Shoulder shrugs?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
kan wel, ik doe ze nooit. Ik wil liever een zwemmersfiguurquote:
Wat je ook kan doen is die filmpjes niet kijken, niet in dit topic plaatsen en uberhaupt geen aandacht aan die vent geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
ja die manquote:
Op de huishoudbeurs, nou dan ben je een kerel!quote:
Precies en je bovenrug ook blijven aanspannen (naar achter) als je "beneden" bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
en daarna boog je haar over de bar en nam je haar hard?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kut je naar me toe met bedrijfskleding van de sportschool aan en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Haha hulde!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
inderdad goed draien anders is de srug nuttenloosquote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja die man
vergeet niet lekker te draaien als je boven bent lekker goed doordraaien die traps zodat je hem lekker voelt
Anders ga je net als onze lokale sportschoolnerd fijn deadliften met de Smithquote:Op woensdag 10 april 2013 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag trouwens echt weer een wtf-momentje. Ik was aan het deadliften, komt er zo'n (mbo, niveau 3 Sport en Bewegen) kutje naar me toe, met bedrijfskleding van de sportschool aan, en vertelt me ff dat ik niet zo ver rechtop moet met deadliftenIk twijfelde hoe ik moest reageren, kon eigenlijk niet kiezen tussen vragen waarom ze niet aan het stofzuigen was of dat ze een keer aan mijn balletjes wilde likken. Maar goed, zo'n stoere boy ben ik niet dus ik heb dr maar bedankt voor de tip.
Face pullquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
geen andere oefeningen dan shrugs?
zijwaarts heffen met cable cross of met dumbbells, shoulder press.. shrugs is meer voor de bovenrug dan voor de schouders zelf heb ik me laten vertellen door een bodybuildheldin.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
Press, alternating deltoid raisequote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ChesterPerry het volgende:
ahahaha egt hequote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht inquote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pak shrugs en face pulls mee op schouder dag. Werken ook voor bovenste gedeelte rug en achterkant schouders.
oh echt kk nabnwat ging je toen doen kk man schelden zeker teringhard ofnie hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
Sgruksquote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
die oefening waarbij je zo je schouders ophaalt. Ik weet de naam niet zo. Succes he!
Ah, ik had niet ver genoeg teruggelezen, ik zie. Gelukkig staat dit in ONZquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
:S lateral raises voor je traps?
niet zo'n goede tip marmar
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Je kan onder die filmpjes van Jesse ook een hiphop nummer zetten. Hij beweegt met zijn armen dan een doorsnee rapper.
Ik voel je bro.. Kan de beste gebeuren, had gister met squats nog schoonheidsfoutje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik trok een keer zo kk hard aan die touw met facepull zo fucking hard me gezicht in
god god bloed nuis tand door de bek hele zooi onder de bloed zo fukking sick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Ken meer mensen die idd de klemmetjes er niet opzetten. Trouwens hij heeft echt een goed lichaam van wat ik kan zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gister nog sprintje in de gym moeten trekken omdat iemand zichzelf in reps overschatte bij BP.
Know that feel?
Soms toch beter het gewicht niet op te klemmen.
Doe zelf altijd op borsthoogte.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef ChesterPerry het volgende:
doet deze gozert hem niet wat te laag?
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleansquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Beach het volgende:
Wat is de beste plek om ohp te doen? Squat rack? Nee geen powerrack aanwezig helaas in m'n gym.
Okee bedankt. DL gedeelte zit wel goed ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niet heel veel uit, zolang je maar een barbel hebt. Elke barbel die je hebt is makkelijk omhoog te cleanen omdat je OHP toch niet zwaarder zal zijn dan je cleans
quote:
Van de zomer, in Rotterdam.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
Gaat de shit uit de TT nog door? Zo ja, wanneer.
Ja zo ging het inderdaad bijnaquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ohgodkijk toch een beetje uit in het verkeer, overal en altijd.
Ik zie het al helemaal voor me, "ik ben ircute en ik ben blond en ik rijd hier lekker op de parkeerplaats en ik ben dom ach dom ach ach kijk zo mooi insturen ieeh ieeh ik kan goed autorijden helemaal niets aan de hand lekker kwark halen okay nu remmen helphelphelp gas BANG"
Kijk uit!
ff seri man ben jij belg??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb vandaag me hele wagen in de puinpoeier gereden had een spuit gezet en was toen gaan traine maar niet gedronken ofzo ik trille als een malle op weg naar huis en zwaar frusto over dat der file was toen heel die wage naar de kk gerede op een paaltje
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12 mensen in Groningen, we kunnen wel een kleine meet in Noorderplantsoen doen?
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
Nee helaas, ik wacht tot ik eindelijk een keer groter kan wonen en dan neem ik sowieso een powercage met toebehoren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij een barbell? Ik heb op mn kamer alleen twee halters liggen van 10 kiloDesnoods gewoon bodyweight die shit doen en bro-ups doen
I'm in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee jongens sparren met van die kussentjes stootpads in Noorderplantsoen op het basketbalveldje, gaat de BB-crew dan daar deadliften? Baas boven baas toch.
En ze haalt 200kg uit d'r handtas?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
Ging je echt kwark halen? Laatste keer dat ik kwam logeren zei je dat je lactose-intolerant was en daarom de hele tijd in de badkamer was.quote:
qua kleding kan je beter na de kralingsebosquote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
zondag 22 graden dus ik loop in strakke v-tje en ray ban imitator en een goede skinny fit chino in het noorderplantsoen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
qua kleding kan je beter na de kralingsebos
Daar heb je dat restaurant achtige ding toch.. dan loop je dat paadje in, ga je rechtsaf het bos in en dan de derde boom aan de linkerkant...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
ik zou naar dreamersland gaan maar eindhovuh leek me niet echt veiligquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Veel erger dan Eindhoven kan het sowieso niet zijn. Ik ga er regelmatig uit met vrienden, en bijna iedereen die ik ken is daar al een keer bij een knokpartij(tje) betrokken geweest. Zijn trouwens echt niet allemaal paupers/ruziezoekers, ook normale mensen krijgen daar ruzie. Ik heb daar ook een keer klappen gehad van een paar paupers die bijdehand kwamen doen
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schoudersquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
Best wel afgang als BB-crew daar stoer gaat lopen doen met skere DLs en dan zo'n toevallig langsfietsende chick opeens 200kg pullt.
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lolquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Duiven zijn kkvies a sahbiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3 duiven cker matti hahahhahhahhahahahhhahahahhahhahhahahha snpa je die kk weinig gewicht mattie lol
kralingse bos is wel lekker swa vroesenpark ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef kaasplankje het volgende:
altijd lkkre smatjes bij de kralingsebos
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
G ik doe die calf raise met 3 beesten op mn schouders
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
deze foto trouwens
die bovenste is echt sweetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, wat een gruwelijke foto. Ik zeg doen
ga weg uit dit topic danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm dan was hij alleen op die foto sweet. Way to big for me
nee waarom nouquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
ga weg uit dit topic dan
met je 'te groot'
in de gym is niets te groot
alleen als je zegt dat ronnie coleman te klein voor je isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee waarom noumag ik blijven alsjeblief???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |