Shoulder shrugs?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
kan wel, ik doe ze nooit. Ik wil liever een zwemmersfiguurquote:
Wat je ook kan doen is die filmpjes niet kijken, niet in dit topic plaatsen en uberhaupt geen aandacht aan die vent geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
ja die manquote:
Op de huishoudbeurs, nou dan ben je een kerel!quote:
Precies en je bovenrug ook blijven aanspannen (naar achter) als je "beneden" bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
en daarna boog je haar over de bar en nam je haar hard?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kut je naar me toe met bedrijfskleding van de sportschool aan en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Haha hulde!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
inderdad goed draien anders is de srug nuttenloosquote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
Anders ga je net als onze lokale sportschoolnerd fijn deadliften met de Smithquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Face pullquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
geen andere oefeningen dan shrugs?
zijwaarts heffen met cable cross of met dumbbells, shoulder press.. shrugs is meer voor de bovenrug dan voor de schouders zelf heb ik me laten vertellen door een bodybuildheldin.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Press, alternating deltoid raisequote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
ahahaha egt hequote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |