als ik wil praten ga ik naar een Ierse pub of iets waar je rustig kunt zitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dit. Praat ook makkelijk met zo'n bak grafherrie aan je kop.
Sick! Heb zelf redelijk kleine kuiten, maar de burn is wel altijd tofquote:Op woensdag 10 april 2013 11:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kuiten zijn genetisch ook de beste groep. Train ze alleen niet meer omdat ik nu al amper een broek kan vinden waar ze in passen maar heb eerder tot 1000 pond calf raises gedaan
Dus? Respect dat zij in elk geval geprobeerd hebben die lelijke leegstand midden in het uitgaanscentrum te verhelpen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Door die gasten kwam er niemand anders meer ;-)
Volgens mij ben jij er zelf ook 1 of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dus? Respect dat zij in elk geval geprobeerd hebben die lelijke leegstand midden in het uitgaanscentrum te verhelpen.
Als ik de centen had zou ik het ook proberen.
Ik snap niet zo goed wat jouw afkeer is? Daarnaast weet jij volgens mij niet eens waarom die zaak op de fles is gegaan, maar als je wat leesvoer wilt: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BM9505quote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er zelf ook 1 of niet?
nee :squote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen jullie het bashen via DM/PM voortzetten?
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat jouw afkeer is? Daarnaast weet jij volgens mij niet eens waarom die zaak op de fles is gegaan, maar als je wat leesvoer wilt: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BM9505
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen jullie het bashen via DM/PM voortzetten?
Ik heb in de afgelopen 2 jaar 1 keer iemand echt zien vechtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.
Ging puur ff om die tent Molly's.
Mijn afkeer tegen die gasten valt wel mee, al vind ik het jammer dat je een groepje van die sfeermakers hebt die nog iemand in elkaar meppen in de peperstraat omdat hij een verkeerde jas aan heeft, of omdat hij iemand te lang aankijkt.
Neem niet weg, dat je nog steeds niet de vraag beantwoord hebt van: "jij bent er ook 1 van of niet?"
;-)
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Oh ik bash niet op Yamcha hoor, is niets persoonlijks dit.
Ging puur ff om die tent Molly's.
Mijn afkeer tegen die gasten valt wel mee, al vind ik het jammer dat je een groepje van die sfeermakers hebt die nog iemand in elkaar meppen in de peperstraat omdat hij een verkeerde jas aan heeft, of omdat hij iemand te lang aankijkt.
Neem niet weg, dat je nog steeds niet de vraag beantwoord hebt van: "jij bent er ook 1 van of niet?"
;-)
drie gezusters man.. of gewoon rustig chillen bij café pool!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef FiliusDeorum het volgende:
Nee extase in nijmegen is de place to be
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
drie gezusters man.. of gewoon rustig chillen bij café pool!
Is dat niet zo'n gare skihut die ook door heel Nederland zitten?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n gare skihut die ook door heel Nederland zitten?
Baggertent inderdaad, in Enschede zou die ook komen. Iedereen helemaal enthousiast, maar het is echt zaad.quote:
misschien in het weekend, maar doordeweeks is het daar prima te doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
de zes tieten is toch ook een kleutercafe?
Toch lid van de Z-side.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.
En ik ben alleen mezelf, niets anders.
@Drommel: volgens mij valt het ook reuze mee qua uitgaansgeweld in Grunn, is iig geen Eindhoven met al die kopschoppers.
Come at me phaggotquote:Op woensdag 10 april 2013 14:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toch lid van de Z-side.
Maar dit is meer wat ik geconstateerd heb, niet zozeer mijn eigen ervaring met hun.
"ik ben niet alternatief, ik ben gewoon mijzelf"
Het uitgaansgeweld is nu wel minder geworden in de binnenstad, ook omdat er meer controle kwam op den duur.
Er is een tijd geweest waar het elke week echt ziek raak was.
quote:
ik ben meer van de pindakaasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef MarMar het volgende:
In Groningen hebben ze tenminste nog ouderwets toffe jamsessies
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef mtchel112 het volgende:
Maakt srs niet uit waar je een meet houdt, je maakt t leuk met de groep (en we zijn allemaal toffe gasten als we off-cycle zijn) dus ik denk dat t supervreed wordt op welke locatie dan ook (uitzonderingen daargelaten)
Die is veel te droog, Euroshopper vind ik persoonlijk lekkerder, want smeuīger.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
1 EURO NU BIJ DE C1000 CALVE PINDAKAAS!!!!!!!111111
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die is veel te droog, Euroshopper vind ik persoonlijk lekkerder, want smeuīger.
Maar toch lekkerder.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.
Ik bench niet vaak. Stomme oefening ik doe het wel zodat ik alle spieren in mijn borst belast. Naast de flyes etc. Ik druk nu 3 x 12 x 10(x2 dumbbels) als max.. en een keer met de barbell 5 x 30.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij benched zeker wel veel? Ik bedoel: grote prammen => kleine ROM => makkelijker => meer gewicht.
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:03 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ah je hebt een slechte ervaring met wat 'stoere' mannetjes gehad, dat zijn geen hools.
En ik ben alleen mezelf, niets anders.
@Drommel: volgens mij valt het ook reuze mee qua uitgaansgeweld in Grunn, is iig geen Eindhoven met al die kopschoppers.
in die tijd had je ook wat nuttigs kunnen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
11 pagina's aan shit doorgelezen.. van fanta's fokneukertje, een meet, yuri's homegym, tot het gekut over al die nederlandse dorpen.
Nu ben ik moe en dat is dan mijn rustdag.
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef seto het volgende:
[..]
in die tijd had je ook wat nuttigs kunnen doen
Haha, dat wilde ik zelf ook nog gaan zeggenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?
Alsof iemand hier buff is, zijn allemaal ecto's en fatty's die alleen de theorie kennen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk je dat ze wat durven tijdens een meet met allemaal buffe boys?
Jessequote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516 post op trosradar over Jesse
Klopt. Ben daar 1x geweest met uitgaan en het was gelijk knokken met 1 dronkenlap en later met 10 turken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jesse![]()
![]()
![]()
Wie doet er weer mee leuke commentaartjes onder zijn video`s te schrijven.
Vorige keer ging ie mailen of we daar mee konden ophouden.
quote:Jesse, je bent een personal trainer maar je ziet eruit als een dikke ecto, wat is hier de bedoeling van?
ligt eraan waar ik ga stappequote:Op woensdag 10 april 2013 18:41 schreef seto het volgende:
ik klap standaard iemand bij uitgaan
is tog normaal?
Ik ook man. Met de zomer in aantocht.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben wel serieus van plan om sapjes te drinken, Jesse
Dit idd.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want maar 60% pinda's en de rest bijgevuld met plantaardige olie.
Wat, heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
Hier een testo shake, die je moet nemen!
P.s Die pot Whey kost dus 175 euro
Rest van die producten ook zo iets. kortom die shake kost echt 15 euro per shake.
Blenden doe ik wat langzamerer want Whey eiwitten zijn heeeel gevoelig voor blenden.
Wil iedereen hier vragen onder deze video te reageren.
Nog verbazingwekkend hoe lang die pruts0r er nog mee weg komt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, heb ik het al die tijd verkeerd gedaan?
Vindt je het gek? Al die dierbare whey eiwitten worden door de blender in kleinere stukjes gesneden. Uiteindelijk blijft er maar 10% over.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
Rest van die producten ook zo iets. kortom die shake kost echt 15 euro per shake.
Blenden doe ik wat langzamerer want Whey eiwitten zijn heeeel gevoelig voor blenden.
Dikke ectoquote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus?Ik plaats er wel even een paar:
[..]
Van dat type vrouwen gaan mijn eigen handen ook jeuken...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb slechts 1 keer bijna gevochten in Groningen. toen liep er een meisje tegen mijn bier aan en kwam het een beetje over haar heen. Ineens allemaal gasten aan me trekken, ik denk wat is dit nou weer dus ik vragen wat er aan de hand is. Die chick direct schreeuwen dat ik mijn bier expres over haar heen gooi en alles. Toen kwamen de uitsmijters en zijn ze met zijn alleen eruit geflikkerd(Nog een nieuw biertje gekregen ook want die gooiden ze later nog op de grond
)
Ze moeten zijn eiwitbron eens in een blender stoppen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vindt je het gek? Al die dierbare whey eiwitten worden door de blender in kleinere stukjes gesneden. Uiteindelijk blijft er maar 10% over.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
quote:xweissmanx 27 minuten geleden
Er gaat een Afrikaanse legende over waarom het nijlpaard geen haar heeft:
"Lang geleden zou het dier prachtig haar hebben gehad. Het was hier zo trots op, dat het ging opscheppen tegen de haas, en vertelde de haas dat die maar lelijk haar had. De haas werd kwaad, en stak terwijl het nijlpaard lag te slapen zijn haar in brand. Sindsdien is het nijlpaard kaal, en het schaamt zich nu zo voor zijn lijf, dat het onder water is gaan leven.
gewoon synthol in je trap zettenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa boys en meisje wat is volgens jullie lekkerste beste oefening voor die spieren bovenop je schouder trapesius, wil graag van die mike tyson achtige trapesius
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef ChesterPerry het volgende:
ewa boys en meisje wat is volgens jullie lekkerste beste oefening voor die spieren bovenop je schouder trapesius, wil graag van die mike tyson achtige trapesius
Shoulder shrugs?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
kan wel, ik doe ze nooit. Ik wil liever een zwemmersfiguurquote:
Wat je ook kan doen is die filmpjes niet kijken, niet in dit topic plaatsen en uberhaupt geen aandacht aan die vent geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
ja die manquote:
Op de huishoudbeurs, nou dan ben je een kerel!quote:
Precies en je bovenrug ook blijven aanspannen (naar achter) als je "beneden" bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
en daarna boog je haar over de bar en nam je haar hard?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kut je naar me toe met bedrijfskleding van de sportschool aan en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Haha hulde!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
inderdad goed draien anders is de srug nuttenloosquote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
Anders ga je net als onze lokale sportschoolnerd fijn deadliften met de Smithquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Face pullquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
geen andere oefeningen dan shrugs?
zijwaarts heffen met cable cross of met dumbbells, shoulder press.. shrugs is meer voor de bovenrug dan voor de schouders zelf heb ik me laten vertellen door een bodybuildheldin.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Press, alternating deltoid raisequote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
ahahaha egt hequote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht inquote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pak shrugs en face pulls mee op schouder dag. Werken ook voor bovenste gedeelte rug en achterkant schouders.
oh echt kk nabnwat ging je toen doen kk man schelden zeker teringhard ofnie hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
Sgruksquote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
Ah, ik had niet ver genoeg teruggelezen, ik zie. Gelukkig staat dit in ONZquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
Ik voel je bro.. Kan de beste gebeuren, had gister met squats nog schoonheidsfoutje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Ken meer mensen die idd de klemmetjes er niet opzetten. Trouwens hij heeft echt een goed lichaam van wat ik kan zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gister nog sprintje in de gym moeten trekken omdat iemand zichzelf in reps overschatte bij BP.
Know that feel?
Soms toch beter het gewicht niet op te klemmen.
Doe zelf altijd op borsthoogte.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef ChesterPerry het volgende:
doet deze gozert hem niet wat te laag?
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleansquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Beach het volgende:
Wat is de beste plek om ohp te doen? Squat rack? Nee geen powerrack aanwezig helaas in m'n gym.
Okee bedankt. DL gedeelte zit wel goed ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleans
quote:
Van de zomer, in Rotterdam.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
Ja zo ging het inderdaad bijnaquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ohgodkijk toch een beetje uit in het verkeer, overal en altijd.
Ik zie het al helemaal voor me, "ik ben ircute en ik ben blond en ik rijd hier lekker op de parkeerplaats en ik ben dom ach dom ach ach kijk zo mooi insturen ieeh ieeh ik kan goed autorijden helemaal niets aan de hand lekker kwark halen okay nu remmen helphelphelp gas BANG"
Kijk uit!
ff seri man ben jij belg??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
Nee helaas, ik wacht tot ik eindelijk een keer groter kan wonen en dan neem ik sowieso een powercage met toebehoren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloDesnoods gewoon bodyweight die shit doen en bro-ups doen
I'm in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
En ze haalt 200kg uit d'r handtas?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
Ging je echt kwark halen? Laatste keer dat ik kwam logeren zei je dat je lactose-intolerant was en daarom de hele tijd in de badkamer was.quote:
qua kleding kan je beter na de kralingsebosquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
zondag 22 graden dus ik loop in strakke v-tje en ray ban imitator en een goede skinny fit chino in het noorderplantsoen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
qua kleding kan je beter na de kralingsebos
Daar heb je dat restaurant achtige ding toch.. dan loop je dat paadje in, ga je rechtsaf het bos in en dan de derde boom aan de linkerkant...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
ik zou naar dreamersland gaan maar eindhovuh leek me niet echt veiligquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schoudersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lolquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Duiven zijn kkvies a sahbiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lol
kralingse bos is wel lekker swa vroesenpark ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
deze foto trouwens
die bovenste is echt sweetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doen
ga weg uit dit topic danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm dan was hij alleen op die foto sweet. Way to big for me
nee waarom nouquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
ga weg uit dit topic dan
met je 'te groot'
in de gym is niets te groot
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee waarom noumag ik blijven alsjeblief???
ronnie is een manlet!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je is
kk hoere zemmelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
Okay.jpgquote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eigenlijk is Columbu de echte manlet.
eerst vond ik dit wel een nice lichaam nu zie ik een ecto.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
vind wel iets te gespiert hoor die adere zijn echt vies heb liever een zacht buikje om op te liggequote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit is my streefje zowieso beetje toned niet te groot niet te klein leuke pecs lekker volle armen
wat is dit voor baas?quote:
heb um gevondequote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand zijn cutschema achterhalen
ik wil ook zo ripped worden
je komt te laat bro heb al een kuurtje bestelt op kuurjte.euquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
cutschematje.eu registreren en dat erop zetten. Succes verzekerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb um gevonde
s ochtends 10 gram brinta en 10ml melk
tussendoortje zoetstoftabletje
smiddags halve boterham met becel light
tussendoortje 3 druiven
savonds 20 gram rijst en een wortel
lepeltje kwark voor slapen gaan
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik moest zo hard lachen op dat domeinnaam kuurtje.nl dat mn huisgenoten die ook in de woonkamer zitten er van schrokken.
Wat is er mis met mijn biceps gainsquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mooie video heeft die op zn channel
Ik zou Sustanon wel weglaten anders wordt het iets te veel van het goede, verder wel goede kuur brah succes ermee post progress pics.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
Finaplix-H implants 1 cartridge ed
Ralgro implants 10 pellets eod
2 Packs Camel lights
Genotropin 16 IE 17IU 13xDay (human growth hormone - somatropin - )
Humalog 40IU 6xDay (insulin)
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Testosterone Suspension 1200gs week
IGF-1/Prostaglandin 19xDay
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Triacana 25mcgs 3xDay (similar to cytomel)
Broncoterol "doesn't list"
Nandrolone Decanoate 1000gs week
Diprospan
Primobolan Depot 600g week
Stromba Tabs 100g day (Winstrol)
Zitazonium 10mgs 3xDay
Trenbolone Cyclohexylmethylcarbonat e 1060gs week (Parabolan)
Testosterone Enanthate 800gs week
Boldenone Undecylenate 1200gs week (Equipoise - boldenone undecylenate - )
Clomiphene Citrate 150gs day (Clomid)
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
Testosterone Blend 1500gs week (Sustanon?)
L-Dopa
dit is wel een mooi kuurtje voor mij
Een variant op de bekende Beginners kuur.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
2 Packs Camel lights
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Diprospan
Zitazonium 10mgs 3xDay
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
L-Dopa
gewoon googlen op sickest roid cycle ever dan krijg je wel leuke schematjesquote:Op donderdag 11 april 2013 02:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Een variant op de bekende Beginners kuur.
Waar heb je die van daan?
Mooi. Wat weeg je en hoe lang train je intussen?quote:
In de bios hoor je te genieten meid. Daar drink ik gewoon lekker cola. Dat mag zo nu en dan vind ik van mezelfquote:Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen Euroshopper verdwijnt bij de Ap.Nooit meer 2 pakken WHOLE MILK van nog geen 0.57 euro per stuk leegdrinken op straat.
ik zet deze schema met minstens 3dubele dosis anders doet die nix meer bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Jahr00n het volgende:
2 Packs Camel lights
Anapolon 100gs 4-5xDay
Interleukin-15 25cc ed
Metanabol 15-20gs 5xDay
Finabolan 1500gs week
Halotestin 10gs 4xDay
Drolban 20gs 5xDay
Diprospan
Zitazonium 10mgs 3xDay
Superbolin (Austrailian)
Pentastone 20gs 2xDay
L-Dopa
javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=86.010*Math.log(abdomen*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-70.041*Math.log(185*0.393700787)/Math.log(10)+36.76;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%')quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef fathank het volgende:
iemand nog die javascript code om je vetpercentage te berekenen volgens de AA-method?
Andersom, eerst legday en daarna kapper en manicure. Die shit tast je testlevels aan man.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
wat denken jullie eerst kapper en manicure en dan legday of andersom?
eerst kapper en manicure matti je moet toch beetje goed uitzien in de jim hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
wat denken jullie eerst kapper en manicure en dan legday of andersom?
quote:I don’t have a before body or even an after body; it’s a forever body. My body isn’t a failure and having an “after” image doesn’t make the before any less worthy / beautiful or as good of a body.
De naam Euroshopper verdwijnt, het product niet. Krijgt alleen een naamsverandering naar AH Basic, maar het product en de prijs blijven gelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen Euroshopper verdwijnt bij de Ap.Nooit meer 2 pakken WHOLE MILK van nog geen 0.57 euro per stuk leegdrinken op straat, in de H&M of de bioscoop.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
http://fatbodypolitics.tu(...)-one-of-those-things
quote:Fat Activist, Student, Industrious Busybody. I am the blogger at fatbodypolitics.com
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
moet je geen before en after foto maken want dat impliceert dat je haarkleur in de before foto slechter isquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.
Haha okequote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef seto het volgende:
[..]
moet je geen before en after foto maken want dat impliceert dat je haarkleur in de before foto slechter is
Nee niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel een vette haarkleur, ik ga het weer eens zo doen.
Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
Laatste was niet serieus he. Drie weken terug op verjaardag van m'n zwager ook de taart afgeslagen hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij wordt nooit shredded zo, heb al een halfjaar ofzo niet meer iets dergelijks had. (srs) Ik had gisteren ORANGE JUICE gehad en kon me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedronken kon hebben.Enkel water en melk.
Niet eens taart op mijn verjaardag gehad.
Als ze even af zou vallen zou dat minder tijd kosten dan schrijven op die blog om haar gewicht goed te praten.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[..]_____!
Tijdelijk genot vs progressie op de lange termijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik kan het niet gebruiken iig, dan moet ik weer gewoon eten laten staan bijv om aan m'n macro's te geraken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ja en je moet ook genieten toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:03 schreef seto het volgende:
denken dat een stukje taart een impact heeft op lange termijn LOL
Ik had er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:02 schreef seto het volgende:
zozo taart afslaan jullie zijn egt hardcore
Ik weet het welquote:Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
Geen idee hoe ik zo lean geworden ben/blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef seto het volgende:
[..]
Ik weet het welWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel broquote:Op donderdag 11 april 2013 12:11 schreef 16meter het volgende:
sowieso ekv verhoudingen en dat soort bullshit
al bestaat de helft van je kcal uit vetten, maakt niet uit
Tijdens de bulk sowieso ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
wow ik wil zijn fysiekquote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef seto het volgende:
[..]
jawel bro
luister maar naar durianrider
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Als je nu twee Big Tasty's voor mijn neus zou zetten zou ik ze allebei opeten. Staat er vanavond een derde dan eet ik hem ook op.
Qua eten ben ik zo dirty als wat eigenlijk, niet iets om trots op te zijn. Als ik eerlijk ben kijk ik alleen maar naar eiwit en kcal. Dead srs.Voor de rest liever te veel vet dan te weinig.
Als iets <veel> gram vet bevat dan denk ik niet 'dat vindt mijn lichaam niet leuk', of 'hoeveel gram van dat vet heb ik vandaag al gehad'. Ik denk alleen '9 kcal per gram, nice' en 'de rest raak ik toch wel weer kwijt'.Succesrecept voor overgewicht later.
[..]
Wow.
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof het erg is om veel vet te eten brah.
Vetten gaan er hier opzettelijk in grote hoeveelheden in.
Laat ze maar crackers met jam eten als ontbijt, ik schuif liever van de boter doorweekte omeletten naar binnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vet is ook helemaal niet erg. Koolhydraten zijn ook helemaal niet erg.
Sowieso al die vrouwen die af willen vallen en 0% vet producten gaan eten. Die redenatie vet in voeding = vet op je lichaam
.
snicker is trouwens niet eens zo slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Beach het volgende:
was vanochtend weer goed in de gym, merk dat eventuele pijn weg gaat met gewoon doorzetten
me nu even belonen met een snickers en een twix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |